Akami şaşırdı "iyi ama güneş doğudan doğmazsa kıyamet kopar!" Fortes akami'ye hak verdi sonra da kafasına dank etti "Akami bu dünyadan değil!" Onunla konuşması gerektiğini anladı.
"Yön duygun olmaya bilir. Hadi seni kasabaya götürelim." Bu konuşmayı daha fazla uzatmak istemeyen Elara Akami'yi geldiği yere postalamak üzere yola çıktı. Yolda birkaç canavar ile karşılaştılar ama çok zorlanmadan hepsini kestiler. Akami'de eşya kutusu vardı. Sihirli olduğu için küçücük çantaya sığması mümkün olmayan çoğu şey sığıyordu.
Kasabada satmak için yanlarına aldılar ve devam ettiler. Yolda haydutlar tarafından sardiriya uğradılar ve aki hepsini hiç zorlanmadan savaştı. Üşengeç olan bu kız konu değer verdiği insanları korumak olunca aslan kesiliyor.
Kasabaya gelince maceracilar loncasina gittiler ve öldürdükleri goblin, hobgoblin, ork, domuz, dev karıncaları sattılar. Kristalleri 2 misli para etti çünkü bu büyük ormandaki yaratıklar en yüksek kalitede eşyalar düşürüyor.
Lonca çalışanı Aki'nin bunlari getirdiğini görünce şok oldu ve rüya olup olmadığı sorguladı.
Lonca çalışanı: bayan bunları gerçekten sizmi avladınız?
Aki: elara'dan da yardım aldım. Ona borçluyum.
Lonca çalışanı: bayan Elara bir maceracı olmak istermisiniz.
Bu küçük konuşmanın sonunu fortes tahmin edebiliyordu. Bi yandan rahatlamış bi yandan tedirgindi. En düşük seviyeden maceracı olacaktı ama en düşük ve en yüksek ile arasındaki boşluk ne kadardı. "En düşük seviye G sınıfı en yüksek sınıf S sınıfı. Getirdiğiniz bu malzemeleri A sınıfı malzemeler olarak kabul edilebilir." Fortes kendinden geçti. Bu ormandaki en düşük seviyeli canavar bile C sınıfı olması lazım demektir
Bu bölüm kısa olduğu için özür dilerim bu sefer çok zamanım yoktu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ormanda bir çiftlik
Fantasíaelara hiç bir anısı olmadan 17 yaşında tekrar dünyaya gelen bir kız, kim olduğunu, ne için bu ormanda olduğunu bilmiyor. saçlarında özel bir durum var ve ona yardımcı oluyor