Yeni bir başlangıç

11 3 0
                                    

Yeni okulumun ilk günü kesin bu okuldakiler de bana bayılacak her zamanki gibi ...

Dalga geçmeler her türlü hakarete maruz kalmalar beni rezil etmekten niye herkes bu kadar keyif alıyorlarsa artık, tatilin bitmesi ve okulumu yine yeniden değiştirmem iyi oldu ya özlemiştim zaten benimle herkesin uğraşmasını falan ...

Merhaba  biraz arkadaşlarımla sorunlar yaşayan bir kızım ilk başta da söylediğim gibi arkadaşlarımla iyi geçinemediğimden her defasında okulumu değiştirmekten başka bir seçeneğim olmuyor onların bana karşı yaptıkları zorbalıklar bir türlü bitmiyor üstüne şuan kadar çok kez okul değiştirdim birazdan gideceğim dördüncü okulum ancak sanki herkes anlaşmış gibi hangi okula gitsem yine yeniden aynı zorbalıklara maruz kalıyorum artık alıştım gibi ...

Bu sefer kararlıyım bu okul bence bana iyi gelicek herşeye  ön yargıyla yaklaşıyorum nereden biliyorsam belkide buradakiler beni severler bana kötü davranmazlar neyse göreceğiz.

Ben Lina 16 yaşındayım tam anlamıyla çok çirkin bir kızım  yani okuldakiler hep bana öyle seslenirdi çirkin diye bağırırlardı hiç biri ismimle seslenmezdi .
Bence ondan beni kimse sevmiyor insan kendi yüzünü seçemiyor , niye herkes bu kadar acımasız biri çirkin diye onunla alay edip zorbalık yapmayı seviyorlar bunu kendilerine kural bilmişler eğer bir okulda kilolu sivilceli biri varsa ve o kızsa onunla dalga geçmek artık bir gelenek haline gelmiş ,kimse ben ve benim gibilerin bu konuşmalara ve şakalara üzülür müyüz diye düşünmüyor empati kurmaya bile üşeniyorlar hepsinden nefret ediyorum .

Çirkin ( Her Kız Güzeldir )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin