Κεφάλαιο 5

29 13 4
                                    

Ο Ορφέας κοιτούσε έξω από το παράθυρο του κτηρίου έχοντας στο χέρι ένα τσιγάρο.

Ήταν η τρίτη μέρα που δούλευε στην κλινική,δεν είχε συναντήσει καθόλου την Αναστασία μετά την πρώτη του μέρα.Είχε πληροφορηθεί πως ήταν σε άδεια αυτές τις μέρες.

Δεν ρώτησε,αλλά πολλοί ήταν αυτοί στην κλινική που το σχολίαζαν καθώς ποτέ δεν είχε λείψει από την δουλειά της.

Είχε ακούσει επίσης πολλά για τον χαρακτήρα της,ψυχρή και σκληρή ήταν οι ελαφροί χαρακτηρισμοί που τις είχαν αποδοθεί.Δεν του δημιούργησε καμία εντύπωση, έβλεπε πως συμπεριφερόταν στον ίδιο και μπορούσε να κρίνει.

Όμως,βαθιά μέσα του γνώριζε πως η μικρή πρασινομάτα έκρυβε πολλά περισσότερα πίσω από την ψυχρή της έκφραση.

«Δεν επιτρέπεται το τσιγάρο»μια φωνή τον διέκοψε από τις σκέψεις του και γύρισε να δει σε ποιον ανήκε.
Ο Ορφέας άφησε ένα ειρωνικό γέλιο και άφησε τον καπνό να βγει μπροστά στο πρόσωπο της.

Ωστόσο η μικρή πρασινομάτα δεν έδειξε καθόλου να δυσανασχετεί, αντίθετα του χάρισε και εκείνη ένα ειρωνικό γέλιο.

Και προτού προλάβει ο Ορφέας να κάνει το οτιδήποτε η Αναστασία πήρε το τσιγάρο από τα χείλη του, τραβώντας και αυτή μια τζούρα.

«Δεν το είχα τελειώσει»της είπε ο Ορφέας μόλις την είδε να πετάει το τσιγάρο του.
«Δεν θα είναι και το μοναδικό πράγμα που δεν έχεις τελειώσει»του απάντησε και του έκλεισε το μάτι.

«Πολυ σίγουρη σας βρίσκω δεσποινίς Κεχαγιά, όχι ότι σας αφορά αλλά...»σταμάτησε και την πλησίασε μέχρι να είναι μηδαμινή η απόσταση τους«Είμαι από τους άνδρες που ξέρουν τι θέλουν οι γυναίκες αλλά και εγώ ο ίδιος!»της ψιθύρισε και η Αναστασία τον έσπρωξε μακριά της.

Πάλι κατάφερε να την φέρει σε έξαλλη κατάσταση και η αλήθεια είναι πως χαιρόταν.
Αυτή η γυναίκα είχε κάτι που τον τραβούσε,ήθελε συνεχώς να ασχολείται μαζί της.

«Αναστασία!»φώναξε το όνομα της καθώς αυτή είχε άρχισε να φεύγει.
Ήταν η πρώτη φορά που την αποκαλούσε με το μικρό της.
Το όνομα της στα χείλη του τόσο ξένο μα συνάμα τόσο οικείο.

Η κοπέλα γύρισε και τον κοίταξε ξαφνιασμένη.Το τελευταίο που περίμενε ήταν να την αποκάλεσε με το μικρό της όνομα.

Ωστόσο η Αναστασία δεν έκανε τίποτα ούτε έφυγε αλλά ούτε τον πλησίασε,έτσι ο Ορφέας αποφάσισε να κάνει αυτός της κίνηση και να πάει κοντά της.

Στον ρυθμό του ΈρωταWhere stories live. Discover now