Prolog

890 27 27
                                    

Gdy tylko Minho przeszedł obok popularnych dziewczyn w szkole, te od razu do niego podeszły z nadzieją na to, że może, chłopak umówi się z którąś z nich.

- Hej Minho.. Wiesz mam pytanie - zaczęła jedna z dziewczyn

- Słucham Cię Chae.

- Umówisz się ze mną?

- Co? - Lee spojrzał na nią jak na za przeproszeniem debila

- No czy się ze mną umówisz? Bo wiesz, Ty jesteś taki przystojny no i popularny, a ja też jestem popularna, widzisz idealnie do siebie pasujemy.

- Chae, jesteś naprawdę śliczna i w ogóle.

- No widzisz. W czym problem? - przerwała mu

- Nie przerywaj mi. Ale nie jestem Tobą zainteresowany. Wybacz, ale mam już kogoś na oku. I to nie jest żadna z was.

Po tej szokującej dla Minho rozmowy, chłopak udał się do sali, aby porozmawiaj ze swoim przyjacielem.

- Stary nie uwierzysz - zaczął jego przyjaciel.

- No co Hwang?

- Wiesz, że ten lamus Jisung, mieszka w willi, a jego starzy są milionerami?

- Co ty gadasz? Serio?

- No. Podobno nikomu nie mówił, oprócz swojemu przyjacielowi.

- Zaraz, a ty niby skąd to wiesz?

- Dowiedziałem się od Sunwoo, posłuchał ich rozmowę.

- Posłuchał? To lepiej nie rozstawać plotek. Jeszcze się okaże, że to nie prawda czy coś.

- Racja. Dobra idziemy do sklepiku? Nie mam wody.

- Znowu? Dobra chodź.

Kiedy Hwang opuścił salę, Minho również miał to robić jednak zatrzymał się gdy tylko usłyszał rozmowę dwóch przyjacieli.

- Co ty na to abyśmy dziś po lekcjach poszli do mnie? Rodzice znowu mają jakieś spotkanie biznesowe.

- Rozumiem i spoko, możemy iść do Ciebie. W sumie u Ciebie jest serik fajnie. U mnie rodzice cały czas siedzą w domy. Bo wiesz praca zdalana i te pierdoły.

- Nie no czy ty musisz tu tak stać? - nagle odezwał się Jisung odwracając głowę w stronę wyższego

- Tylko przechodziłem.

- Nie prawda. Widziałem Cię, stoisz w tych drzwiach od jakiś pięciu minut i słuchasz o czyn rozmawiamy.

- Ahh tak? To ten ja już muszę lecieć, do później.

- Co z nim? - zapytał Felix

- Nie wiem, dziwny się wydaje.

- Chyba się dowiedział i tym, że wiesz. Jesteś bogaty.

- No i? Mam to gdzieś. Niech rozpowie każdemy. Zobaczymy ile nagle osób mnie będzie lubić.

¤¤

Ostatni Minsung mojego wykonania..

Czuję w kościach, że ta książka będzie nie wypałem

Two Students °°° MinsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz