Bölüm 1.

142 7 6
                                    

Seller sular gibi yağmur yağıyordu. Burda bir annenin feryatları bir babanın haykırışları bir kardeşin çığlıkları yağmurun sesini bastırmıştı.

Herkes üzüntü içinde birbirini teselli etmeye çalışıyordu. Size ne olduğunu anlatayım.

Ben dedektif Baran Polat şu an da bir cenaze de bulunmaktayım. Aynı kişi tarafından başka bir ceset daha.

İç çekerek bir tane sigara yakdım. Yorgunluktan bayılacak gibiyim gözlerimin altı simsiyah olmuştu.

Uzun süredir onu aramaktan dolayı asla dinlenemedim. Artık burada daha fazla durmamın bir anlamı kalmadı.

Affedin ruhlar malesef gözünüz açık bir şekilde diğer taraftasınız. Ruhlarınız huzura varamadığı için tekrardan özür dilerim.

Sigaramı yere atıp söndürerek araca doğru ilerledim. Bu cinayetlere son verilmesi gerek artık.

Aracı merkeze sürerek bı arama yaptım. Aradığım kişi ortağımdı. Gerçi tuaf bir ortağım vardı ama umursayacak kadar müsait değilim.

Karşı tarafın telefonu açmasıyla konuşmasına fırsat vermeyerek "Son zamanlardaki tüm cinayetlerin dosyalarını

her tür detay barındıracak bir şekilde istiyorum ayrıca otopsi raporları ipucu olabilecek herhangi minicik detayı da masamın üstüne bırakmanı rica ediyorum"

Diyerekten kapadım ve bu sağanak yağmurda dikatle yola devam ettim. Çok uzun sürmedi oraya gitmem.

Aracı park edip ofisime gitmeden önce kahve aldım. Dosyalar masamda duruyordu oturup incelemeye başladım.

Çok fazla dosya vardı ve ben hunların hepsini tek tek en ince ayrıntısına kadar incelem gerek.

Bu şahsı yakalayana kadar bana uyku yok bide aile fertleri ile konuşup tanıdığı herkesle konuşmam lazımdı.

Eğer hayla duruyorsa telefonlarını alıp araştırmam odalarını felan bakm gerekiyor. Çok fazla iş var anlaşılan onu yakalayana kadar rahat yok.

Neden başkalarından yardım almıyorsun dersen dosyaların çoğu kapandı bı adam son bir kaç yılda 5 kişi öldürdü.

Neden olduğunu kim olduğunu onlarla nasıl bir ilişkisi olduğunu ve amacı gibi herhangi bir bilgi bulunamadı.

Temiz bir iş sağlıyor yetenekli ve detaycı birisi nasıl oluyorsa asla bir ipucu bulamıyoruz.

Herkes bı davayı bıraktı ha neden bulamıyoruz da yok demiyorum derseniz bilirsiniz kusursuz cinayet diye bir şey yoktur ama diğerleri kabul etmiyor.

Neyse konu dağıldı anlayacağınız kimse bir delil bulamadığı için bu olayın peşini bıraktı yapmamaları gereken şeyi yaptı.

Bir sürü kişi davayı alıp bir şeyler bulmayı denedi ama kimse bulamadı bundan dava kısa süreliğine kaldırıldı.

Çünkü davayı ben aldım nedeni ise son zamanlardaki bir kaç cinayetin onla alakası olması.

Ayrıca bu adamın tehlikeli olması sonuçta dosyayı rafa kaldırtacak kadar iyi iş yapması ben olduğumdan raftan alındı ama orası başka.

Şimdi küçücükte olsa bir ipucu olması gerek ama nerde bulmak lazım belkide göz önünde olmasına rağmen fark edilmiyor

Belkide aşırı minik veya gizli olduğu için bulunamıyor ama orası fark etmez sonuçta her türlü şeyi bulmak için yapabilirim.

Şimdilik gelen dosyaların kişilerine göre bilgileri bir araya getirmem gerekir ondan sonra tek tek okuyacağım.

Bulunamayan Katil bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin