Mélyen Erik sötétbarna szemeibe néztem.
Úgy éreztem nem tudok gátat szabni az érzelmeimnek, egyszerűen nem ment.
Egyre közelebb emelte a fejét Erik ekkor kicsit hátrébb döntöttem a saját fejemet mivel nem éreztem helyesnek ezt az utat, akármennyire szeretem őt, nem engedhetem meg a szívemnek ezt a lépést, az agyamra kell hallgatnom, mivel az lesz a helyes döntés úgy érzem.
Egy kis idő múlva megszólitottam lágyan.
-Erik, ez nem helyes, nem élhetek vissza a kedvességeddel és azzal hogy befogadtál engem ismeretlenül, és törődsz velem, nem engedhetem meg ezt magamnak.
Vallottam be őszintén, mire csak annyit éreztem hogy Erik végig húzza a mutató ujját az ajkaimon gyengéden, és másik kezével végig simit az arcomon finoman.-Ne hallgass másra, csak a szívedre, Lizzie, tudom hogy kevés ideje ismerlek, de első látásra beléd szerettem, amikor megláttalak, azonnal tudtam hogy a szívem téged választott párjának, nagyon sok ideig marcangoltam magam és a helyes választ kerestem, de nem találtam, csak annyit tudok, hogy halálosan szerelmes vagyok beléd és az életemet adnám érted.
Mondta szenvedélyesen, végig a szemeimbe nézve.Gondolkodtam rajta, hogy csak az alkohol beszél belőle de, egyszerűen láttam rajta hogy a szíve diktálja a mondatokat és a gondolatatit és rögtön át adtam magam az érzésnek, hogy én is szeretem őt, és úgy éreztem megtaláltam az igazit.
-Erik..
Kezdtem el megszólítani érzelmekkel tele mire csak annyit éreztem hogy az ajkai betapasztották a számat, nem ellenkeztem, kellemes érzés volt, eddig sosem éreztem ezt a fajta érzést.-Add át magadnak az érzésnek, nem fogod megbánni.
Mondta halkan, lehelve, ekkor döntöttem el hogy bizalmat adok Erik számára és hagyom hogy a szívem iranyitson, úgy érzem most jól döntök.Szenvedélyesen karjaiba felkapva, menyasszonyi pózban a hálószobába vitt és az ágyba döntött, gyengén és finoman bele csókolt a nyakhajlatonba, bizsergető kellemes érzés volt.
Kis idő elteltével vissza tapasztotta a számat az ajkaival és hevesen el kezdtünk csókolózni, a nyelvünk játszadozott a másikunkkal.Lassan lefejtettük egymásról a ruhadarabokat, ekkor a testem összes porcikája Erikre vágyott és az érintésére, csókjaira.
Lassan fentről lefelé, el kezdett finoman végig csókolgatni, minden egyes végtagom bele remegett és el eresztettem egy halk nyögést, mivel isteni érzés volt amit eddig éreztem.
Elővette a férfiassággat és óvatosan belémhatolt, kissé nagyobb nyögést engedtem el és egy kis szisszenést mivel fájdalmat is éreztem, legelősször feszítő és szúró érzést éreztem, utána viszont már jó érzés volt, el lazultam és át adtam magam az érzésnek, ez által bele kezdtünk egy lágy, gyengéd szeretkezésbe.
Már a végét jártuk, mindketten elélveztünk, amikor váratlan kopogást hallottunk a kunyhó ajtaján mire felijedtünk, utána egy férfi hang jelent meg.
-Uram, ismét megtámadtak minket, hívjon erősítést, túl sokan vannak.
Szólalt meg egy mély, félelemmel teli hang.Ekkor Erik azonnal felpattant és felöltözött harci ruházatban és kirohant és se szó se beszéd kirohant a kunyhóból, én pedig egyszerűen csak lefagyva, dermedten, válaszokat keresve, feküdtem az ágyban.
YOU ARE READING
🥀
FantasySziasztok! A nevem Elizabeth de mindenki csak Lizzinek hív, az igazat megvallva csak hívott, mert amióta vissza tértem holtan, azóta mindenki csak átnéz rajtam. Tudom jól hogy nem érted hogy mi ez az egész, épp ezért tekintsd meg történetem hogy meg...