Οι "κακοί" άνθρωποι,οι άνθρωποι που φαινομενικά δεν έχουν ψυχή... δεν έχουν–έστω και λίγο σε όλη την διάρκεια της ζωής του–νιώσει καθόλου τύψεις για τον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρθηκαν σε άλλους ομοίους τους;
Η Αναστασία αναρωτιόταν καθώς έβλεπε τους γονείς της να μιλάνε και να χαιρετούν όλους όσους είχαν μαζευτεί στην σημερινή δεξίωση.Κοίταξε την ώρα στο ρολόι της...Κόντευε πέντε,σε μια ώρα έπερεπε να συναντηθεί με τον Ορφέα.
«Καλησπέρα»ακούστηκε μια φωνή δίπλα από την Αναστασία και εμφανίστηκε μπροστά της ένας ψηλός μαυρομάλλης.
«Δεν ξέρω αν με θυμάστε αλλά έχουμε να ξανά συναντηθεί»δήλωσε ο νεαρός και η πρασινομάτα τον κοίταξε περίεργα.«Νικόλας Παπαγεωργίου»συστήθηκε και έδωσε το χέρι του για χειραψία αλλά η Αναστασία αρνήθηκε.
Παπαγεωργίου!
Γνωστό όνομα για τον κοινωνικό τους κύκλο, μεγαλοεπιχειρηματίας...έχοντας λεφτά να ζήσουν μέχρι και τα δισέγγονα τους.
Η οικογένεια Παπαγεωργίου ήταν πιο συντηρητική,οπισθοδρομική αλλά και μια από της πιο ελίτ.
Μπορούσε ωστόσο να παραδεχτεί πως ο γιος τους δεν είχε μοιάσει καθόλου στους γονείς τους,λες και δεν ήταν δικό τους παιδί.«Ναι σας γνωρίζω κ.Παπαγςωργίου»απάντησε τυπικά και ήπιε λίγο από το κόκκινο ποτό της.
Κοίταξε πάλι το ρολόι της και είδε πως είχε περάσει μόνο ένα τέταρτο.
«Να μου μιλάτε στον πληθυντικό παρακαλώ και επίσης έχετε κάποιο σημαντικό γιατί σας παρακολουθώ εδώ και λίγα λεπτά να κοιτάτε το ρολόι σας» επισήμανε και η Αναστασία έσμιξε τα φρύδια της.«Δεν ξέρω τι με τρομάζει περισσότερο!Ή οικειότητα που θέλετε να αναπτύξουμε ή τι γεγονός ότι με παρακολουθείτε»μίλησε ειρωνικά απέναντι στον συνομιλητή της.
«Κοίτα που θα βγει αληθινός ο Ορφέας»είπε ο Νικόλας μέσα από τα δόντια για να μην ακουστεί αλλά δεν τα κατάφερε.
«Ποίος Ορφέας θα βγει αληθινός;»ρώτησε η κοπέλα και ο νεαρός κοιτούσε τριγύρω για να γλιτώσει.«Ε τίποτα, απλώς ς τυγχάνει ο κολλητός μου να δουλεύει στην κλινική σας αυτό το διάστημα,είναι ο ζωγράφος που χρειάζεστε»είπε κάπως διστακτικά και η Αναστασία γέλασε ειρωνικά.
«Δεν περίμενα ο ζωγράφος να κάνει παρέα με άτομα σαν εσένα και πόσο μάλλον εσύ να κάνεις παρέα με τέτοια άτομα»απάντησε περισσότερο υποτιμητικά από ότι θα ήθελε.
YOU ARE READING
Στον ρυθμό του Έρωτα
RomanceΗ Αναστασία Κεχαγιά είχε πάντα ως στόχο να πετυχαίνει τα πάντα,δεν την ένοιαζε ο υπόλοιπος κόσμος παρά μόνο να είναι αυτή καλά και τα άτομα που θεωρούσε δικά της. Δεν πίστευε πως θα βρει ποτέ την αληθινή αγάπη μέχρι που βρίσκεται μπροστά της ο νεαρό...