Çeşitli meyvelerle süslenmiş içeceklerden birisini alıp bardağın kenarından limonu çıkarmıştı. Gözleri eş zamanlı olarak havuzun diğer tarafında kız arkadaşıyla sohbet eden Seungmindeyken kafasına dikmişti Minho.
"Bilmiyorum bence sizi korumaya çalışıyor. Ona çok fazla kızmamalısın."
Seungmin kıza babalarından bahsederken verdiği teselli için başını sallamıştı. Avuçlarını yere yaslamış kafasını dağıtmaya çalışıyordu.
"Öyle ama bizi fazla kısıtlıyor. Ufak bir sır vereyim buraya geldiğimizden haberi yok"
Kıkırdamaları birbirine karışırken kız saçlarını geri atmıştı.
"Gece burada kalsanıza. Sabah babanlar uyanmadan dönersiniz hm?"
"Bilmiyorum Minho'ya sormalıyım" Kafasını geri çevirip havuzun başında sevgilisi ve diğer gençlerle sohbet eden Minho'ya bakmıştı.
"Seungmin." Yanağında hissettiği el ile kıza geri dönmek zorunda kalmıştı.
"Gömleğin çok yakışmış" Seungmin gülümsedi.Minho'nun 'Koyuna benziyorsun ama eminim o aptal kızın hoşuna gidecektir' cümlesi bir anlığına beyninde yankılandı.
Kız doğrudan onun gözlerine bakarken içi kıpır kıpırdı. Ama huysuz bir kıpırdama. Neden rahat değildi? Heyecandan mı?
Kızın gözleri dudaklarına kaydığında gelecek olanı anlamıştı. Santimler yaklaşırken bunu kabul edemeyeceği daha da vurgulanıyordu beyninde. Anı bozarak boğazını temizledi. Geri çekilirken genç kızın ifadesi hayal kırıklığı ve şaşkınlıkla buluşmuştu.
"Ben...aa şey içecek alıp döneyim olur mu?"
"Pekii"
Hızlıca kalkıp saçlarını karıştırmış ve havuzun çevresinden dolanarak kaçıncı olduğuna emin olamadığı bardağı dikleyen Minho'nun yanına oturmuştu. Arkadakiler dans ediyor, gülüşüyorlardı.
Bardağı diğerinin elinden alarak kendisine bakmasını sağladı. Minho çatık kaşlarıyla ona döndüğünde küfür etmek üzereydi.
"Ne o, çok içiyorsun falan mı diyeceksin?"
Seungmin omuzlarını silkti. "Umarım sarhoş olup havuza düşersin."
Minho yan tarafındaki tepsiden başka bir tane alarak gözlerini bardağın dibine dikmişti.
"Niye geldin o zaman?"
"Minho" Huzursuzca kıpırdandı. Minho gittikçe sinirleniyordu.
"Neyin var senin. Söylesene!"
"Bağırma gerizekalı!" Sesini alçalttı. "Beni öpmek istedi"
Minho garip garip Seungmin'e bakarken kafasını havuzun diğer tarafında Seungmin'i bekleyen kıza çevirdi. Telefonuyla ilgileniyordu.
"Üzgün duruyor. İzin vermedin mi?"
"Cidden...ben bilmiyorum endişeli gibiyim. İstemedim birden. Ama onu kırdım mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Brother
Fanfiction"Ne yapıyor bu iki salak?" ~ "Arabanın camını kır daha gitmeden de peder ağzımıza sıçsın"