Bir Hayvan Olursak

63 4 88
                                    

MK: (O da seninle birlikte dönüştüğün hayvana dönüşür.) Bak! Ben de dönüştüm! (Örümceğe dönüşürsün, MK senden korkar ve senin üstüne basar ve insan formuna geçer, ayağını üstünden çektiğinde de senin baygın olduğunu görür ve ağlamaya başlar.) ABLAM ÖLDÜ!! AAAAAA!

(Kahraman ve Savaşçı olayı tekrar yaşanıyor lol.)

Mei: (Bir köpeğe dönüşürsün ve Mei seni kucağına alıp sevmeye başlar.) Awwww.... Çoooooook tatlı!

Pigsy: (Öfler) Y/N tekrar normale dön ve teslimat konusunda bana yardım et!

Tang: (Sana bakar, ardından eriştesine geri döner.)

Sandy: (Bir kediye dönüştün ve Sandy seni sevdi, tüylerinle oynadı. Sonra da Mo ile sohbet ettin.)

Mo: Miyav miyav miyav? (Sen karı mısın yoksa adam mı?)

Sun Wukong/Monkey King: (Kediye dönüşürsun. O senin sirinligine dayanamaz ve kucağına alıp seni yanağına sürter.) Çooook yumuşaksın!

Macaque: (Neredeyse her gün senin bu hallerini görüyor.)

Red Son: (Bir köpeğe dönüşürsün ve kendini onun bacağında surtersin. Red Son ilk başta rahatsız olur hatta kaçmaya çalışır ama sonra seninle ilgilenmeye başlar. Taa ki MK ve Mei gelip bu anı yakalayana kadar.)

Ne Zha: (Şu an işi var)

Chang'e: (Sen tavşana dönüşünce senle oynamaya başladı hatta seni bun bun ile tanıştırdı.)

Azure: (Kurt olarak ona hirlarsin, Azure ise seni sakinleştirmeye çalışir.) Hey hey, lütfen sakin ol, sana zarar vermek istemiyorum...

Yellowtusk: (İkiniz de boş boş birbirinize baktınız.)

Peng: (Kurt olarak onun üstüne atlarsin. Peng de üstünden kurtulmaya çalışıyor. Arkada da Macaque, MK ve Mei size tezahürat yapıp pon pon sallıyorlar.) (Macaque pon pon sallamıyor ama tıpkı Wukong'un Sezon 4'te MK'e yaptığı şeyi o da yapıyor.)

Lady Bone Demon: Ah, sıkılmış olmalısın. Neyseki vahşi bir hayvana dönüşememen çok yazık, değil mi?

Y/N: (Kedi olarak öfkeyle hirlar.)

Lady Bone Demon: (Güler) Ah, merak etme, ona bir zarar gelmeyecek.

Mayor: (Yine boş boş bakışma. Ama sen ona saldırırsin.)

Possessed Wukong: (Sana boş boş bakar, ama önünde diz çöker ve senden emir bekliyormuş gibi o duygusuz yüzüyle sana bakar.)

Ao Lie: (Sen köpeğe dönüşünce senle oynamaya başlar.) Kimmiş bu akıllı kız? Senmişsin bu akıllı kız!

INK: Ciddi misin? (O da dönüşür)

Bai He: (Seni sıradan kedi sandı ve seninle oynadı.)

Not: Possessed Wukong, Ao Lie ve Chang'e Y/N kitabında CANON değildir. (Ao Lie sezon 5'te belli olcak)

Monkie Kid TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin