2. Bölüm

39 3 7
                                    

🫧SEN KİMSİN YİĞİDİM🫧
Arkadaşlar eliniz lütfen yıldıza gitsinn. Keyif almanız dileğiyle💞
⚡️🪐⚡️🪐⚡️🪐⚡️🪐⚡️🪐⚡️🪐⚡️🪐⚡️🪐⚡️

"Cause a princess doesn't cry "🔥
Princesses Don't Cry🩰
İnstagram: kitaplaariciin_yasaa

🥀🎭
"Siyah gecelere inat, kar beyaz hayaller kuruyorum aydınlık gecelerime.."

Bu arkadaşın pisgolojik sorunları mı var ve ayrıca benim kolumu kimse tutamaz ben bunu döverim ha.

- Sormuyum sormuyum bir kerede susuyum diyorum ama yeter birincisi bu çocuk ne ayak, ikincis siz vampirlerle neden arkadaşsınız, üçüncüsü o kız bana neden zihnini okuyamıyorum dedi, dördüncüsü Sizin ben ebenizi, beşincisi burdan çok sıkıldım, altıncısı buradan en kısa zamanda firar edicem haberiniz olsun.
- Ayrıca size tek kelime ediyorum GEBERİN.

Emily: Bu kız kaç kelime kullanıyor.

Derek: Hızına yetişemiyoruz ki geveze. Hangisine cevap verelim. Ve onu bunu bırak şimdiden uyarıyorum inatla burnunun dikine gidip gevezelik yapma. İnsanlara adıyla seslen ve dikkat çekme.

Brendon: Kızım geberin geberin diye diye kendin gebericen biraz sus sus.

- Sorularıma cevap yoksa gelmem ve bunu yaparım.

Emily: Sadece aklımda kalan Amarisin senin zihnini okuyamaması sebebinde de vampirler herkesin zihnini okuyor biz kurt adamlar ise sadece birbirimizin zihnini okuyoruz. Senin zihnine neden giremediklerinin sebebini bilmiyorum annene araştırması içim söylüyücem.

- Biz burada nasıl eğitim görücez valla köpek gibi eğitim görülmeye karşıyım. Hiç bir güç beni köpek gibi eğitenez. Ne bana niye öyle bakıyorsunuz ki doğruları söylüyorum.

Brendon: Sen bize köpek mi diyorsun. Ve ayrıca eğitim görmeden nasıl çakalların içinde hayatta kalıcan ölmek istiyorsan sen bilirsin ama bu eğitimleri göreceksin onu bil.

- Aa ben ve size köpek demek asla demem o kadar da saygısız değilim. Aaah hadi şu müdürü bir ziyaret edelim.

Müdürün odasının önüne geldik Brendon."Müdürün yanında gevezelik yapma adam takıntılı birde sana takmasın kafayı."
- Tamam rahat ol o iş bende.

İçeri girdik müdür beni baştan aşağı süzüyordu alacaklı gibi ben bunu da döverim geber.
Müdür: Kız bu mu?

Emily: Evet arkadaşımız bu ama hala güçlerini kullanamıyor.

Müdür: Öğrenicek. Adın ne senin.

- Aptal mısın ay yani müdür bey beni çağırdınıza göre adımı da biliyor olmanız lazım. Bu arada siz de köpek misiniz yani kurt adam. Bişey daha ben köpek gibi eğitilmeye karşı biriyim valla sizi pretosto ederim haberiniz olsun.

Müdür: Bu kız niye böyle geveze.

- Bana laf mı soktu bu şimdi. Yok yani ben geveze değilim hani insanların içinden geliyorum sizin gibileri ilk kez görüyorum yani konuşmam normal anormal değil ayrıca sorularıma cevap verirseniz çok memnun olurum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MELEZ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin