bölüm 5

44 5 3
                                    

Gözlerimi açtığımda ilk neler olduğunu anlamadım. Ardından aklıma gelen anılar ile etrafa baktım.

Penceresi bile olmayan bir odadaydım odanın içinde ihtiyaç duyulabilecek neredeyse her şey vardı.

Ayağa kalkmam ile yere düşmem bit oldu. Ayak bileğim sızlarken ayağıma baktığımda ayağımın sarılı olduğunu gördüm.

Ve kanıyordu da kaçmaya çalışmayım dite ayağımı işlevsiz bırakmış adi. Kapı açıldı ardından Mert içeri girdi.

"Şimdiden ayaklanmışsın ah pardon ayağını işlevsiz bıraktığımı unutmuşum" dedi. Pic adam benimle dalga geçiyor bide.

Yanıma geldi bileklerimden tutup kendine çekti. Belimi kavrayıp kucağına aldı.  Beni yatağa oturturken oda oturdu.

Yandaki çekmeceden ilk yardım çantasını aldı.  Ayak bileğimdeki sargıyı çıkarıp yarayı temizleyerek yenisini taktı.

Çantatı felan geri çekmeceye koyduktan sonra beni kendine çekti. Gülümseyerek "yeni evine hoşgeldin Baran" dedi.

"Hiç hoşbulmadım Mert bu yanına kar kalmayacak"dedim. Mert kahkaha atmaya başladı

Neden güldüğünü anlamazken "sen öyle san Baran kimse senin gibi değil yetenekli de değil"dedi.

Böyle diyince şüphelenmedim değil "bu sefer ne yaptın Mert" dedim. O sinsice gülerken ne yaptı diye düşündüm .

Aklıma nedense hiçbir şey gelmiyordu. Bu adam ne yapmıştıda bu kadar rahat davranıyordu.

Düsünmeye o kadar dalmıştımki hayla yanımda olduğunu unutmuşum. Bileklerinden tutaraka beni yatağa yatırdı.

Üstümde yer edinirken dusunce dünyamdan çıkmıştım bile. Ne yapıyorsun diyecektim ama diyemedim.

Başını boynuma sürttü lokumu içine çekerken "çok güzelsin Baran her şeyin ayrı bir güzel adeta beni büyülüyorsun biliyor musun

Sana kendimi kaptırmak tan alıkoyamıyorum. Her bir milmine kadar her şeyin özenle yaratılmış"

Eli bedenimde dolaşırken diyordu bunları ve ben bu dediğinden etkilenmiştim , utanmıştım.

"Sana o kadar hayran duydumki kendimi her defasında istediğin şeyleri sorgulamadan yaparken buldum.

Sen bilmesen de seni her zaman çalışırken izledim çünkü seni çok seviyorum belki sen benden nefret ediyorsundur ama ben

ne olursa olsun sana aşık olmaya devam ediceğim seni kendime asık olman için zorlayamam

En başından beri seni kaçırmama nedenim buydu ama şansa sen o bilgileri bulunca iki seçeneğim vardı

Ya seni öldürecektim yada seni kaçırıp üstünü kapatacaktım. Seni öldürmeye gönlüm el vermedi bu yüzden kaçırmaktan başka çarem yoktu.

Sana bunları yapmak isterdim ama yapmamayı tercih etmiştim. Tam bir piskopat gibi görünüyor olabilirim

Her gece rüyamda benimle yatarken gördüm seni. Rüyamda altımda kıvranırken değişik fanteziler ile gördüm seni.

Çok çılgınce öyle değil mi ilk başta delirdiğimi düşündüm ama sonradan sana aşık olduğumu anladım.

Eğer beni sevmiyorsan diyecek bir şeyim yok seni hiçbir şeye zorlamayacağım ama bu odadan çıkamazsın özür dilerim " dedi.

Dediği şeyler beni her seferinde utandırıyordu. Üstümden kalkıp eski yerini aldı.

Onu affetmemin tek yolu vinayetlerin nedenini öğrenmek ti. Bu kadar şeyi düşünüyorsa bir nedeni vardır.

"Seni tek bir şeyden affedebilirim sonra aşık olup olmayacağıma bir şey diyemem" dedim.

Gözlerinde bir ışıltı ile bana baktı "söyle" dedi. Gözlerimi ondan alamazken "cinayetler bana onları neden öldürdüğünün sebebi ni söyle seni ona göre affediceğim" dedim.

Bulunamayan Katil bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin