Telaşlı bir şekilde bana açıklamaya çalıştı "Beren bak Selin benim nişanlım ama onu istemiyorum ailelerimiz zorla
yaptı ve sadece ailelerimiz biliyor ben mecbur kald-"hızlıca sözünü kestim ve konuşmaya başladım
"Tamam anladım sadece senden birşey istiyorum bana arabada bu olayı açıkla"biraz düşündü sornasında bana kapıyı açtı ve bende bindim ana yola çıktığımızda "evet şimdi anlatırmısın " biraz bekledi ve sertçe yutkundu"tamam anlatıcam ama kimseye söylemek yok kimse bunu bildiğini bilmiycek" "söz" biraz durdu ve anlatmaya başladı " ben Selin ile burda şirkette tanıştım annemin bana söylemesine göre şirkette Selin beni görünce beğenmiş ve bunu gidip ailesine söylemiş aileside benim ailemle konuşmuş diyeceksin annen niye izin verdi annem sadece onun beğendiği ve sevdiği kızlar ile olmamı istiyor ondan dolayı kabul etmiş ve sonuç bu" gerçektende zor durumda ben onun yerinde olsam katiyen izin vermem"tamam " dedim sakin bir ses tonuyla ve bir kaç saat sonrasında kalıcağım evin kapısına geldik hızlıca arabadan inip kapımı açtı ve elimi öptü bende ona ayak uydurarak "teşekkürler prensim"dedim ve ardında "anlarsın ya şimdide 1-1"dedim ve hızlı adımlarla kapıya ilerledim oda arkamdan geldi belimi kavradı yanağıma minik bir öpücük kondurdu ve kapıya doğru yürüdü tam girmeden önce "2-1" dedi evet sen savaş istiyorsan neden olmasın diye geçirdim içimden ve bende yiğitin arkasından ilerledim
-------
Bütün evi dolaşmıştık ve bu yarım saatimizi almıştı en sonunda havuzun başına geldik yiğit havuza bakım sırıtıyordu tam ne olduğunu sorucaktımki beni havuza ittim üstümdeki mini elbisem siyah botlarım ve kahverengi paltom ıslanmıştı ona kızacaktım ki aklıma bir şey geldi sinsice sırrıtım havuza dağılan eşyalarımı alıp havuzdan çıktım eşyalarımı bir kenara fırlattım sonrasında havuzun başında cesaretli bir şekilde bekleyen patronuma baktım hızlıca yanına ilerledim o tam konuşmaya başlarken onu havuza ittim havuzun ortasında bütün karizmasıyla bana bakıyordu bende zaten ıslandığından için havuzun kenarına oturup ayaklarımı suda oynatmaya başladım o sırada usulca benim yanıma geldi aramızda sadece benim bacaklarım vardı ellerini bacaklarımı deydirdi ve hızlı bir şekilde beni havuza çekti havuz da birbirimize su sıçratıyorduk o anda kullağımın arkasında bir vızırtı duydum arkama baktım bu bir arıydı hızla yiğite koştum ve kucağına zıpladım o bana sırıtıyordu ama ben korkuyordum "yiğit arı beni sokarsa ölürüm ben lütfen bir şey yap"dedim o zaman durum ciddiyetini anlamışki beni aldı hemen havuzdan çıkardı kenarda duran ıslak eşyalarımıda alıp beni eve götürdü beni koltuğa bıraktı o an nefes nefese kalmıştım bana bir bardak su getirdi ve yukarı çıkmaya başladı "ben duşa giricem bence sende gir ayrıca odanda bir sürü temiz kiyafet var " dedi bende biraz soluklanıp yukarı çıktım duşa girdim duştan çıkınca dolapları karıştırdım altıma siyah etek üstümede beyaz gömlek seçtim saçımı da kurutup topuz yaptım perçemlerimide yana ayırdım sonra sında aşağı indim yiğit yoktu umursamadan güzel bir masa kurdum yiğit hala gelmeyince yukarı çıkmaya karar verdim odasına girmek için kapıyı çaldım ama kimse cevap vermedi bende girmeye karar verdim kapıyı açtım ve banyodan yeni çıkan yipiti gördüm mükkemmel duruyordu yanaklarımda sıcaklık hissettim ve hemen yüzümü kapattım yiğitin gülüşünü duya biliyordum "ne gülüyorsun " "kızardın ona gülüyorum "daha çok utandım kapıyı suratına kapatıp"yemeğe gel"diye bağırdım ben sofraya oturdum onu bekledim be sonunda geldi üzerine beyaz gömlek altına siyah kumaş pantolon giymişti onunla çok uyumlu duruyorduk yemeyimizi yedik ben masayı topladım ve televizyonun karşısında oturup televizyon izleyen yiğite dönüp "burdan kalıcaksın " dememle bir bahçeden bir ses geldi hemen yiğitin boynuna sarıldım sonra sında içeri giren bir şey gördüm ama ne olduğunu anlamadım kafamı kaldırdığımda Yiğitin bana güldüğünü gördüm.