Sahiden doğruymuş söylenenler de
Bir defa çıkmamış adım ağzından
Sahiden bi' hiçmişim nazarında
Öylesine geçmiş zaman...Namjoon gözyaşları içerisinde dinlediği şarkıyla gözyüzüne baktı. Taehyung'u sevmişti. Tam da onun yanına gelecekken revirde, üstüne Jin ile öpüşürken görmüştü. Kalbini tutarak ayrılmıştı okuldan. Bütün gün boyunca dışarda durmuştu. Yağmur da başlamıştı gözyaşlarını yalnız bırakmayarak. Dizlerinin üstüne çöktü birden. Öylece durdu.
Kendine tutulan şemsiyeyle kafasını kaldırdı. Sırf Taehyung için reddettiği Sunhee duruyordu karşısında." Hasta olacaksın Namjoon."
" Sunhee.."
" Sana demiştim. Her an bir adım arkanda ve sana elimi uzatmış bir şekilde olacağım. "
Namjoon gözyaşları içinde gülümsedi ve kızın elindeki şemsiyeyi yere atıp sarıldı. Sunhee elleri havada bir şekilde durdu bir kaç dakika. Kendine geldiğinde daha sıkı sarıldı Namjoon'a.
" Ağlama. Kalbim ağrıyor Namjoon."
" Aptallığıma ağlıyorum. Seni reddeden halime ağlıyorum. Ne kadar aptalım ben?"
" Sevdiğin varken beni kabul etmen daha aptallık olurdu. "
Kızı bırakıp yerdeki şemsiyeyi aldı.
" Gidelim."
" Gidelim Joon."
(---)
Seokjin'in evinin önünde titreyerek bekliyordu Taehyung. Ailesi ile tanışacaktı. Evet, nasıl olduğunu o da bilmiyordu. Jin'in dediğine göre babası sevdiğin kişiyi getir de tanışalım demiş. Taehyung ne kadar inanmasa da kapıdaki güvenliklere adını söyleyince içeri girmişti. Adamlar bile 'Bay ve Bayan Kim sizi bekliyorlar' demişti ya!
Terli ellerini pantolonuna silip kravatını düzenledi. Özenle hazırlanmış üstüne konuşmalarına bile çalışmıştı! Bir de heyecanı geçseydi. Derin bir nefes alıp verdikten sonra kapıyı çaldı. Çalar çalmaz açılan kapıyla içeri girdi. Hizmetçi kadın ona salonu gösterdi. Salona vardığında dört kişi de ayağa kalkmıştı. Bay ve Bayan Kim, Jin ile abisi.
Taehyung saygıyla eğildi önlerinde. Jin hemen sevgilisinin yanına gidip ona sarıldı. Yemekler hazır olduğu için hemen oraya geçmişlerdi. Taehyung öyle kibar yiyordu ki. Rahat bıraksalar eliyle yiyeceği tavuğu sanki ağzı küçük bir fare gibi yiyordu. Yemekler bittiğinde aile konuşmaya başlamıştı.
" Taehyung. Adın bu değil mi?"
" Evet efendim."
" Daha lise öğrencisisin, biliyorsun değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakin ile Serseri / Jik00k
Fanfiction" Hadi Jimin! Bir numara seç ve at." "Keşke cesaret demeseydim." " Mecbursun! Yap hadi." " Attım, al!"