cennet

95 14 8
                                    

"Ferdi yine yolu saptın mal mal yerlere götürüyorsun."

"Cennete götürüyorum seni oğlum sakin."

Öfleyerek cama yasladım başımı. Ferdi'nşn Dediği saçma şeylere inanasım gelmiyordu da bazen.

"Ferdi burası ne."

"Bak bak geldik görünce gurur duyacaksın benimle."

Sanırım haklıydı çünkü duvara yaslanarak telefona bakan genç oğlanı görünce bütün sıkıntım yok olmuştu sanki.

Geldiğini belli etmek amacıyla bin kez kornayı çalan Ferdi bana dönerek "nasılmış ama cennet?" Diye sormuştu.

Harikaymış amk.

Bizi görünce hafif gülümseyerek arabaya doğru yanaştı sebastian. Arka koltuğa binerek ortamıza doğru eğildi.

"Ferdi ağaç oldum burda ya."

"Yanımdaki düz dursa daha çabuk gelecektim de götünde kurt var bunun durmuyor."

Ferdi'nin söylediği şeye pas vermezken en son söylediği cümle ile başımı direkt ona çevirdim. Ölümcül bakışlarım karşısında dudaklarını büzdü. Masum olmaya çalışıyordu aklınca.

"Neyse neyse de nereye gidiyoruz biz?"

"Köfteciye götürcem sizi. Üç çeyrek gömelim."

"Aç ayıya bak ya."

"SEN SUS RYAN GÜZEL BİR TEKLİFTİ. dimi sebastian'ım."

Sebastian arka koltukta bu saçmalıklara kahkahalarla gülüyordu. Tatlı.

"Hayır daha güzel bir yere gidelim."

"Nereye götüreyim seni botanik bahçe ister misin?"

'Köfteci hariç heryer olur."

=

'Küçük' kavgalar arasında sonunda güzel bir mekana gelmiştik. Aslında çok düz bir yerdi burası amaSebastian'ın hoşuna gitmiş gibi duruyordu.

Yemekleri söyledikten sonra sohbet etmeye başladık. Kimse telefonu ile veya başka işlerle uğraşmamıştı. Bu benim hoşuma gidiyordu çünkü gerçek arkadaş ortamı bu gibi geliyordu. Buluştuğum zaman kimsenin canı sıkılsın istemez her zaman eğlenceli şeyler bulmaya çalışırdım.

"Yuh sana Ferdi Köfteciye gitmedik diye triplenip burda da mı köfte yiyorsun."

"Sen suscan."

Ferdi'nin ağzı dolu bir şekilde dediği şey hoşuna gitmiş olmalı ki hafifçe gülümsüyordu sebastian. Yemek yerken kaşlarını hafif çatıyordu ve bu çok tatlı bir görüntüydü.

Yemeğine tekrar odaklanırken tebessüm ettiğimi yeni fark etmiştim. Umarım fark edip rahatsız olmamıştır.

"Davul gibi oldu karnım."

"Yemeseydin mal."

Göz devirmekle yetinmişti Ferdi. Bugün yeterince atıştıklarını düşünmüştü.

=

Aramızda geçen derin sohbetlerden sonra kalkma kararı aldık. Eşyalarımızı toplayıp arabaya gidecekken sebastian
"Siz gidin ben kendim giderim." Demişti. Tabi demekle olmuyordu ve ferdi onun koluna girerek arabaya ilerledi. İkimizin inadı başka kimsede yoktu.

"Bugün için teşekkürler. Ayrıca bu zahmete hiç gereği yoktu ben kendimde gelirdim ama yine de saol."

"Söz konusu arkadaş ise benden iyisini bulamazsın."

Göğüs kabartarak anlatan ferdi'nin hareketine gülerek el sallamıştı. Kapıyı kapatıp eski binanın içine girdiğinde tekrardan yola koyulmuştuk. Hava hafif kararmaya başlamıştı ve yorulmuştuk. Sessiz bir araba yolculuğundaydık.

"Böyle güzel sarışın mavi gözlü adamı ilk defa görüyorum."

Ferdi'nin bana bakarak söylediği söz karşında tebessüm ettim. Evet o gerçekten çok güzeldi. Hele bir gülüşü vardı ki anlatılamaz.

Aklıma gelen şeyler karşısında tekrardan gülümseyip başımı cama doğru döndürdüm ve gözlerimi biraz dinlendirdim.

"Kalk lan ne uyudun."

Başımda bağıran Ferdi ile ne olduğunu anlamaya çalıştım o birkaç saniyede.

"He?"

"Geldik oğlum ne he diyon."

"Doğru. Hadi gidiyorum ben saol."

"Görüşürüz."

Anahtarımı cebimden çıkartıp kapıyı açtım. Sonunda eve gelmiştim ve bu güzel günün yorgunluğunu atmaya ihtiyacım vardı. Yatağa atlayıp gözlerimi kapattım biraz sonra tekrar açmak zorunda kaldım çünkü telefonuma bir sürü mesaj geliyordu. Hemen mesaj atan kişiye baktığımda sebastian'dan olduğunu gördüm.

Sebastian
Ryan selam.
Nasılsın?

Ryan
Selam seb
Yani hemen hemen 5 dk önce nasılsam şuanda öyleyim.

Sebastian
Ay olsun ya
Hem ben birazcık özlemiş olabilirim belki seni..

Ryan
Yerim seni/
Bu kadar çabuk?

Sebastian
Ya of
Ben evde tek başıma çok sıkıldığım için hani belki sende sıkılmışsındır
diye şey ettim

Ryan
ŞWJSWÖSMQÇSL
anladımm
Bilmem ki şimdi
Geleyim mi?

Sebastian
Yani bende zorlama yoktur
Ama gelsen güzel olur🙂
Ve ayrıca birileri daha gelecek

Ryan
E güzel o zaman.
Tamam ben çıkıyorum o zaman

Sebastian
Evtt
Bekliyorumm

Ryan
Anında oradayım.
(Seb, mesajınıza💗ifadesini bıraktı.)








AKLIMA SIFIR ŞEY GELİYOR SIFIR.
neyse tm oldu bence gule gule🙊💗

müze//ryan×sebastianHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin