Bölüm 1

672 57 11
                                    

saat 00:00 google'dan ne anlama geldiğini öğrenmek için küçük bir araştırma yaptım ve ''seninle birlikte ölüme bile gider'' karşılığını aldım sanırım bu imkansız Büşra benimle bir adım bile atmaz..

Adım Caner.21 yaşımdayım.Hayatıma önem vermiyorum fazla ,çünkü hepimiz birgün öleceğiz ve yapacağım şeyler beni fazla yoruyor..Ne zaman bir işe koyulsam aklıma hep ''zaten öleceğim neden bu kadar uğraşıyorum'' diyorum ve o işi bırakıyorum.Sanırım bu düşünceden kurtulmam gerek,hemde hemen..ben üniversite öğrencisiyim bölümüm psikoloji..bu bölümü seçmemin nedeni ruhsal işlevin daha fazla yoğun olması yani şeytanlar,dinler,karabasanlar birçoğu..bu tür konular çok dikkatimi çekiyor aynı zamanda insanları dinlemek beni bu işe daha çok heveslendiriyor onlara yardım ediyorum..

Birde Büşra var..o benim yıllardır hoşlandığım kız O kadar güzel ki..Allahım o gerçekten çok güzel ! Onun up uzun altın rengi saçları var..yumuşacık..Gözleri kahverengi ama açık kahverengi..Sütlü kahve..Kirpikleri uzun,sanırım bu kadar doğal diye ona daha fazla bağlanıyorum..herneyse Büşra çok hanımefendi bir kız değil.Üzgünüm ki..Etrafında çok fazla erkek var..Kötü olan tarafıda,YAKIŞIKLILAR! İstesem bende öyle olabilirim ama dediğim gibi ''Hepimiz öleceğiz!'' gerek yok.. Büşra beni dostu bense onu başka bir şey olarak görüyorum..Bunu öğrense benimle iletişimini keseceğini bildiğim için hiçbir şekilde açılmıyorum ve bunu belli etmiyorum..Büşra ile aynı okuldayız ve aynı sınıftayız ve aynı sıradayız..onun yanında çok rahatım..öyle utangaç bi çocuk değilim,kendimi korurum asla ezdirmem..Aklınıza hemen gözlüklü,sivilceli bi tip gelmemiştir umarım..bence oldukça yakışıklıyım

Beyaz tenliyim,gözlerim ap açık kahverengi,kirpiklerim uzun,sağ gözümün altında küçük bir ben var,dişlerim inci gibi sıralı,kumralım,sakallarım 1 haftada uzuyor kirli sakallı hâlimi daha çok beğeniyorum,saçlarım kaşmir gibi kahverengi, zayıf değilim hatta biraz iriyim ,boyum uzun,bence muhteşemim,çok mütevaziyim değil mi?

Bana Büşra'nın konusunu açtırdığınıza göre artık banyoda işimi görmem gerek..Bunda bir ima yok içiniz fesat...

Saat 10:56 okula gidip bir ödevi teslim etmem gerek ama bugün cumartesi olduğunu bildiğim için acele etmeden evden çıkmaya karar verdim.Suzan Hoca'nın okulda olduğunu umut ederek çantamı ve ödevlerimi alıp arabama doğru ilerledim..Marmara Üniversitesine gitmek için yola koyuldum.

Okul çok sessiz..Burayı ilk defa böyle görüyorum..Suzan Hoca etrafta görünmüyordu.Odası'nın nerede olduğunu bilmediğim için kapıların üstüne bakınıyordum.Nerede bu kadın'ın odası..Merdivenlerden çıkmaya başladım..Neden ürktüğümü bilmiyordum ama ürküyordum..Bizim sınıfa doğru ilerledim belki bizimkilerde ödevlerini getirmiştir. Suzan Hoca sınıfta belirdi..''Caner! Ne yapıyorsun burada ?''

Neden bağırıyor bu kadın?

''Suzan Hocam ben sizi bekliyordum.'' Derken kekeliyordum. ''Caner şu saçma konuşmayı kesip ödevini teslim eder misin ? '' dedi uzun kırmızı tırnaklı ellerini bana doğru uzatarak ''ah, tabi buyurun ''dedim yalandan gülümseyerek  ''Tamam,gidebilirsin!'' kafamı sağ sola sallayıp ceketimin yakasını düzeltip oradan hızlıca çıkıp eve doğru ilerledim.

+20 VOTE DEVAMI GELİR

YAZIM HATALARIM OLABİLİR BUNDAN ÖZÜR DİLİYORUM,HATALI OLAN YERLERİMİ YORUMLA BİLGİLENDİRİRSENİZ MUTLU OLURUM.YENİ BİR SERİ OLDUĞU İÇİN İLK BÖLÜMÜNÜN UZUN OLMASINI İSTEDİM İLERLEYEN BÖLÜMLERDE KISALTABİLİRİM.ROMANTİZM TÜR ARTACAKTIR.TEŞEKKÜRLER !

GelecektekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin