Taehyung Jin'in gelmesini beklerken bir yandan ellerine üfleyerek ısınmaya çalışıyordu. Kısa süre sonra Jin arabasıyla gelmişti. Taehyung hemen kapıyı açtı ve bindi arabaya. Kemerini takarken ona bakan gözlere döndü. Kafasını eğdi hızlıca. Mahcup hissediyordu." Özür dilerim. Seni sanki ayağıma çağırıyormuş gibi oldu. "
" Sen çağır ben gelirim."
Taehyung kafasını kaldırıp duygu dolu gözlere uzunca baktı. Jin direksiyondan elini kaldırıp Taehyung'un gözüne gelen saçını arkaya doğru taradı. Taehyung sessizce teşekkür edip önüne döndü. Yol boyunca hiçbiri konuşmadı. Eve varınca da konuşan olmadı. Jin elinde pijamalarla geldi ve o an sessizlik bozuldu.
" Al. Benimkilerden giy."
" Gerek yoktu."
" Bu halde mi yatacaksın?"
" Bir şey olmaz."
" Giy şunu beni sinir etme."
" Koltuğun kirlenmez Jin."
" Aptal ben seni düşünüyorum. Kot ile rahat yatabilir mi bir insan? Hadi giy. Sonra da mutfağa gel. Süt ısıttım. İçeriz."
Taehyung kafasını sallayıp pijamaları aldı. Jin mutfağa gittiğinde yavaşça soyunmaya başladı. Alt pijamasını giyip üstü eline alarak mutfağa gitti. Elinde süt ile telefona bakan Jin, Taehyung'un daha üstünü giymediğini gördü. Daha doğrusu vücudunun mükemmelliğini gördü. Birden öksürmeye başladı. Taehyung hemen sırtına vurdu Jin'in.
" İ-iyiyim. Sağol."
Sütler içildikten sonra Taehyung koltuktaki yatağına gitti. İçine girmeden çantasındaki hapını aldı. İçerken gök gürlemişti. Korkuyla yerinde zıpladı. Mutfağa gitti hızlıca. Jin'e yaklaştı.
" Jin!"
" Ne oldu? Su mu istiyorsun?"
" Hayır. Gök gürlüyor."
" Fazla kızdırmışsın bugün demek ki."
" Şakanın sırası değil ya! Ben korkuyorum!"
" Ben ne yapayım?"
" Yanında uyusam?"
" Olmaz. "
" Lütfen. Korkuyorum Jin."
" Ya kaç yaşındasın Taehyung? Bebek misin de korkuyorsun?"
" Ya bir kerecik! Fazla bir şey istemiyorum senden."
" Benden daha ne isteyebilirsin ki zaten?"
" Jin. Lütfen."
" Offf! Peki! Tamam! Ama sarılmam."
" Güya beni seviyorsun."
Taehyung'un sessizce dediği şeyi Jin duymuştu. Sinirle gelip Taehyung kolunu tuttu.
" Seni seviyor olabilirim ama bana dediklerini duyduktan sonra iyi davranmamı bekleme. "
" Kolumu acıyor Jin."
" Benim de kalbim acıyor! Seni o herifle görünce deli gibi acıyor kalbim! "
" Jin bırak!"
" Sen neden bırakmadın onun elini? Tutmasına ve elini öpmesine neden izin verdin? Neden beklemeden başkasına koştun? Niye yaptın bunu?"
" Senin sevgine inanmıyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sakin ile Serseri / Jik00k
Fanfiction" Hadi Jimin! Bir numara seç ve at." "Keşke cesaret demeseydim." " Mecbursun! Yap hadi." " Attım, al!"