Saat çoktan 3 e gelmişti ve ben dosyaları düzenlemeyi bitirmiş ikinci dosyama bakıyordum
Ama okuduğum hiç bir şeyi anlamıyordum. Çoktan 11. Kahvemi içmiştim ve yemek bile yememiştim.
Kaç gündür toplasan yarım saat bile etmeyecek kadar uykuyla duruyordum ve bu gidişle bayılacaktım da.
Şu an aynı cümleyi kaçınci kez okuduğumu bile sayamamıştım. Gözlerim arada bir kararıyor midem istifa etmiş gibiydi.
Odanın kapısı tıklatılmadan açılmasıyla gözlerimi kapıya çevirdim gelen kişi ortağımdı.
"Bu saatte burada napıyorsun" dedim. Ortağım "bunu asıl sana sormak lazım mesai saati geçeli çok oldu" dedi.
İç çektim "dosyalara bile anca yeni geçtim haylâ ipucu aramam gerek" dedim. Ortağımda bir iç çekerek yanıma geldi.
"Vazgeç artık bu dosyadan anca kendini heba ediyorsun gereksiz yere" dedi. Bu beni sinirlendirmişti.
"Heba mı Allah aşkına insanlar öldü ailelerine açıklama bile yapamayacak kadar aciziz ,herkes vazgeçti diye vazgeçemem kimse kanıt bulamadı diye nolmuş
Tam olarak bu yüzden de bırakamam Kusursuz cinayet yoktur sadece bulunamamış deliler vardır" dedim.
Ortağım bı süre bana baktı dudağının kenarı çok az da olsa kıvrıldı ve bir şeyler mırıldandı ama orasını anlayamadım.
"Pekala en azından dinlenmelisin" dedi. "Olmaz , gece bile uyur ama suçlu uyumaz" dedim.
Nedense onun mutlu olduğunu hissediyorum ama yüzü pekde öyle demiyor aceba yanılıyor muyum.
"Hm yapacak bir şey kalmadı zor kullanmam gerek amirin kesin emri ne olursa olsun seni uyumanı sağlamam yönünde" dedi.
Sonra bana doğru yaklaştı . Allah aşkına neyden bahsediyordu. Bı anda başıma vurmasıyla bayıldım.
ʕ´• ᴥ•̥'ʔʕ´• ᴥ•̥'ʔʕ´• ᴥ•̥'ʔʕ´• ᴥ•̥'ʔʕ´• ᴥ•̥'ʔ
Öne doğru düşse de ortağı onu tutmuştu. Bel boşluğundan ve bacağının ordan tutarak gelin misali oturduğu sandalyeden kaldırmıştı.
Baranın kırmızı saçları gözüne düşerken başı ise ortağının omzunun az altında ona dönmüş bir şekildeydi.
Ortağı hafifçe gülümserken Baranın ofisimden çıkarak kendi aracına geçmişti. Baranı ön koltuğa yavasça oturtmuş
Emniyet kemerini takmıştı ardından sürücü koltuğuna geçerek Baranın evine sürmeye başladı.
Eve geldikleri zaman cebinden anahtarı alıp kapıyı açarak içeri girip anahtarı tekrar cebine koydu.
Ev o kadar büyük değildi ve aşırı sadeydi aslında bu normaldi çünkü işten eve bile gitmeyen bir adamdı.
Yatak odasına girip çift kişilik yatağın ortasına Baranı bırakıp üstünü iyice ortdü. Hazır evine girmişken şöyle bı göz attı.
Buzdolabında yiyecek bir şey var mı diye baktığında dolabın bomboştu ve kullanmamıştı.
Aslında belki onun içi bir şeyler yapabilirdi ama yemeyeceği şeyi neden yapsaydı ki gerek duymuyordu.
Nasıl olsa bakıcağına bakmıştı artık eve gitse iyi olucaktı yada ofise sonuçta bı kaç işi vardı .
Gündüz işi bitince yatardı öyle değil mi evden çıkıp araca binerek ten o alandan tekrar gelmemek üzere gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bulunamayan Katil bxb
RandomHikaye başlamak çok güzel be neyse asla kim yaptığı bilinemeyen bir katili arayan ana karakterin başına neler gelicek bende bilmiyorum ilerledikçe oğreniceğiz artık.