5⊹

196 28 8
                                    

Bu aşkın sonuna kadar seninle dans edeceğim...

🌟🕯

Oturduğum taburede iyice doğrularak karşımdaki boş tuvale baktım. Yarım saattir oturmuş ne çizeceğimi düşünüyordum. Aklıma hiçbirşey gelmiyordu. Resim yapmayı seviyordum ama hiç profesyonel olarak denememiştim. Çocukluktan beri aklıma ne geldiyse çizerdim annem de onları saklardı.

Yaşım büyüdükçe resim çizdiğim kağıtlarda büyümüştü. Tuvale resim çizmeyi çok seviyordum, ama sanki şuan beynim sıfırlanmış gibi aklıma hiçbir şey gelmiyordu. Oflayarak cebimdeki telefonumu çıkardım. Hızlıca tuvalin resmini çektim. Mesajlara girerken, Roi ile olan konuşma gözüme çarptı.

Bade:

Bade: Geleceğim kadar beyaz bir sayfa, sence ne çizmeliyim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bade: Geleceğim kadar beyaz bir sayfa, sence ne çizmeliyim.

Ona ilk defa bu kadar ciddi bir mesaj yazıyordum. Şaşırabilirdi. Taburede oturmak son derece rahatsız olduğu için parmak uçlarımda oturduğum yerden kalkarak az ilerideki koltuklara adımlayıp oturdum. Kedim, Andromeda'nın turuncu kabarık tüyleriyle benden önce koltuğa çoktan yayılmıştı. Onun bu haline gülerek yanına oturdum.

Telefonumu tekrar açtığımda Roi'den mesaj vardı.

İspanyol Bademi: Resim çizdiğini bilmiyordum.

Bade: Benim hakkımda bilmediğin çok şey var.

Bekletmeden bir mesaj daha geldi.

İspanyol Bademi: Bunlardan biri de yüzün.

Yazdığı mesajla gözlerimi devirdim. Parmaklarım klavyenin üzerinde hızla tekrar gezindi.

Bade: Bana böyle diyorsun ama ben de senin yüzünü bilmiyorum.

Bade: Ayrıca yüzünü de merak etmiyorum.

Kesinlikle yalan söylüyordum. Profilinden gördüğüm kadarıyla baya iyi bir vücuda sahipti ve bu yüzünü merak etmeme yol açıyordu.

İspanyol Bademi: Benim böyle sorunlarım yoktu ki, istesen yüzümü gayet rahat görebilirdin.

Oturduğum yerde hafifçe doğruldum.

İspanyol Bademi: Ama madem sen yüzünü benden saklıyorsun

İspanyol Bademi: Sen bana yüzünü ne zaman gösterirsen benim yüzümü de o zaman göreceksin.

İspanyol Bademi /Yarı Texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin