Taehyung 11/G:
Ne var?İlacım❤️🩹:
Özür dilerim.Taehyung 11/G:
Dileme.
Senin özrüne ihtiyacım yok.
Sana da artık yok.
Lütfen bir daha yazma.İlacım❤️🩹:
Taehyung yapma böyle.
O hapları senin aldığını biliyorum.
İçecektin ben Jimin'e söylemeseydim.Taehyung 11/G:
İçecektim.
Bok gibi olan hayatıma son vermeliydim.
Ama sen yine her şeyi bozdun.
Hayatımı da bozdun.
Planlarımı da bozdun.
Beni de bozdun.
Kalbimi daha çok bozdun.
Nefret ediyorum seni sevmekten.
Ama senden edemiyorum.
Edemem ki.
Sen hayatımdaki en güzel şeysin.
Bozsan da kırsan da ağlatsan da sana kötü demeye hakkım yok.
Pişman değilim hayatıma girmenden ama beni perişan etmeni sağlayacak kadar sana fırsat verdiğim için pişmanım.
Yeniden dünyaya gelsem seni severdim.
Ama asla beni perişan etmene izin vermezdim.
Hata yaptım bunda zaten.
O yüzden bundan sonra bana yazma.
Daha çok fırsat vereceğim yoksa.
Ve artık ezilmek istemiyorum.
Mutlu olmak istiyorum.
Bir daha bana ne yaz ne bak ne de konuş.
Ben aşkımı kendi içimde bitireceğim, söz.Görüldü
(---)
Sabah uyandığındaJungkook'un yatağındaydı Jimin. Arkasını dönünce gördüğü Jungkook ile gülümsedi. Dövmeleriyle tam serseriydi ama yüzü uyurken tatlı bir tavandan farksızdı. İki kişilikli biriydi resmen. Hem tatlı hem vahşi.Saçlarını kaldırıp dudaklarını bastırdı alnına. Ateşi hafif de olsa vardı. Kalkıp biraz sirkeli su yapsa geçer diye düşünerek doğruldu.Tam kalkacakken Jungkook beni bileğinden tutup bir çırpıda altına alınca küçük bir çığlık atmıştı. Kollarını yanlarına koyup ona yukarıdan bakmıştı. Elleriyle göğsünden itmeye çalışmıştı ama adam taş gibiydi. Kıpramıyordu bile. Üstüne birden yatınca neye uğradığını şaşırdı. Dudaklarını boynunda gezdirerek öpücükler diziyordu. Tekrar aynı o gün gibi dudaklarına bakarak durmuştu. Gözleriyle iyice odaklandığı dudağını içe doğru kıvırıp kafasını yana yatırdı Jimin. Jungkook kıkırdayarak kendini yana attı. Esnerken hemen kalktı yataktan Jimin. Mutfağa gidip hızlıca sirkeli su yaptı. Bez bulup yatağına geldi.
" Jungkook dön. Ateşin var. Bez koyacağım."
" Ateşimi bir sen söndürürsün bebeğim."
" Bakıyorum iyileşmişsin. Başlamış mesai."
" Sen varken bana her gün mesai. Seni görmek beni iyileştiriyor."
" Belli belli. Ama cidden ateşin var."
Jungkook sırt üstü yatıp ona bakmaya başladı. Bezi sirkeli suya batırıp sıktıktan sonra alnına yerleştirdi. Hala ona bakmaya devam eden gözlere karşı 'Ne' der gibi baktı Jimin .
" Çok güzelsin. Bakmaya doyamıyorum."
" Ben erkeğim Jungkook. Yakışıklı demelisin."
" Hayır. Sen güzelsin. Cidden çok güzelsin. Kızların hiçbiri senin güzelliğine sahip değil."
" Abart istersen biraz daha?"
" Şu ana kadar kimle çıktıysam pişmanım seni gördüm göreli. Keşke ilk seni bulsaydım. "
" Hepsine bunu demişsindir. Sonra da bırakmışsındır."
" Onlarla yatak ilişkisi dışında hiçbir şey yaşamadım. Ama seninle her şeyi yaşamak istiyorum. Ne bileyim? Mesela bir sürü pizza söyleyip kusana kadar yiyelim istiyorum. Birlikte aynı bardaktan belki milkshake içeriz. Makarna yerken öpüşürüz. Lunaparktaki gondolun en ucuna bineriz ve o korkuyu yaşarız. "
" Jungkook bunları arkadaşlarınla da yaparsın."
" Ama ben seninle yapmak istiyorum. En küçük şeyleri bile seninle yaşamak istiyorum. "
" Tamam Jungkook. Gözünü kapat. Uyu biraz daha."
" Seni görmek istiyorum. Kapatamam."
" İyi kapatma. O zaman sus."
" Son kez konuşacağım. Ya beni neden sevmeyi denemiyorsun?"
" Deniyorum işte Jungkook. "
" Denemiyorsun. Uzak durmaya çalışıyorsun."
" Jungkook ben sana ilgi duymasam asla gelip de sana bakmam. Çorba yapmam. Şu an yaptığımı da yapmam. Zor anımda seni aramam. Sana sarılmam. Seni görmek bile istemem."
" Yani olanlara şükür mü etmeliyim?"
" Kesinlikle."
" Sözsel de göstersen?"
" Senden hoşlanıyorum Jungkook. Oldu mu?"
Jungkook tavşan gülümsemesini göndererek kafasını salladı. On dakika sonra Jimin bezi alıp ayağa kalktı.
" İki gün burdayım. Haberin olsun."
" YES! İŞTE BU!"
Jimin, Jungkook'un birden sevinçle yataktan çıkıp bağırmasına karşı güldü. Kahvaltı hazırlamak için mutfağa gitti.
(---)
Jiminiebabo:
Nasılsın Taehyung?Taetae:
Çok kötüyüm.
*ss*
*ss*
*ss*Jiminiebabo:
Ulan herkes mi benzer ona?Taetae:
Suç bendeydi Jimin.
Nerde babama benzeyen biri varsa onu seviyorum.
Ama Jin de haklı.
Beni babam sevmemiş o mu sevecekti?Jiminiebabo:
Taehyung.
Ağzına sıçarım senin.
Sevmezse sevmesinler ya!
Ben varım ben!
İlla birisi istiyorsan ki istemesen de ben her zamana yanında olacağım.
Babanı sil gitsin artık.
Gereksiz piçi anan ağzına yazık.
Tek odağın sen ol.
Kendini düşün.Taetae:
Seni çok seviyorum Jimin.
İyi ki varsın.Jiminiebabo:
Her zamana var olacağım yanında.
Bırakmayacağım seni.
Ve ben de seni çok seviyorum.
💛💚Taetae:
💛💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakin ile Serseri / Jik00k
Fanfiction" Hadi Jimin! Bir numara seç ve at." "Keşke cesaret demeseydim." " Mecbursun! Yap hadi." " Attım, al!"