*Yunseo'nun Gözünden*Sabah olmuştu. Kendimi Chan'a sarılmış uyurken bulmuştum. Diğerleri beni ilgilendirmiyordu. Chan beni saçımla oynuyordu bende oynasın diye ona sarılarak uyuyordum. Birden telefonun titremeye başladı baktığımda ise Park Jinyoung'tu.
Park Jinyoung: 1 hafta önce seçmelere 2 kız katıldı ve sizin gruba gelicek 1 saat sonra aşağıda olman lazım
Yunseo: Tamamdır
İlk işim üyeleri kaldırmaktı ve bende onu yaptım.
Yunseo: Sabah oldu uyanın uyuyan çıtırlarımm.
Hyunjin: Aha sağır oldum
Chan: Şımarma evladım şımarmaa
Sonra olayı anlattım ve 20 dakika içinde kahvaltı ettik. 30 dakika ise evi toparladım. 10 dakikada ise aşağı indim. Park Jinyoung dediği kızlar gelmişti. Kendilerini tanıttılar ve onlarla tanıştım adları ise Chungcha ve Hana'ydı. Odamıza geldiğimizde odalarını göstermiştim. Tabii stray kids'e noldu diceksiniz onları odalarına göndermiştim. Sonrada Yoona, Haeun, Seoyeung, Eunha ve Minseo ile tanıştırdım. İlk 4 hafta çok iyi geçmişti.
Avra kadavraa hızlı geçişş
İlk 2 ay çok güzeldi saat 9:30 ve chanlar gelmişti. Birden Changcha beni kenara çekti.
Changcha: Şey ben Chan'dan çok hoşlanıyorum
Yunseo: Hayırlı olsun askm
Morelim direk düşmüştü. Lafın kısası moralim 0 dı. Kızın resmen ağzını burnunu saç baş dalcaktım. Sonra ise Hana beni kenara çekti.
Hana: Ben Minho'dan çok ama çok hoşlanmaya başladım.
Yunseo: Hayırlı olsun askmm
Sonra ben Yoona'yı kenara çektim ve bana söylediklerini söyledim. Yoonanın çok sinirlendiği belirgindi. Sonra ise Chan ve Minho'yu kenara çektik ve olanların hepsini söyledik.
Chan: O kızamı bakarım ben ya senin kadar güzel kız varken
Yunseo: Çok teşekkür ederim balımm
Minho: Şimdi şu cringelerin saçından tutup ağzına peçete sokasım geliyor.
Yoona: Çok haklısın aşkım
Ve bu akşamı sakın sakin geçiririz. Ama Changcha ve Hana, benim ve aşkımın peşini 1 ay daha bırakmadı. O kadar sinir olduk ki onları kovduracaktık. Çünkü hiç kimse Chan ve Minho'ya hiç birşey yapamazdı ve yapmaya da hakları da yoktu. 2 hafta sonra tekrar Stray Kids grubu geldi. O cringe kızlarda vardı. Kapıyı açtığımda Chan'ın üzerine atlayıp sarılmıştım ve Yoona da öyle. Herkes birden şaşırmıştı. Tabii o salak kızlarda birden bağırdılar.
Minho: Noldu neden bağırdınız cringeler böyle dediğim aldanın çünkü çok cringesiniz
Hana: Bir gölge gördükte ondan kortuk
O günde Yoona siyah pijama giymişti ve Minho, Hana'nın ona laf attığını anladı.
Minho: Eğer sevgilime laf attıysanız sizi gebertirim
Minho'nun bu hareketine herkes şaşırmıştı. Çünkü Minho dan beklenmeyen bir hareketti. Minho bunu fırsat bilip Yoona'nın dudağına çoktan yapışmıştı. Sanki sevgililerde neyse. Minho Yoona'ya çıkma teklifi etmişti. En azından Yoona'nın üzerinden büyük bir yük inmişti ama benimde inicekti. Buna inanmıştım. Ertesi akşam tekrar Chan'lar gelmişti. Changcha benim sevgilimi kenara çekmişti.
Changcha: Ee şey ben senden hoşlanıyorum da sevgilin yoksa benimle sevgili olur musun dicektim de yani sen kabul edersen hıhıhı
Bangchan: Olmaz çünkü 4-5 aydır Yunseo ile çıkıyorum
Changcha: Ama onun haberi olmazz kandırırsan bişi olmaz
Bangchan: Sen iyimisin sen tam bir gerizekalısın tamam mı ben sevgilimi aldatamam ve böyle bişi hayatta yapmam
Konuşmaları nereden duyduğumu sormayın çünkü tuvalette saklanıyordum. O sıra hemen tuvaletten çıktım ve Chan'ın dudağına busecik kondurdum. Changcha çıldırmıştı. Herkes bize bakıyordu. Hana'nın umrunda değildi zaten.
Changcha: Hiç yakışmıyorsunuz Yunseo'da çok çirkin seçmelerden nasıl geçtiyse
Yunseo: Ben senin liderinim ve düzgün konuş sıç*rım senin ağzına
Minseo: Salak mısın Changcha
Seoyeon: Sus lan *mk esas sen nasıl katıldın bu tipsiz halinle
Seoyeon, ben ve minseo Changcha'ya dalmıştık. İçim çok rahatlamıştı. Kıza saç baş dalmıştık. Eunha, Yoona ve Haeun Hana'ya saç baş dalmıştı. Sonrada o iki pisliği Park Jinyoungun yanına götürdük ve onları attırdık.
Chan: Güzelim çok kıskaçmışsın
Yunseo: Çeneni kapa yoksa sanada dalarım
Chan: Dalsana
Chan'a direk busecik kondurmuştum. İşte bizimle yani bu grupla uğraşmıyacaklardı.
SON
Bu bölümüde kurtarıcı meleğim kpophytmlms yazdı ben konu kıtlığı çekince ben yazıyım dedi, ben hiç bölüm yazmıyorum onu fark ettim artık romantik olsa bile ben yazıcam diğer bölümü. Okuduğunuz için teşekkürlerr💖.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ENCOUNTER
FanficSeçmelere katılırken tanışan iki kız ve yaşadıkları !ÖPÜŞME VARDIR! !SHİP İÇERİR! (Stray Kids ve Jyp grupları vardır. Y/N kitabı değildir! Hayal et kitabı değildir!)