(Η Αφροδίτη είναι ένα 16χρονο κορίτσι με μακριά καστανά ίσια μαλλιά και ένα γλυκό babyface. Τα μάτια της έχουν το μπλε χρώμα όπου της φωτίζουν παντα το προσωπο. Έχει ένα αψεγάδιαστο δέρμα καθώς και τις περισσότερες ώρες της ημέρας ένα γλυκό χαμόγελο, που συνδυάζεται υπέροχα με τα μάτια της. Επειδή, είναι από πλούσια οικογένεια, δεν έχει φίλους στο σχολείο της και περναει bullying από τα υπόλοιπα κορίτσια αλλα συνεχίζει να παραμένει φιλική και ευγενική με τους υπόλοιπους.)
Η Αφροδίτη βρίσκεται στο σχολείο της αλλα ειναι σε διάλειμμα, οποτε κάθεται κατω από ένα δέντρο και ακούει μουσική καθώς παράλληλα διαβάζει το βιβλίο "Περηφάνια και Προκατάληψη". Ενα από τα δημοφιλεστερα αγόρια του σχολείου, ο Νικόλας την πλησιάζει και κάθεται δίπλα της ενω παίρνει το ένα ακουστικό από την Αφροδίτη για να ακούσει κι αυτός μαζί της μουσικη.
(Από την άλλη, ο Νικολας είναι ένας 16χρονος συμμαθητής της Αφροδίτης όπου έχει κρυφά αισθηματα γιαυτην. Είναι δημοφιλής στο σχολείο του μιας που είναι στην ομάδα ποδοσφαίρου. Είναι ένα ψηλό και γυμνασμένο αγόρι με ξανθά μαλλιά. Έχει ένα ελαφρύ οβάλ προσωπο καθώς και ένα ωραίο σχήμα φρυδιών. Τα μάτια του έχουν το χρώμα του ωκεανού ενώ είναι πολύ φωτεινά επίσης. Όσο για τα χείλη του είναι πολύ σαγηνευτικα. Στο προσωπο του έχει γωνίες, οι οποίες είναι απαλές και ομαλές. Τα χαρακτηριστικά του είναι πολύ αρμονικά και ισορροπημενα. Συνολικά, έχει ένα γοητευτικο προσωπο που ταιριάζει άψογα με το σώμα του.)
Νικολας: Σου αρέσουν κι εσενα οι The neighbourhood;
Η Αφροδίτη γυρνάει το κεφάλι της και του χαμογελάει.
Αφροδίτη: Φυσικά! Είναι το αγαπημένο μου συγκρότημα και το softcore το αγαπημένο μου τραγούδι τους. Καθε πρωί το ακούω όπως τώρα επειδή μου φτιάχνει πάντα τη διάθεση.
Νικολας: Σοβαρα; Εμένα το αγαπημένο μου είναι το Daddy Issues. Ξέρεις...αναρωτιόμουν αν θα ήθελες να ερχόσουν στα γενέθλια μου το Σάββατο. Θα κάνω ένα πάρτι στο σπίτι μου και έχω καλέσει όλο το Λύκειο.
Αφροδίτη: Θα προσπαθήσω αλλα δεν μπορώ να υποσχεθώ κάτι γιατί μπορεί να λείπω.
Ο Νικολας της ακουμπησε το χέρι και εκείνη κοκκινισε.
Νικολας: Τότε μήπως θα ήθελες να πηγαίναμε μια βόλτα στην παραλία μετά το σχολειο; Ξέρεις σαν ραντεβού. Γελάει συγκροτημένα από αμηχανία.
Αφροδίτη: Εμ ναι...ακούγεται ωραία ιδέα. Κοκκινίζει
Μετά από 5 ώρες μαθήματος, η Αφροδίτη βγαίνει στο προαύλιο χαρούμενη και ενθουσιασμένη που θα πήγαινε ραντεβού για πρώτη φορά, αλλα δεν άργησε ούτε λεπτό που η χαρούμενη διαθεση της μετατράπηκε σε θλίψη και κλάμα αφού είδε τον Νικολα να φιλιέται παθιασμένα με την πρώην κοπέλα του.
Η Αφροδίτη άρχισε να τρέχει προς το σπίτι της με δάκρυα στα μάτια ώσπου δεν πρόσεξε και παραλίγο να έπεφτε πάνω σε μια κολωνα αν δεν την έπιανε ένα 20χρονο μελαμψο αγόρι.
Αγορι: Εισαι καλα;
Αφροδίτη: Ν-ναι ευχαριστώ.
Αγόρι: προσεχε. Τζεισον. Κάνουν χειραψία.
Αφροδίτη: Αφροδίτη. Χαμογελα διακριτικά
(Ο Τζεισον είναι ένας 20χρονος μελαμψος, Ελληνοαμερικανος άνδρας που πρόσφατα μετακόμισε στην ίδια περιοχή που μένει η Αφροδίτη. Τα κοντά μαύρα κατσαρά του μαλλιά υπογραμμίζουν τον νεανικό του χαρακτήρα. Το προσωπο του είναι στρογγυλεμενο με λεια επιδερμιδα. Τα φρύδια του είναι καλοσχηματισμενα και ταιριάζουν αρμονικά με το υπόλοιπο σύνολο ενώ τα όμορφα καστανά του μάτια μπορούν να αντανακλούν στο φως με φυσικό τρόπο. Τέλος, έχει μεγάλα σαρκωδη χείλη που τον παρουσιάζουν σαν να βγήκε από παραμύθι-και σίγουρα θα είχε τον ρόλο του καλού και όμορφου πρίγκιπα.-)
Τζεισον: Μου επιτρέπεις να σε κεράσω κατι; Θα ήθελα να σε γνωρίσω.
Αφροδίτη: Δεν χρειάζεται να με κεράσεις, είμαι εντάξει. Θα μπορούσαμε να καθίσουμε σε ένα παγκάκι και να μιλησουμε όμως.
Τζεισον: Αν δεν σε κεράσω όμως τότε πώς θα δω αυτό το προσωπάκι χαρούμενο και πώς θα νιώσουν καλύτερα αυτά τα ματάκια που φαίνεται να έκλαιγαν με λυγμους; Της αγγίζει και της χαϊδεύει το δεξί της μάγουλο.
Η Αφροδίτη δεν ήξερε τι να πει. Είχε μείνει άφωνη.
Τζεισον: Έλα, παμε. Τη παίρνει από το χέρι και πάνε στο λουνα παρκ.
KAMU SEDANG MEMBACA
Goodbye, I love you
Fiksi RemajaΗ ζωή της 16χρονης Αφροδίτης θα αλλάξει εντελώς μόλις γνωρίσει τον 20χρονο Ελληνοαμερικανο Τζεισον και ερθει κοντά με τον συμμαθητή της, Νικόλα.