Eve vardığımızda saat gece 2.30 civarıydı. Murat o saate kadar uyumamış ve Azra'nın eve gitmesini beklemiş. Azra hemen onu aramış konuşmaya başlamışlar.
-Sen nerdesin bu saate kadar?
-Hayatım piknikteydik. Söyledim zaten sana , geç de gelirim demiştim bu ses tonu ve tavır ne şimdi?
-Azra sen beni gerizekalı mı zannediyorsun? Bu saate kadar orada başka erkeklerle takılıyorsun ben aptal değilim.
-Murat şuan o kadar saçmalıyorsun ki Can da yanımdaydı bunu da biliyorsun. Ayrıca sen beni ne ile itham ediyorsun?
-Bir şeyle itham ettiğim yok senin bu akşam 5 tane erkeğin olduğu ortamda ne işin var? Ben yanında değilim hiç kimseye güvenmiyorum. Başta sen olmak üzere...
-Murat güvenmiyosan kapı orada benim senin için neler yaptığımı görmeyecek kadar körsün. Ben senin için sürekli bir şeylerden vazgeçiyorum, giyim tarzımdan tut takıldığım insanlara kadar ama hala güvenmiyorum diyorsan benden bu kadar.
-Sen işte bu kadarsın benden hemen vazgeçiyorsun.
- Ya ne bekliyorsun sen bana güvenmediğini söylüyorsun ne yapayım bu durumda? Bir de haklı gibi üste çıkmaya çalışıyorsun.
-Tamam özür dilerim hata ettim! (imalı bir şekilde)
-Hala çocuk gibi davranıyorsun cidden. Ben kararımı verdim bitsin.
-Tamam bitsin!
Azra telefonu kapattıktan sonra ağlamaya başladı. Murat'ı her yerden engelledi ve kararından emindi. Lavin'i aramış o da bize haber verdi onlarda toplandık. Azra son zamanlarda aralarında geçenlerden bahsetti.
-Kızlar sürekli bir tartışma halindeydik beni hep bir şeylerle itham ediyordu. Ben ona sadık olduğumu gösterdikçe o bana ben sanki farklı şeyler yapıyormuşum gibi anlattı. Onu aldatmamdan çok korkardı bu yüzden de sürekli beni bu konudan vurmaya çalıştı. Ben elimden geleni yaptım bugün bile çocukların yanına gitme dedi tamam dedim sizin zorunuzla geldim hep suyuna gitmeye çalışıyorum ve yoruldum.
Aylinle sıkıca sarılıp ağlamaya başladılar. İkisininde ilişkisi yeni bitmişti sanırım bizden daha çok birbirlerini anlıyorlardı.Tuna bu gece çok sessizdi. Sabaha kadar oturduk sohbet ettik Aylin ve Azra sabah çok iyilerdi ikisininde defterleri kapattığından emin olup dağıldık. Çok uykusuzduk hepimiz uyuduk.
Saat 18.00 civarı Lavin gruba mesaj attı.
LAVİN*Kızlar Yamaçların kamp yeri varmış hep birlikte oraya mı gitsek?
AYLİN*Nereden çıktı bu?
LAVİN*Poyraz davet etti :D
AZRA*Lavin ne alaka ne alaka!
LAVİN*Hadi lütfen gidelim hem dün ki kadro olacak. He bulut hariç ahahhahaha..
AZRA* Bulut niye yok?
LAVİN* Sevgilisi izin vermemiş hahah
ARYA* Tamam olur kafa dağıtırız hem saat kaçta yola çıkıyoruz?
LAVİN* 1 saate hazırlanın gidelim bence
ARYA* Abartma yarın sabahtan çıkarız işte
LAVİN* Off tamam hadi öptüm :*
Hazırlıklarımızı yapıp sabah buluşup yola çıktık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUNARYA
General FictionBaşta Arya olmak üzere Tuna' da ki gençlerin başına gelenler... Asıl olay KANYON YOLU bölümünde başlıyor. Aylin arabayı kullandı yolculuğumuz başladı Azra Canlara da haber vermiş Can ve 4 arkadaşı daha gelecekmiş. Onlarla da kanyonda buluşacakmışız...