Not: Bu Leydi olarak kahraman olduğunuz bir AU
Burda Kardeş Üçlüsü falan yok
Takas AU Roller:
Y/N: MK rolünde
MK: Y/N rolünde
Mei: Red Son Rolünde
Red Son: Mei rolünde
Lady Bone Demon: Sun Wukong rolünde
Wukong: Macaque rolünde
Macaque: Pigsy rolünde
Chang'e: Tang rolünde
Ne Zha: Sandy rolünde
Iron Fan: Ao Lie rolünde
Nuwa: Lady Bone Demon rolünde
İsteyen: Siyah_Maske08
MK: (sana gözleri parlamış bir şekilde bakar) Woaaaah! Abla çoooook havalisin!
Y/N: Biliyoruuuuum!
MK ve Y/N birbirlerine sarılır.
Mei: (sana hayranlıkla bakar)
Y/N: (Mei'ye ilk başta şaşkınca bakar, kıyametin kopacağını düşünür ama sonra ona sıkıca sarılır)
Pigsy: Y/N? Biraz farklı gözüküyorsun..
Y/N: (domuza garipçe bakar) Bekle... Sen şu Bilge domuz değil misin? Kardeşlikten?
Pigsy: Ne-
Tang: (Sana milyonlarca soru sorar) O evren nasıl?! Ben ne haldeyim?! Kahraman olabildim mi?! Ha? Ha?
Sandy: Ben aslında pek bir fark göremedim.
Y/N: Ummm.... (Aklına pic olan Shu Waije anları gelir)
Wukong: Woah Y/N havalı gözüküyorsun.
Y/N: (başını sallar ve gülümser) Sağol Sun Wukong!
(Leydi ve Kral Güneş ve Ay gibiydiler-)
Macaque: (senin sarılmadan afallar ama kıkırdar) Sanırım orada da babayim ha? (Kafanı salladiginda kıkırdar ve sana sıkıca sarılıp saçlarından öper)
Ne Zha: Ummm... Ne yani orada ben tıpkı o mavi dev gibi miyim? (Sen başını sallarsın) Terapiye gidecek ne yaşadım acaba-
Chang'e: Woaaaah! Yani ben yemek yapmak yerine yemek mi tadıyorum? Çok ilginç!
Red Son: (Sarilmandan kurtulmaya çalışıyor) Bırak beni Emo Kız!
Y/N: Heheheheh! Hadi ama Red, sarılmalara bayılırdın.
Red Son: (Daha da delirir ve saçlarından ateş çıkar) LAN MANYAK SARİLMALARDAN NEFRET EDİYORUM LAN!
Lady Bone Demon: (Sen ona sarılınca şaşırır) Oh, sen bana sarılıyorsun...
Y/N: Evet Ivory Lady? Niye bunda şaşırdın ki?
Lady Bone Demon: (Sarilmana karşılık verir ve bakışlarını kaçırır) Boşver...
Mayor: HADİ AMA KÜÇÜK LEYDİ! BENİ NASIL HATIRLAMAZSIN?!
Possesed Wukong: (Sana duygusuzca bakıyor. İlk başta seni tanımıyor ve seni kokluyor, kim olduğunu anladığında önünde diz çöküyor)
Azure: Ne yani? Ben hala orada bir Göksel olarak mı çalışıyorum? Yeşim İmparatoru'nun gücünü mü koruyorum? (Sen başını sallayınca şaşırır) Vay be..
Yellowtusk: Cidden ben Ay'da mı yaşıyorum-
Peng: Beni tanimiyon mu- (Başını sallar Y/N ve nah çeker) Hala benden nasıl nefret ediyon lan-
Diğer üçüsünü zaten tanımıyorsunuz o yüzden yapmiycam
Tepki verin