"Ah şey pardon Hyung bu kadar yakınlık için özür dilerim"
Geri çekilecekken belimden tutup yere oturtuldum.
"Rahatsız olan kim ki Seungmin"
"Nasıl"
"Bayağı"
"Yok ben kalkayım insanlar yanlış anlayacak"
"CHANGBİN"
"Efendim Hyung"
Bedenci yanımıza geldi. Önce Chan'e sonra bana baktı. Alttan alttan sırıtınca birşeylerin ters gittiğini fark ettim. Jeongin'de arkadan bizi izliyordu.
"Changbin, salonun bu tarafındaki odada bulunan insanları dışarı çıkartabilir misin? Baş başa kalmam gereken biri var"
Changbin Hyung bana bakınca sırıtmasına son vermeden uzaklaştı. Herkes yavaş yavaş o odayı boşaltıyordu.
Changbin de Jeongin ile çıkarken Chan'e göz kırptı. Chan'e anlamaz bakışlarla bakarken sorularımın cevabını vermek için konuştu.
"Changbin benim çocukluk arkadaşım bu okula gelme nedenlerimden biri de oydu"
"Ha, anladım Hyung"
"Seungmin"
"Efendim Hyung"
"Bana biraz kendinden bahseder misin?"
"Nasıl yani?"
"Yani demek istediğim seni tanımak istiyorum ama özel olarak"
"Bunun için mi salondaki insanları çıkarttırdın Hyung?"
"Hmhm"
"Ah... Pekâlâ"
Kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Yerde bağdaş kurup oturuyordum. Ben konuşmaya başlamadan önce iki bacağımı da tutarak kendi bacaklarının üstüne koydu ve kendine çekti.
Her saniye daha fazla yakınlaşıyordu. Ben ona kendimden bahsederken o da ara ara kendini anlatıyor beni güler yüzle dinliyordu.
"İşte en sonda da bir tane çocuk bana yakınlaşmaya çalıştı bayağ dövdüm disiplinlik olunca beni haklı buldular"
"Vay be Seungmin, hayatında neler neler olmuş"
"Hyung kendinden çok az bahsettin biraz da sen anlat"
Anlatmaya başladı. Çok güzel giderken o konuya geldi.
"Ve bir de Seungmin"
"Evet Hyung"
"Bana hemcinslerim daha çekici geliyor"
"Ne? Yani-"
"Evet o düşündüğün şey"
"Ha a şey... ah anladım tamam"
"Benden soğuduğunu düşünüyorum Seungmin"
"Hayır Hyung insanları yönelimlerine göre ayırt eden biri değilim"
"Ne kadar güzel bir düşünce bu Seungmin. Peki ya sen? Senin yönelimin ne?"
"Ha ben mi? Ben şey ya"
"Hmh?"
Gözleri dudaklarıma kayıyordu. Yutkundum. Neden etkileniyorum? Çok fazla etkileniyorum ama...
"H-Hyung öyle bakmasan"
"Nasıl bakmayım Seungmin?"
Dedi sırıtarak.
"İşte böyle"
Yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
"Böyle mi Seungmin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sexchool | SKZ-ATEEZ-ENHA-TXT
Humor√ eğlence amaçlı fic Sonu olur mu emin değilim Seungmin'in okuldaki başarısı yüksek sayılırdı. Ortalamasını düşüren ve her yıl sorumlu geçtiği o lanetli ders ise ✨ Matematik ✨ Okula yeni gelen matematik öğretmeni Seungmin'in özel hocası olmak ist...