büyük orman

18 2 10
                                    

Yoğun bir iş günü fortes eve gitmek için yola çıktı. Yolda kaza için bir sürü durum oldu ama hepsinden kurtuldu, taki eve gelene kadar. Aşırı yorgunluk ve bitkin olduğu için direk uyudu, ne yazık ki vücudu yılar boyunca yoğun çalışmayı artık kaldıramadı ve orda tahtalı köyü boyadı.

Gözlerini açtığında karşısında bir varlık belirdi, bu varlık "2. Bir şans istermisin fortes" diye sordu. "Kim 2. Bir şansı istemez?" Diye yanıt verince varlık "pekala senin tekrar doğmanı sağlayacam, benden istediğin bir şey varmı?" Fortes bir otaku ve garip hevesleri olan biri. "Hep bir çiftlik kuran animeleri izleyip onları özendim, ama ana karakter olmak yerine...ona yardım eden biri olmak isterim, birde istediğim şeye dönüşebilen bir nesne, çiftlik kurarken yardımcı olur. Birde orda bize yardımcı olacak bir kitap (rehber) gibi bişi." Varlık istekleri kabul etti ve onu o dünyada tekrar doğmasına izin verdi. Fortes tekrar gözlerini açtığında bir ormanda olduğunu anladı, ama kendi isteği dışında hareket ediyordu.

Neler olduğunu anlamaya çalışırken ince bir ses duydu. "Ben...ben neredeyim. Kimim." Bu ses çok yakındı ama kendi isteği ile hareket edemediği için etrafına bakamiyordu. Görüş alanı aşağı doğru kaydı ve bir çift el gördü, sanki kendi elleri diyebileceği kadar yakındı ama kontrol edemiyordu. "Hiç bir şey hatırlamıyorum, bana ne oldu." Fortes arka plandan izlemek olarak dediği şeyin ana karakterin vücudundaki bir ziyaretçi gibi olduğunu düşünmeye başladı. "Yok ya o kadar olamaz, öyle değilmi..." Fortes neler olduğunu anlamaya çalışırken hareket ettiğini anladı. "Burası, büyük ormana benziyor." İnce ses kesinlikle bir kız sesi, kesinlikle onun vücudunda bir ziyaretçi olduğunu doğrulamak istiyordu, ama içinde zaten doğrulamıştı. Etrafa bakarken kız hafif uzak bir ağacın orda bir çanta gördü. O çantayı almaya gitti.

Çantada birkaç günlük yemek, kendisini koruyabilmesi için bir bıçak ve birkaç yedek kiyafet ile bir kitap vardı. Kitabın üstünde "rehber" yazıyordu.
(Günaydın elara. Evet senin adın bu, bu ormanda tekrar doğup hayatını yaşama hakkı kazandın. Tek başına olduğunu sanma, bu kitaptaki bilgiler ile yanlız olmayacaksın.)

"Demek adım elara... büyük ormanda ve tekrar yaşamama izin mi verildi? Tehlikeli canavarlar ile bu küçük bıçak ile kendimi asla koruyamam." Fortes olanları düşünürken bir şekilde Elara ile iletişime geçmeye çalışıyordu. Bağırmaya çalıştı, başaramadı, zihninde bagirmayi denedi, kendi kendine bağırdı. Vücudu hareket ettirmeye çalıştı ama elara'nın gücü tahmin ettiğinden fazlaydı. Başka nasıl iletişim kurabileceğini düşünmeye başladı.

Saç, saçları kontrol edebilirmiydi? Böyle çok karakter görmüştü, peki bu mümkünmüydü... "Acaba saçları kontrol edebiliyormuyum? Denemeden bilemeyiz, kendi isteği ile hareket ettiremedigi tek yer orası." Şansını denedi küçük bir kıpırdama oldu. Elara'nın yüzüne 1 saç teli geldi ama bunu bir rüzgar yaptı sandı.

ormanda bir çiftlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin