BİR MACERACI? BİR SİMYACI?

5 1 0
                                    

Elara ve aki malzemelerin değerlerini duyunca donup kaldılar. Aki elara'nın kulağına yaklaşarak." Bunlar gerçekten A seviye eşyalarımı?" Elara bir Aki'ye, bir malzemelere ve lonca çalışanına baktı. "Bir maceracı olmak istiyorum."

Çalışan Elara'ya baktı. "Bu kadar güçlüsün ve bir maceracı değilmisin!? Hemen benimle gelin." İkili hiçbir şey demeden onu takip etti. Elara Aki'ye nereye gittiklerini sordu. "Sanırım yetenek taşına."

"Hee tamam. Yetenek taşı ne?" Aki anlatmaya başladı. " Sol elinle taşa dokunuyorsun, sonra senden 1 damla kan alıyorlar ve yetenek taşı güç, hız, çeviklik, dayanıklılık derecelerini ölçüyor. Sonra yeteneğin olan meslekleri sıralıyor. Benimki ilk başta 120 hız,  40 güç, 140 çeviklik, 90 dayanıklılık ölçülmüştü. Yapabildiğim meslek bulamamıştı çünkü bir yeteneğim yok demişti, o yüzden her türlü silahı denemek isterdim ama sonuç hiç biri bana uymadı."

Fortes bu konuşmaları dinlerken etrafı inceliyordu, maceracı loncasinin bodrum katına, kimsenin gelmediği yerlere gitmişlerdi. "LAN ACABA BU ÇALIŞAN BİZİ SORGUYA MI ÇEKECEK? Yetenek bakmak için bu kadar aşağı inmek saçma." Fortes tetikte olmak için ve acil durumlarda yardımcı olabilmek için saçları kontrol etmeye başladı. Aki rüzgarın olmadığı bu yerde saçların sağ ve sol yaptığını gördü, ama daha öncede öyle olduğu için bu olayı elara'nın bir yeteneği olduğunu varsaydı.

Yarım saatlik bir yürüyüşten sonra sonunda bir kapı gördüler. "KARA GÖRÜLDÜ! Pardon KAPI GÖRÜLDÜ!" fortes bu söylediği sözü kimsenin duymadığını bildiği halde haykırarak söyledi, sanırım kendisine yeni bir eğlence arıyordu. Birden kafasına birşey geldi. Dünya üzerinde yaşamış, yaşayan  ve yaşayacak insanların kim olduğunu, hangi aileden olduklarını, ne yapacaklarını ve yaptıklarını bildiğini hatırladı. Bu bilgiyi lonca çalışanında kulanmak istedi. Lonca çalışanı kapıyı açmak ile meşgulken fortes kim olduğunu araştırdı.

Adı:  setsuna
Soyadı: le medic
Meslek: maceracı loncası personeli
Ailesi hayallerinden koştuğu için onu terk etti, setsuna da ailesini aramamayi seçti.
Hayali: insanlara yardım edecek bir iş bulmak
Geçmiş: niyeti herzaman iyidir, kötü niyetli insanları bir bakışta tanır, maceracı olarak geçimini sağlayamadığı için personel olarak çalışmaya karar verdi. Çünkü bir yaratık gördüğü an olduğu yerde donup kalıyor.
Yakınları: babası yaşam çiçeği ararken öldü, annesi ölümcül bir hastalıktan dolayı öldü, ablası köle olarak satıldı ve işkenceler gördü, hala görüyor. Küçük kardeşi doğmadı.

Fortes bu bilgileri edindiği için rahattı. "Öz geçmişi öğrendik, şimdi bu bilgiyle ne yapıcam... Elara'nın haberi olsa nasıl davranırdı?" Daha önce anı alışverişi yapmışlardı, ama bu sefer ki biginin ağırlığını kaldirabilirmiydi? Güçlü bir kadındı ama bu bilginin ağırlığını ne elara ne de setsuna kaldırabilir di.

Kapı açıldı ve içeri girdiler. Setsuna yetenek taşının olduğu yere gitti. "Bayan elara lütfen elinizi bu taşın üzerine koyun." Elara sessizce yanına gitti ve elini taşın üzerine koydu sonra setsuna bir hançer çıkardı ve elara'nın parmak ucuna batırdı. Kısa süre sonra taş bilgileri verdi.

"Hız 670 çeviklik 700 güç 650 dayanıklılık 2K" herkez değerleri duyunca şaşırdı dayanıklılık en yüksek olan ve arada uçurum vardı. Setsuna hemen hemen yeteneklere bakmaya karar verdi. "Çiftçi simyacı, casus, suikastçi, şahin göz, birincil kişilik."

Setsuna: bayan Elara sizin yetenekler çoğu birbirine uymuyor.

Elara: biliyorum, görebiliyorum. Bu iyi bişey mi?

Setsuna: casus ve suikastçi birbirine uyuyor onları geçelim, çiftçi simyacı, kendi ürünlerini yetistirebilirsiniz. Şahin göz, kilometrelerce ötedeki herşeyi görebilirsiniz. Ama birincil kişilik tam olarak ne oluyor onu bende bilmiyorum.

Fortes: vücudun ana sahibi oluyor, sanırım benim yetenekleri saymıyor. Nelere sahibim bilmek istiyordum.

Aki: şu sağ yönü gösteren ok işareti ne? Böyle bir şey daha önce yoktu.

Setsuna: bu 2. Sayfa olduğunu gösteriyor.

Elara: birincil kişilik derken... vücudun gerçek sahibi mi oluyor? Gerçekten benim vücudunda 2. Bir kişi dahamı var.

Setsuna ok işaretine basar

"Hız bilinmiyor, çeviklik bilinmiyor, güç bilinmiyor, dayanıklılık bilinmiyor." Yetenekler; demirci, zanaatkar, koşucu, okçu, kılıç ustası, ikiz kılıç kullanıcısı, kalkan, tüccar, gezgin, dünya bilgisi, dünyanın kendisi...

Fortes: salak varlık bu gece uzun bir konuşma yapmazsak seni gebertirim!

"Yeni yetenek. Tanrı katili."

Setsuna: bu yetenekler ne!? Az önce yeni bir yetenek kazandı!

Fortes kendisine tanrı diyen bu varlığın gerçek olmadığını bilmek istiyordu.

Setsuna: bayan Elara eğer bu ikinci kişilik iletişime geçerse lütfen onu dinleyin. Dünyanın kendisi olduğu için şuan onun üzerinde yürüyor olabiliriz, lütfen onu kızdırmayın. Sizi D sınıfı bir maceracı olarak kayıt edebilirim.

Elara: daha yüksek olmaz mı?

Setsuna: malesef daha yükseğine lonca izin vermiyor. İyi günler yarın gelin size lonca kartınızı vereyim.

Ormandan kasabaya 3.5 gün geçmişti geri dönüş bi o kadar daha olucagi için Aki'nin evinde kalmaya kararverdiler. Aki kaldığı han'ın oraya gitti ve 1 aylık kalma süresini ödedi. Akşam biraz daha konuştular ve uyumaya gittiler. Elara bu sefer göklere kadar uzanan binaların olduğu yabancı bir yerde uyandı.

Rüya gördüğünü kısa sürede anladı ama burada rahat hissetmiyordu, hemen ilerde ağaçların olduğu açık bir arazi gördü. Oraya doğru gitti ve ilk gördüğü rüyasında olan 2 kişiyi tekrar gördü bu seferki bir farklılık olarak aralarında kavga ediyorlardı. Arada birbirine bagiriyorlardi. "O yeteneği benden almaman yetmiyormuş gibi herşeyi eklemissin uyduruk tanrı. Yeni verdiğin yetenek ile seni burda öldürücem." Elara kavga ettiği kişinin bu dünyayı yapan kişi olduğunu anladı, uzaktan izlemeye devam etti. "Sakın son anda tanrı yeteneğini bana verme, tekrar öyle bir şey yapicagini söyleme, sakin bir hayat istedim ama sen bana onu hiç vermedin. Burdan sağ cikamiyacaksin"

Elara olduğu yerden hareket edemiyordu, kısa süre sonra dövüşleri bitti, yerde yatan kendine tanrı diyen kişiydi. İşini bitirdi ve orda oturmaya başladı. Elara bu sefer yayına gitmeye karar verdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 13 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ormanda bir çiftlikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin