0.4

70 5 1
                                    

Lix'ten

Neden beni tersledi anlamıyorum. Garip hissediyorum sanki bir tır beni ezmiş geçmişti. İlk defa Hyun'dan böyle laflar duyduğumdan göz yaşlarım durmuyordu.

O bana çok değer verir sürekli sarılır, gizli gizli öpüşürdük. Saçımın kılına zarar gelsin istemezdi ya o şimdi geçmiş karşıma sarılma diyor.

Çok sinirliydim, öfkemle üzüntüm birleştikçe göz yaşlarım daha da artıyordu. Gidip bakmalı mıyım yoksa durmalımıyım bilmiyorum ama iç sesim gitmemi söylüyordu.

Gözlerimden büyük büyük yaşlar akıtarak uzun koridorda yürümeye başladım. Oradaydı, koridorun sonunda yere oturmuş oda benim gibi ağlıyordu. Lino Hyung'da oradaydı ama beni görünce uzaklaşmaya başlayınca kafamda sorular dönmeye başladı.

Neden başındaydı? Beni görünce niye kaçtı? İş birliği mi yapıyorlar? Ya da tehdit? Hyun niye ağlıyor? Neden Lino Hyung'la dışarıya çıktıktan sonra garipleşti? Önceden aklıma gelmesi gereken sorular şimdi geliyor ve benim kafamı daha da karıştıyordu.

Hyunjin'den

Hıçkırarak ağladığımı farkındaydım ama umrumda değildi. Aklımda sadece Lix vardı. Acaba ne yapıyordu? Çok üzülmüştüm? Ağlıyor muydu?

Kafamı kaldıracak durumda değildim ama kalkmam lazımdı. Önce sağa tarafa baktığımda Sunbae'nin gittiğini gördüm. Tam bir piç. Sola baktım Lix başımda ağlayarak bana dalmıştı. Onu görünce zaten dolu olan gözlerim iyicene dolmuş yanağımdan aşağıya üzülüyordu.

"H-Hyun niye ağlıyorsun?"

İhtiyacım olan kelime buymuş gibi üstüne bunu Lix söylediğinden gene ağlamaya başladım. Göz yaşlarımı tutamıyorum. Sunbae'nin o sözleri hala aklımı tırmalıyor. "Lix'e işkence ederim" Kafamda yankılanan sözle gözümün önüne Lix'in ilk işkence çektiği hali geliyordu. Çok çaresiz bir şekildeydi.

FLASH BACK

"Hyung nolur vurma nolur bırak bizi"

"Hyung bırak kolumu canım çok yanıyor"

"Hyung ateş olmaz HYUNG"

"HYUN YARDIM ET CANIM ÇOK YANIYO NOLUR KURTAR BENİ"

"HYUN BUNU YAPMASINA GÖZ YUMMA NOLUR. HYUN YAPMA"

FLASH BACK END

Delirmek üzerekmiş gibi hissediyorum şuan. İsteğim dışında kafamı duvara vurmaya başladığımı fark etmemiştim. Çok sert vurduğumdan duvardan güm güm ses çıkıyordu. Sonra o sesle duraksadım ve başımı kaldırdım.

"HYUN YAPMA"

Kulağımda çınlayan sesle ayağa kalktım. Ağlamaktan başım dönmüş olcak ki kalktığımda geriye doğru sendelemiştim. Korkudan belimi kavrayan elle gözlerimi açıp suratına baktım. Düşeceğimden korkmuş olacakki beni kendine doğru çekmişti.

Şuan resmen öpüşmek üzereydik. Kendi zor tutuyordum onun o çilek kırmızısı dudaklarınla yapışmamak için. Onun dudağına baktıkça öpmek istiyordum ama yapamıyordum.

Göz gözeyken bakışmayı bölen o olmuştu, önce arkasına sonra da benim arkama baktı. Ben daha ne olduğunu anlamadan alt dudağımı emmeye başladı. Ben şoktayım karşılık veremiyordum. Tam şoktan çıkmışken arkamdan gelen sesle irkildim.

"LAN NE YAPIYORSUNUZ SİZ"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Beni ve ficlerim sevenleri arıyorum
Nerdesiniz?

~Jessica

Eskimiş Seneler/+18|Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin