Περίμενε να τελειώσει η ώρα και να σηκωθεί να φύγει από αυτό το συμβούλιο.Κοίταξε αδιάφορα το κινητό της και είδε πως είχε μήνυμα από την φίλη της ,την Ισμήνη,που της έλεγε να την συναντήσει–όταν τελειώσει–στην παιδιατρική πτέρυγα.
Άκουσε κάποιον να βήχει ελαφρά και πήρε τα μάτια της από το τηλέφωνο και είδε την μητέρα της που την κοιτούσε αυστηρά.Της χαμογέλασε ειρωνικά και άφησε το τηλέφωνο στην άκρη.
Το βλέμμα της στάθηκε στον μπεζ τοίχο απέναντι της.Είχαν μαζευτεί οι μέτοχοι της κλινικής μαζί με τους οικονομικούς συμβούλους στην αίθουσα που συνήθιζαν να συνεδριάζουν.
Το βασικό τους θέμα σήμερα ήταν τα οικονομικά της κλινικής που πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο!Την Αναστασία,ωστόσο,δεν την ενδιέφερε αν θα χρεοκοπούσε η κλινική,μπορεί να στενοχωριόταν για τους ανθρώπους που δεν θα είχαν να δουλέψουν αλλά και πάλι θα τελείωναν τα δικά της βάσανα, άλλωστε δεν ήταν ποτέ δική της επιλογή να γίνει γιατρός.
Είχε άλλα όνειρα και αυτά της τα πήραν μακριά,λες και ήταν σκόνη που την παίρνει ο άνεμος...
«Και αυτό είναι το πλάνο μας για να μπορέσουμε να κερδίσουμε περισσότερα χρήματα» είπε η μητέρα της βάζοντας ένα τέλος στην σημερινή συνεδρία.
«Αν προκύψει το οτιδήποτε θα σας ενημερώσω και εγώ αλλά και οι οικονομικοί μας σύμβουλοι»Τελείωσε και σηκώθηκε για να πλησιάσει την κόρη της,αφού πλέον δεν υπηρχε κανένας στην αίθουσα.
«Αναστασία τι συμπεριφορά είναι αυτή; Δεν είσαι δεκαεπτά να κάνεις σαν νιανιαρο»την επέπληξε η μητέρα της και η νεαρή κοπέλα την κοίταξε αδιάφορα.«Τελείωσε το κήρυγμα; Έχω και κάτι παιδιά να δω»της απάντησε και η μητέρα της απλώς απομακρύνθηκε παίρνοντας μια βαθιά ανάσα.
«Δεν θα πω κάτι στον πατέρα σου αλλά σε παρακαλώ πολύ να μην επαναληφθεί»την ενημέρωσε και έφυγε από την αίθουσα αφήνοντας την μόνη της.Άφησε ένα ειρωνικό γέλιο να της ξεφύγει.
Αριστείδης Κεχαγιάς,γνωστός πολιτικός, επιχειρηματίας και πατέρας της Αναστασίας.Ένας άνθρωπος που αποπνέει κύρος και προκαλεί φόβο στους πολιτικούς του αντιπάλους, ακόμη και στην ίδια του την οικογένεια...Ένας άνθρωπος που κάνει τα πάντα για να μην ακουστεί ποτέ κακία φήμη για την οικογένεια του...Και πάνω από όλα δεν διστάζει και χρησιμοποιεί τα οποιαδήποτε μέσα για να κερδίσει.
Το τηλέφωνο της χτύπησε για δεύτερη φορά και είδε την Ισμήνη να της έχει στείλει πάλι μήνυμα.
Την Ισμήνη την γνώρισε όταν ήρθε για να κάνει την δική της "πρακτική" αν και ακόμα δεν είχε τελειώσει την σχολή.
YOU ARE READING
Στον ρυθμό του Έρωτα
RomanceΗ Αναστασία Κεχαγιά είχε πάντα ως στόχο να πετυχαίνει τα πάντα,δεν την ένοιαζε ο υπόλοιπος κόσμος παρά μόνο να είναι αυτή καλά και τα άτομα που θεωρούσε δικά της. Δεν πίστευε πως θα βρει ποτέ την αληθινή αγάπη μέχρι που βρίσκεται μπροστά της ο νεαρό...