«Λοιπόν θα χρειαστώ την βοήθεια σου»ήταν το πρώτο πράγμα που είπε η Αναστασία όταν μπήκε στον χώρο του Ορφέα.
«Καλησπέρα και σε εσένα δεσποινίς Κεχαγιά»απάντησε ειρωνικά και η πρασινομάτα απλώς τον έσπρωξε.«Γιατί πήρες άδεια μια ολόκληρη εβδομάδα;»ρώτησε με ένα περίεργο βλέμμα και ο Ορφέας γέλασε.
«Ήμουν άρρωστος.Πάντως χαίρομαι που ενδιαφέρεστε για εμένα!Είναι σημαντικό ο εργοδότης σου να νοιάζεται»Ο Ορφέας έκατσε στον καναπέ και έκανε νόημα στην καστανομάλλα απέναντι του.
«Τι αγγαρεία θα μου βάλεις πάλι ρε Κεχαγιά»
«Θα την πέσεις στην υπεύθυνη που κρατεί τα αρχεία»Ο πρασινομάτης την κοίταξε για λίγο σοβαρός και στην συνέχεια ένα πονηρό χαμόγελο πήρε θέση στο πρόσωπο του.
«Τι ετοιμάζει το πονηρό σου μυαλό;Θα γίνουμε partners in crime;»
«Τίποτα δεν θα γίνουμε! Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να της αποσπάσεις την προσοχή,θα μπω να βρω αυτό που θέλω και τέλος»Το βλέμμα της έπεσε σε έναν πράσινο πίνακα,έδειχνε ένα τοπίο σε αποχρώσεις όλου του πράσινου.
Ήταν πανέμορφος!
Ο ουρανός είχε μια ανοιχτή απόχρωση του πράσινου,διάφορα σύννεφα με πιο σκούρες αποχρώσεις τον διακοσμούσαν και ένα καταπράσινο λιβάδι.
«Με ακούς ή μιλάω μόνος μου;»την ρώτησε ο Ορφέας όταν είδε πως η προσοχή της είχε αποσπαστεί.
«Συνήθως μόνος σου μιλάς»απάντησε ειρωνικά και ο πρασινομάτης σήκωσε το ένα του φρύδι.«Λοιπόν σε αντάλλαγμα τι θα πάρω;»άλλαξε γρήγορα θέμα.
«Τι να πάρεις;Κάνεις απλώς μια καλή πράξη για να βοηθήσεις τον συνάνθρωπο!»τόνισε και ο Ορφέας άρχισε να γελάει.«Ωραία γέλασα και σήμερα! Κάτι πρέπει να μου υποσχεθείς, ολόκληρη θυσία κάνω για εσένα»
«Ναι θα σου είναι πολύ δύσκολο να την πέσεις σε κάποια» ειρωνεύτηκε η Αναστασία.«Δεν ξέρω τι εντύπωση σου έχω δώσει αλλά εγώ είμαι κύριος δεν την πέφτω ποτέ σε γυναίκες» υπερασπίστηκε τον εαυτό ο Ορφέας και η πρασινομάτα σήκωσε το ένα της φρύδι.
«Καλά δεν χρειάζεται να απαντήσεις σε αυτή την τοποθέτηση! Θα το κάνω»
«Ωραία»απάντησε η ΑναστασίαΚαι οι δύο κοιτούσαν ο ένας τον άλλον στα μάτια, κανένας τους δεν έσπαγε την επαφή,ήταν λες και τους είχαν δέσει όλο το σώμα και δεν μπορούσαν να γυρίσουν να κοιτάξουν αλλού.
Μετά το ξέσπασμα της Αναστασίας την προηγούμενη εβδομάδα οι δύο τους είχαν αρχίσει να τα πηγαίνουν καλά,δεν μιλούσαν πολύ καθημερινά αλλά ο Ορφέας κάθε νύχτα της έστελνε μήνυμα για να την ρωτήσει αν είναι καλά.
DU LIEST GERADE
Στον ρυθμό του Έρωτα
RomantikΗ Αναστασία Κεχαγιά είχε πάντα ως στόχο να πετυχαίνει τα πάντα,δεν την ένοιαζε ο υπόλοιπος κόσμος παρά μόνο να είναι αυτή καλά και τα άτομα που θεωρούσε δικά της. Δεν πίστευε πως θα βρει ποτέ την αληθινή αγάπη μέχρι που βρίσκεται μπροστά της ο νεαρό...