01

442 33 148
                                    

Portakal mı mandalina mı diye sorsanız ne diyeceğini biliyordu genç kız. Babası için tırnaklarını mahvetmesine rağmen yüzündeki memnuniyet(!) ifadesiyle mandalina soyması sizi yanıltmasındı.
Telefonuna art arda mesajlar gelirken üfleyerek geri yaslandı. Okur okumaz gözlerini devirişi gerçektende daha çıkalı bir saniye bile olmayan abisi yüzündendi.


Daha çıkalı bir saniye bile olmadı


Abim1
Boş yapma anahtarı al aşağı gel

Ne anahtarı

Abim1
Kalbimin anahtarını.

Ne saçmalıyorsun ulan


Abim1
Mal mısın gerizekalı arabanın anahtarını neyi olacak

Mal mısın diye sorarken bile artı olarak bir hakaret daha ekliyorsun sağol.
Ne işin var arabayla gece gece.


Abim1
Aşağı gel.

Elini uzatmış bir mandalina daha bekleyen babasının avucuna çabucak bir tane daha bırakarak ve bıkmışlığını içinde yaşayarak ayağa kalkmıştı Miyeon.
Çaktırmadan sehpanın üzerindeki anahtarı alıp alt katlarına inmişti.

Karşısındaki iki genç süslenmekle meşguldü. Ellerini beline atarak kızgın kızgın onlara bakmıştı. Tabi gençleri ne kadar korkuttuğu tartışılırdı.

"Hayırdır nereye?"

"Şu gerizekalı benimle dalga geçiyor bu gömlek olmamış mı ya?"

Ellerini belinden indirerek kumral olana doğru ilerledi ve boğazına kadar iliklediği gömleğin bir iki düğmesini açarken söylenmeye başladı.

"Ya valla yeter. Şu adamı delirttiniz. Siz kaçıyorsunuz bana kalıyor ihale." İşini bitirdiğinde abisinin göğsünü patpatlamıştı. "Oldu"

"Ruhları bile duymayacak." Minho parfümü bileğine sıkmış daha sonra ise kardeşine uzatmıştı bileğini. "Baksana güzel mi"

"Erkeksi"

Seungmin gömleğini kardeşinin yardımıyla halletmiş ve saçlarını şekillendirirken yandan Minho'ya ters ters bakmıştı. Minho bunu farkederken kız kardeşinden aldığı yanıtla memnuniyetle sesini harmanlamış ve saçlarına şekil vermeye devam eden çocuğa yönelik konuşmuştu.

"Bakma lan öyle. Gel tamam ağlama sana da sıkacağım"

"Siktir git be. Açgözlü"

"Ya başlayacağım şimdi parfümünüze. Cevap verin daha dün arkanızda bir sinir küpü bırakarak gittiniz. Yine bugün nereye?"

Minho son dokunuşları bitirerek kardeşine dönmüştü.

"Şşş, sen sesini kesersen haberi olmayacak. Bizimkiler bekliyor"

"Sıçayım sizinkilere ya. Sürtüklere bak. İkide bir gezmeler tozmalar-" Seungmin  kızın ağzını kapatmış ve diğer eliyle getirdiği anahtarı almıştı.

"Çok küfür ediyorsun döverim"

"Kimin kardeşini dövüyorsun Seungmin efendi? Ayrıca o anahtarı yavaşça elime bırakıyorsun. Ben kullanacağım.

BrotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin