Yeni Sihir Açarsak

69 5 31
                                    

Sihir: Lady Bone Demon'un güçleri

! SPOİLER !

MK: (İlk başta şaşırdı ama bunu havalı buldu) Vay canına abla! Çooook havalisin! Ama lütfen sen de bana travma yaratma olur mu?

Mei: (İlk başta şaşırır ama sana sıkıca sarılır) Olsun, sen yine de benim en iyi dostumsun.

Tang: (Şaşırır ama sonra sana destek olur)

Pigsy: (Tang ile aynı)

Sandy: (Tang ile aynı)

Sun Wukong/Monkey King: (Senden baya şüphelenir. Senden nefret etmiyor ama senin sıradaki Bone Demon olacağından korkuyor.)

Macaque: (İlk başta şaşırdı ama sonra aklına bir anı geldi ve dehşete düştü.)

Red Son: (Ağzı açık kalır) Sen nasıl becerdin?!

Ne Zha: (Dehşete düşer) SEN NE DEDİN?!

Chang'e: (Çok fazla umursamaz, kafasını sallar ve yemek yapmaya devam eder.)

Azure: Vay, Ummm.... Tamam?

Yellowtusk: Yani hem Macaque'in hem de Lady Bone Demon'un güçlerine mi sahipsin?

Y/N: (başını sallar)

Yellowtusk: Hmm... Garip.

Peng: (Umursamaz ve gözlerini devirir) Yine de hala işe yaramaz pis bir sıçansın.

Lady Bone Demon: (Biliyo)

Mayor: (Biliyo)

Possessed Wukong: (Zaten bunu sen kontrol ediyon)

Ao Lie: (İlk başta dehşete düştü ama sen ellerinle kar taneleri yapınca dikkati dağıldı ve hayranlıkla seni izledi) Awww... minik kar taneleri çooook tatlılar!

INK: (Bu zaten teknik olarak her şeyi bildi için bunu da biliyor.)

Bai He: (Ona anlatmadın çünkü bu kız bunu bilmek için çok masum)

Tepkiler bitti! Yeni tepki atın

Monkie Kid TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin