• Şarkıyı isterseniz sonları okurken açıp dinleyin etki ediyor 🤭 rahatız ediyorsa hiç açmanıza gerek yok
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"Sşt Jeongin geliyor"
Jeongin yanımıza gelince garip görünüyordu.
"Lan ekmeğim benim allık mı sürdün yoksa"
"Ne alaka Jisung sus ya"
Gülüşüp eğlenirken ders zili çaldı. Son dersimizdi bu.
Sınıfta hayvanlık yapıp uzun eşek oynarken kapıya da gözetlesin diye birini dikmiştik.
"Ayy hayatımın anlamı geliyor"
Dedi Wooyoung koşarak yanımıza gelirken. San hoca içeri girince hepimiz ayağı kalktık.
"Oturabilirsiniz çocuklar"
Kendisi en önde oturduğu için hocaya dikkat kesilirdi her ders. Asla gözünü ayırmazdı gruba yazınca mesajlara da bakmazdı.
Wooyoung ders boyunca hocayı dikkatle dinlemiş, saniye bile olsa gözünü kırpmamıştı. Ruh hastası manyak.
Onun geçebildiği tek dersti müzik. Nedeni ise hocaya yalakalık yapması. Çocuk hocasına aşık. Aşk bu hani hoş bulma da değil bebe bildiğiniz sırıl sıkılam köpek gibi aşık.
Son derste bittikten sonra evlere dağıldık. Çoğumuz tek yaşıyordu. Ben de buna dahil tabiki. Jisung ile evlerimiz karşı karşıya olduğu için birlikte gelmiştik.
"Seungmin ben şey..."
"Sen ney?"
"Benim sana anlatmam gereken bir şeyler var "
"Ne gibi?"
"Minho öğretmen ile ilgili aramızda kalacaksa"
"Tabiki kalacak anlatabilirsin dinliyorum Jisungie"
"Ayakta mı?"
"Evine geçelim mi?"
"Olur daha iyi olur"
Jisung'un evine geçince direkt olarak odasına çıktık.
"Anlat hadi"
"Ya nerden başlayayım bilmiyorum"
"Başından başlamaya ne dersin Einstein"
"Uf Seungmin"
"Şaka ya"
Jisung baştan sona kadar her şeyi anlattı. "Sex" kelimesini duyduktan sonra fal taşına dönmüştüm.
"Jisung dalga geçiyorum de"
"Keşke dalga olsa"
"Kabul edecek misin?"
"Bilmiyorum"
"Lan bilmiyorum ne?"
"Seungmin ben Minho hocayı hoş buluyorum olamaz mı?"
"Olabilir Jisung ama aranızda 8 yaş var farkında mısın?"
"Yaş sadece sayıdan itibarettir Seungmin. Önemli olan senin içindeki çocuğun davranışıdır"
"Oy... Çerçevem nerde benim"
"Aptal"
Diyerek gülmeye başladı. Benle onunla birlikte gülerken söylediği şeyin az çok doğru olduğunu düşündüm.
Kendi evime döndükten sonra işlerimi halledip verilen ödevleri bitirdim. Yarın Seonghwa hocayla ders vardı söz vermiştim. Neyseki Yeonjun gibi ödevimi yiyebilecek yalancı hayvanat bahçem yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sexchool | SKZ-ATEEZ-ENHA-TXT
Humor√ eğlence amaçlı fic Sonu olur mu emin değilim Seungmin'in okuldaki başarısı yüksek sayılırdı. Ortalamasını düşüren ve her yıl sorumlu geçtiği o lanetli ders ise ✨ Matematik ✨ Okula yeni gelen matematik öğretmeni Seungmin'in özel hocası olmak ist...