Koşuyordum, etrafımda bilmediğim kocaman gökdelenler vardı ama mecburdum çünkü beni kovalıyorlardı ,etrafımdaki onlarca insan bana bakıyordu ve etrafıma tekrar baktığımda kurtulduğumu anladım ama her an gelebilirlerdi ve önünde durduğum kocaman binanın bahçesine saklanacaktım ama beni tutan bir şey vardı. Gidemiyordum ilk başta yakalandığımı düşündüm ta ki arkama bakana kadar beni tutan kişi bir erkekti. Yakışıklı ateşli bir adamdı ama şuan bunu düşünemezdim ve caddenin başına baktım evet geliyorlardı bulmuşlardı beni o an kurtulmanın tek yolu o adama sığınmaktı zorda kalmış bir şekilde o yakışıklı bir o kadarda ateşli adamı öptüm ,evet tam olarak tanımadığım birini öptüm ve oda bana karşılık verdi beni kucağına aldı biz tam bunları yaparken adamlar arkamdan geçti gitti adamlar gidince hemen kucağından indim ve ona beni kurtarması için yalvardım dudağının bir kenarı yukarı kıvrılmış bir şekilde bana bakıyordu o gözler beni içine çekiyordu ama yapamazdım çünkü başım beladaydı.Bana bu durumda gerçekten şunu dedi " Bir şart ile."
Bende " İstediğin herşeyi yaparım. " dedim.Beni çapkın gözlerle süzdü ve "Her şeyi mi?" Dedi hiç düşünmeden" Evet" dedim cebinden telefonu çıkarıp "şöför beni bıraktığın yere geri gel " dedi.
Bir kaç dakika içinde şöför geldi arabaya bindik şöföre "Ofise gidiyoruz" dedi.
Umarım beni asistan yapmaz çünki öyle şeyleri beceremem.Sonunda geldik Kocaman bir binanın önündeyiz beni elimden tutup çekti ve asansöre kadar beni çekiştirdi asansöre girdiğimde çok şaşırdım çünkü bu bina 50 katlıydı ve biz 41. Kata çıkıyorduk ve bir süre sonra asansör durdu etrafıma bakındım burası çok etkileyiciydi odada sessizlik oluştu onun sözleri bu sensizliği bozdu "Artık benim kişisel asistanımsın benim istediklerimi yapacaksın benimle ilgileneceksin" o an için rahatladı nede olsa iş yapmayacağım bana odamı gösterdi "Senin için bir ev ayarlayacağım." "Lazım olduğunda nerde olduğunu bilmeliyim." O an biraz tedirgin oldum ama bana ev alırsa orada beni kimsenin bulamayacağı için içim rahatladı "Ama bunlara bir şart ile sahip olacaksın."