BÖLÜM 2: ŞART

20 2 0
                                    

O an kalbim durdu sandım ama mecburdum anlatmaya yoksa bana ne ev alır ne de asistanı yapar biraz sesizlikten sonra "tamam anlatıcam" daha ismini bile bilmediğim adama hayatımı anlatıcam ne kadar saçma ama mecburum "bu arada ben Beren soydan ben küçükken ailem bir işe bulaşmış kötü bir iş Türkiye nin en ünlü mafyalarından olmuşlar tabi bu yüzden herkes onların peşine düşmüş bende onlar ile ordan oraya sürüklendim o zamanlarda çocuk olduğum için bana birşey yapamıyorlardı . Ailemden herkesi öldürdüler bir tek ben kaldım bende artık büyüdüm bana istediklerini yapabilirler bende bu yüzden İstanbul'a geldim ama burdada beni buldular ve onlardan gizlenmek için seni öptüm" bunları duyunca ne kadar şaşkınlığı belli olmamada anlamıştım "ben Yiğit gümüşçü" "memnun oldum" "açıkçası hikayen garip"
"Evet peki şimdi asistanın oldummu?"
"Evet" şuan çok mutluyum çünkü beni koruyacak birşeylere sahibim "yarın işe başlarsın bugün buradan birinden yardım al burayı gez ve tanı " " işin bitincede odama gel sinsi hanım" bir dakika o bana sinsimi dedi " seni bana sinsi dediğin için pişman edicem sevgili patronum" ona sövmeyi çok isterdim ama beni işten koyabileceği için bunu yapamam asansöre doğru yürüdüm ve 1. Kata bastım bir süre sonra asansör durdu etrafta bir sürü çalışan vardı acaba kimden yardım alsam diye geçirdim içimden ve ilk gördüğüm sarı saçlı mavi elbiseli beyaz botlu kıza doğru yöneldim "bir sorunum var?" Dedi "ben yiğit beyin kişisel asistanıyım burda yeniyim bana burayı gezdire bilirmisin?" Kız beni şaşırmış gözlerle süzdü sonra aklı başına gelmiş gibi "ha yiğit beyin hiç kişisel asistanı olmamıştıda şaşırdım " "anlıyorum" "Tabiki gezdiririm bu arada ben Selin bu şirketin eğlence müdürüyüm okullardaki rehber hocası gibi düşün senin ismin neydi?" " ben Beren" "memnun oldum" "burası bildiğin üzere büyük bir yer ve sana asansör ile bütün katları göstericem "asan dört doğru yöneldik asansörde sessizlik oluştu ta ki soru sorana kadar "biliyormusun Selin hanım ben burayla alakalı hiç bir şey bilmiyorum mesela burası ne şirketi " " hm sana yardımcı olucam burası bir tasarım şirketi aslında bu yüzden bu kadar katı var 1-10 arası ayakkabı tasarımı 10-20 arası küpe ve kolye tasarımı 20-30 arası kiyafet tasarımı 30-40arası çanta tasarımı 40-48 arası ceo müdür gibi yüksek rütbelilerin odaları var 48-50arası evli müdür evli CEO gibi kişilerin kalması için odalar var " "gerçekten mükemmel bir şirketmiş" " evet öyle" Selin bana anlattı bende dinledim ve keşfimin sonuna geldim asansöre doğru yöneldim 50.kattaydık ve şimdide 41. Kata iniyordum.

KIRK BİRİNCİ KATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin