18 yaşındayım 85 kiloyum

379 6 1
                                    

Tekrardan merhaba arkadaslar bundan önceki bölümlerde saglıksız bir sekilde olan kilo verme sürecimi anlatmıstım artık su anki durumumu ve bundan sonra yapıcaklarımı anlatıcam.saglıksız bir sekilde verdigim icin verdigim kilonun büyük bir kısmını geri aldım.bundan sonra hicbi sekilde hap toz kullanmıcam.az yicem arkadas az olmuyo hapla falan.yaz aylarındayız ve akdeniz sıcagında tüm gün evdeyim.dısarı cıkarken sort giyememek hem beni üzüyo hemde giydigim pantolon yüzüne su icinde kalıyorum bu yuzden evde olmayı tercih ediyorum.lise bitti ve üniversiteye düzgün bi fizikte gitmek istiyorum.herkes yüzümü cok begeniyo ama ben yinede makyajsız dısarı cıkamıyorum.yaz tatili boyunca 75 lere inmeye calısıcam ama hicbi sekilde saglıksız yollara basvurmadan.cünkü vücudumu cok yıprattı.bitkisel olsada kullanmayı dusunen arkadaslarım varsa lütfen kullanmasın ben biliyorum bi ne yaşadıgımı insanlara donuk donuk baktıgımı ne dediklerini anlamadıgımı.evimiz sahile yürüme mesafesinde 10-15 dakikalık bi yakınlıkta olunca artık aksam üstü yürümeye karar verdim.üşengeçlikten vazgecicem artık.geç kalktıgım icin yaptıgım kahvaltı beni aksama kadar götürüyo ve bu sayede 83 e düsmüsüm .gidicek bu gobek bu basen bu gıdı hepsi gidicek.ben inanıyorum kendime.kendimi onu yeme bunu yeme diye kısıtlamıyorum.sadece yavas yiyorum ve bu benim az ürünle hızlı doymamı saglıyo.doymadıgım zaman ikinci tabagı yemek yerine 2 bardak su icip şişiyorum.su gercekten cok iyi bisey kesinlikle ihmal etmeyin.bu arada beni hırslandıran bi diger sey ise begendigim cocukla yüz yüze görüstükten sonra benimle iletisimi kesmesi.bu beni hırslandırdı bu kilolar gidicek.kimse icin yapmıyorum kendim icin yapıyorum.unutmayın ilk basta biz kendimizi seversek hicbi erkek hicbi kız bizi sözleriyle kıramaz.83 kiloyla görüsmek üzere :)

İmza Şişman KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin