Taehyung revirin penceresinden Seokjin'i izliyordu. Bir öğrenciye gülerek yardım ediyordu Seokjin. O öğrencinin yerinde olmayı istedi bir an. Birden Seokjin'in gözleri pencereye kayınca Taehyung hemen eğildi. Ama Seokjin onu fark etmişti bile.Öğrenci kapıdan çıktıktan sonra Seokjin kafasını dışarı çıkarıp yerde oturan Taehyung'u içeri çağırdı. Taehyung gözlerinden akan yaşları bir çırpıda silip içeri geçti. Yatağa oturdu. Seokjin de karşısına geçti.
" Ne şikayetin var gene?"
" B-benim.. K-kalbim acıyor.."
" Ağrı kesici dışında bir şey yapamam."
" P-peki.. O zaman ben gideyim.. "
Taehyung ayağa kalkıp gideceği sırada Seokjin kolunu tuttu.
"Ağrı kesiciyi almayacak mısın öğrenci?"
" G-gerek yok.. Benim a-ağrımı anca bir i-insan kesebilir.."
" Onu bulman dileğiyle o zaman."
" Sağolun. Size de m-mutluluklar.."
Taehyung hızla oradan ayrılıp bahçeye çıktı. Bulduğu boş banka oturup dizlerini kendine çekti ve ağlamaya başladı tekrar. Bu sırada Jimin onun yanına doğru söylene söylene geliyordu.
" Sikeceğim artık yeter! Bir salmadı beni gavat!"
"Jimin!"
" Ya bir git artık!!! "
" Gidemem aşkım! Seni seviyorum!"
" Bağırma amına koyduğum! "
" Jimin ahhh! Saranghaeeeee!!!"
"Tanrı'nın cezası!!"
Banka oturduğu an Taehyung kafasını kaldırdı. İkisi de buradaydı. Jungkook hala Jimin için çırpınıyordu. Jimin ise ondan olabildiğince uzak olmaya çalışıyordu.
" Ya siktir git! Sal beni!"
" Seni almadan gitmem."
" Jungkook! Lütfen git ya!"
" Olmaz! "
" Eğer gidersen seninle yemeğe çıkarım!"
" İki kere!"
" Tamam! İki kere! Şimdi git!"
" Gittim bile!"
" Çok şükür ya!"
Jimin oflayarak yanına döndüğünde Taehyung'un gözleri dolu dolu onları izlediğini görünce kaşlarını çattı.
" Ne oldu?"
" J-jin.."
" Ne yaptı şerefsiz?"
" B-ben.. "
Yeniden ağlamaya başlayan Taehyung yüzünden Jimin daha da sinirlenmişti. Jin ile gidip kendi konuşacaktı ciddi ciddi. Aslında tam da vaktiydi. Ayağa kalktı.
" Sen sınıfa git Taehyung. Ben geleceğim."
" Tamam."
Jimin sert adımlarla revire gitti. Jin bir öğrencinin kolunu sarıyordu. Kapıyı sertçe açıp kapattı. Jimin, öğrenciye çıkmasını söyleyince hızlıca çıktı. Jin kaşlarını çatmış bir şekilde baktı Jimin'e.
" Ne yaptığını sanıyorsun öğrenci?"
" Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun? Sana karşı duygular besleyen birine böyle mi davranıyorsun? Hiç mi vicdanın yok?"
" Taehyung'un arkadaşısın sen. Şu Jungkook'un peşinde dolandığı çocuk."
" Beni boşver. Sana sorduğum sorulara cevap ver."
" Bu konu hakkında söz hakkına sahip olan biri değilsin."
" Üzdüğün kişi benim kardeşim ise söz sahibiyim. "
" Ben onu üzmedim. O kendi kafasına olmayacak hayaller kurarak kendini üzdü. Burada bana değil ona laf etmelisin."
" Senden karşılık beklediği falan yok seni aptal! "
" O zaman rahat bıraksın beni. Sürekli yazmasın. Uğraşmasın."
" Sadece seni sevdiğini söylüyor! Onu kırmaya hakkın yok!"
" Kırmadım ben onu. Sadece evleneceğimi söyledim. Umudunu kesmesi için."
" Kolay mı sanıyorsun? Evleneceksin diye unutmak zorunda falan değil ki senin evliliğin bile sahte! "
" Kes sesini öğrenci! Haddini bilerek konuş!"
" Sevmediğin bir kadınla evlenmek zorunda değilken böyle bir saçmalık yapıyorsun! Sonra da sana sevgi gösterene de unut diyorsun! Unutmak kolay değil! Unut denildiği an unutulmuyor! Sen kolay olduğunu düşünebilirsin! Ama hiç kolay değil! "
" Biliyorum kolay olmadığını! Ben de yaşadım bunları! Sevdiğim adam gitti en yakın arkadaşım ile evlendi! Bana unut dedi ve gitti! Unutamadım! Hala da unutamıyorum! Ama unutmaktan başka çarem yok! Taehyung'un da başka çaresi yok! Anlıyor musun?!"
" O yüzden mi evleniyorsun? O kadın sevdiğin adamı unutturur mu sanıyorsun?"
" Ailem için yapıyorum her şeyi. Ben düzgün seçim yapamıyorum. Artık ailem ne derse o."
" Pişman olacaksın. Hem de çok pişman olacaksın."
" Bana öğüt verecek yaşta değilsin bücür. Şimdi git sınıfına. "
" Anlaşma yapalım seninle."
" Bir öğrenciyle asla anlaşma yapmam ben. "
" Bir dinle beni ahmak herif. Evlenmene daha bir ay var duyduğuma göre. Bu sürede Taehyung ile takılacaksın."
" Yok ya! Başka? Yatağa da atmamı ister misin?"
" Ciddi ol! Taehyung'u seversen eğer mutlu olursunuz ve sen de o kadından kurtulursun. Ama olmazsa git evlen. Taehyung'u ben hallederim."
" Şimdi hallet. Anlaşma falan yapmıyorum."
" Tüm okula gay olduğunu yayarım."
" Sakın!!"
" O zaman?"
" Peki öğrenci. Şimdi sınıfına git."
" Anlaştık. Hadi sana kolay gelsin."
Jimin gülerek çıktı revirden. Evet, Taehyung'un işini halletmişti ama kendi işini nasıl halledecekti? Jungkook onun peşini bırakacak gibi değildi. Üstüne iki kere yemeğe çıkacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakin ile Serseri / Jik00k
Fanfic" Hadi Jimin! Bir numara seç ve at." "Keşke cesaret demeseydim." " Mecbursun! Yap hadi." " Attım, al!"