Miyeon bizimle kaldığı için çok mutluydu. Ben ve kızlar en arkada Stray Kids'te bizim önümüzde ve onların önünde kardeşim ve sevgilim yürüyordu. Minho, Miyeon'a buradaki herşeyi anlatıyordu. Miyeon'da sabırla dinliyordu. Açıkşası ben niye anlatmıyordum. Aman neyse şimdi boşverin. Bizde Yunseoyu sakinleştiriyorduk. Yunseo çok bitkin görünüyordu. Abisi kazada yaralanmıştı. Annesine bişi olmamıştı ama babası vefat etmişti. Yunseo da babasına çok düşkünmüş. Ne yazık ki benim annem ve babam vefat etmişti. Hayatta bitek kardeşim kalmıştı. Ama Yunseo'nun annesi beni çocuğu gibi görüyordu. Beni birazda olsa mutlu ediyordu.*Yunseonun Gözünden*
Çok bitkindim. Sülalede babama tek çok düşkün olan bendim. Abim ise yaralanmıştı. Ama abimide kanlar içinde görmek zoruma gitmişti. İyi anneme birşey olmamıştı. Ne yazıkkı Yoona'nın annesi ve babası ölmüştü. İkimizin aileleri çok yakın arkadaş oldukları için Yoona'da bizim aileden sayılırdı. Ne yazıkki Yoona benden daha iyi görünüyordu. (Kötü mü görünsün?) Eve geldiğimizde koşa koşa odama çıkmıştım. Çünkü ağlamak istiyordum ve öyle yaptım. Arkamdan Chan gelmişti. Beni sakinleştirmek için çok zorlanmıştı ve uğraşmıştı. Hala ailemin kaza yaptığınada inanamıyordum.
1 ay ve hızlı geçiş...
Artık annem ve abim iyi olmuştu. Hatta bu binanın yakınlarında bir ev bile almışlardı. Çok mutluydum. Yoona'nın kardeşi Miyeon'da bizimle kalıyordu. Onun için Park Jinyoung yanına gitmiştik ve onu teste sokmuştu. Sesine ve dansına bakmıştı. Artık oda bir üyeydi. Bide onun gözünden herşey anlaşılıyordu. (Cümleyi anlamadım sorduğumda cevap vermedi) Ama anlattığım 1 ay önceydi tabii. Yarın yine M/Ve çekimleri vardı. Şarkının adıda Dash'dı. 1 hafta geçmiş yani Pazar günü olmuştu. M/V çekimi için stüdyoya inmiştik. Herkes kendi partını söylemişti. Ancak şarkı söylemimiz 2 saatimizi almıştı. Şimdi sıra dans etmeye gelmişti. Ben tabii 5 defa hata yapmıştım. Bu sefer şanstı herhalde hata yapmamıştımm. Tam benim partım geldiği zaman ve Chan'ın gelmesi bir oldu. Sonunda M/V çekimleri bitmişti. Ter içinde kalmıştık.
Chan: Bebeğim çok güzelsin. Resmen sen dans ederken gözlerimi senden alamamıştın. Seni seviyorumm.
Yunseo: Teşekkür ederim balım. Çoktan farkettim. Bende seni çok seviyorumm aşkımmm
Resmen birbirimize aşk doluyduk. Sevgilimle konuşurken birden diğer üyeler geldi.
Minho: Hayatımmm, balımmm, aşkımmm buradaymışş. Bende seni arıyordummm.
Yoona: Sussana artık bak kardeşim var yoksa sen yine mi içtin mi Minho?
Yoona Minho'nun yine içtiğini anlamak için dudağına yapıştı. Çok romantiikk. Çıldırıcam ağağa. Tabii bunu gören kurnaz Chan beni öpmek için yakınlaştı.
Chan: Güzelimm
Yunseo: Efendim bebeğim hihi biz yoonalar gibi yapmıcaz dimi hihi
Ve bunu dememin üzerinde dudakları dudaklarımdaydı. O sırada bizim akıllı çocuklar kaç dakika öpüştüğümüzü bulmak için süre tutmuş. Sanki çık önemli birşeymiş gibi ama utanmıştım.
Miyeon: A-ablaaa siz eniştemle az önce öpüştünüz ve ardındann Yunseo abla ve Chan abimm öpüştüüü bari ben burdayken yapmasaydınızz yahuu
Minho ve Chan: Boşver Miyeon sen bu işleri takma kafana
Yoona ve ben utanarak kaçmıştık. Hele ben çok utanmıştımm.
Chan: Güzelim utanmana gerek yokk
Minho: Utanma be güzelim
Miyeon kıkır gülüyordu. Hatta çok hoşuna gitmişti. O gülüşü bir daha aklımdan çıkaramıcam galba. Çünkü çok güzel gülüyordu ayoll. Birden kapı açıldı. Tahmin ettiğiniz gibi sevgililerimiz gelmişti. Aşağıdan konuşma sesleri geliyordu. Hemen sesleri tanıdım. Chan direk dudağıma yapıştı. Yani dudağı dudağımdaydı. (Şaka yapıyorsun ben anlamamıştım sağol) Aynı şekilde Minho ve Yoona'la öpüşüyordu. Tam içeri girdiklerinde biz çoktan odalarımıza girmiştik. Ama unuttuğumuz bir şey vardı. Kapıyı kilitlemekti. Hyunjin direk bizim odaya girdi. Hyunjin şok olmuştu. (Bende bim) - Kpophytmlms Hemen ayrılmıştık.
Chan: Neden kapıyı çalmadın
Hyunjin: Ğaağğa bunlar öpüşüyoğğğ
Yunseo: Sussana yavrum bağırmağğ
Direk masanın altına saklandım. Chan'da yanıma geldi. Hyunjin kapıyı kapatmıştı. Ama çoktan Chan'la beni öpüşürken anahtarlık yerinden bizi çekmişti. Aynısını Minho ve Yoona'ya yapıyordu.
*HYUNJİN BEST SHIP CHAN VE YUNSEO GRUBUNA MESAJ ATTI*
*2 VİDEO*
Changbin: Ayol bunlar ne yapıyor gözlerim kanadı
Seoyeon: Sus be şimdi fark edicekler kaslı bebek Changbin
Haeun: Tamam sakin Hyunjin sil bu videoları
Hyunjin: Ayoll çok romantiikk
Eunha: Sill
Jeongin: Şu anda Minho, Yoona, Yunseo ve Chan bu mesajları görmedi.
Felix: Siz buna dua edin bence
Chan: Hyunjin gel seni geberticem
Minho: Chan bende sana yardımcı olurum
Yunseo: Kim çekti bu videoları shop yapmış
Yoona: Aynen ya shop yapmış
Miyeon: Aynen abla Hyunjin abinin işi gücü yok size öpüşme shopu yapıcak
Hyunjin: Aferin Miyeon hep beni koru yoksa bunlar beni döveceğğkk
Yoona: Miyeon sana yazıklar olsun burda ablanı koruman gerek
Minseo: Yeterr susun be ne aşkmış be
Herkes konuşmayı bitirip Chan ve Minho'nun Hyunjin' dövme planını izliyordu. Ben birden dayanamayıp kahkah attım. Ardından Minseo da öyle. Kahve içmeye mi gidelim yoksa Hyunjin'i mi dövelim diye Chan ve Minho oylama yaptı. Genel olarak kahve içme çıkmıştı. Kahve içmeye gitmiştik. Akşama kadar oradaydık. Yemek yedik ve katlara gittik. Birden film izlemek için çılgına döndüler.
Han: Korku filmi izleyelim korkan ceza alsın ama biz seçicez
Herkes evet demişti. Fakat Chan'la benim en çok korktuğum filmi açtılar. Benim Chan'la ortak yanlarımdan bir tanesi hayalet ve böceklerden korkmaktı. Hayalet türü işi çıkca ben anlık olarak bağırmıştım aynı zamanda Chan'da bağırmıştı.
Minseo: Hadii ceza aldınızz
Felix: Ceza olarak 5 dk boyunca öpüşeceksiniz itirazı ederseniz 5 dakika daha artar
Yunseo: Hayır ya indirinn
Hyunjin: Siz öpüşmüş insansınız hadi yaparsınız
Ben orada itiraz ederken Chan hiç bişi demeden üstüme atladı. Eliyle yüzümü yüzüme çevirmişti. Dudağı dudağımdaydı. Çok utanmıştım ama yapıcak bişi yoktu.
SON
Yazar kpophytmlms
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENCOUNTER
FanfictionSeçmelere katılırken tanışan iki kız ve yaşadıkları !ÖPÜŞME VARDIR! !SHİP İÇERİR! (Stray Kids ve Jyp grupları vardır. Y/N kitabı değildir! Hayal et kitabı değildir!)