Hemende inandı enayi

38 7 3
                                    

"Pardon oruspu derken?"

"Hayır Seungmin yanlış anlıyorsun. Dedim ki O Rus bu mu? Bahsettiğin Rus bu mu yani"

"Neden öyle sormuyorsun o zaman am- pardon hocam"

"Hocam mı? Seungmin bu adam senin öğretmenin mi?"

"Evet Hyung"

"Evet öyleyim garizin mi var zoruna mı gitti?"

"Hayır efendim o yüzden değil bu saatte onun evinde ne işiniz var onu merak ettim"

"Hyung şey şöyle ki normalde beni ders çalıştıracaktı kütüphane de fakat sen gelince ben seninle gittim o yüzden öğretmenimi birazcık ekmiş oldum"

"Ha anladım da... neden şu an bu evde onu anlamad-"

"Sevgilimi görmeye gelemez miyim kardeşim?"

"Sevgili mi-"

"Ya Hyung canım hocacım sevgilim derken sevgili öğrencim demek istedi değil mi hocam!"

"Hıııı"

"Seungmin lütfen açıkça konuşur musun sevgili misiniz?"

"Sevgilim yarram"

"Chan Hyung!"

"Ne var ne küfürde mi yasak?"

"Ya Hyung bak şimdi-"

"Ya Seungmin sen niye kendini açıklamaya çalışıyorsun ki?"

"Pardon ama-"

"Açıklarım açıklamam hocacım zoruna giden ne?"

"İki dakika dinler-"

"Seungmin devrelerimle oynama benim"

"Oynarsam ne olur?"

"Bir dakika bişey demek is-"

"Görmek istemezsin Seungmin kalk şimdi"

"Ya acaba-"

"Nereye gidiyoruz amına koyayım?"

"YA BENİ Bİ DİNLEYİN YETER ARTIK İKİNİZ DE DİDİŞMEYİ KESİN BİR ŞEY DİYECEĞİM ALT TARAFI YA"

Chan Hyung ve ben Vernon Hyung'a kitlenmiştik. İkimiz de birbirimizin yakasına yapışmış, ben Chan'in saçlarını çekerken, o da benim kulağımı tutarken bir pozisyonda kilitlendik.

"Şimdi ikiniz de sakince beni dinleyin. Seungmin eğer planlarınızı bozduysam sen gidebilirsin burası bilmediğim bir ev değil. Ayrıca siz bay Chan, sevgili konusu sonra Seungmin ile konuşurum. Eğer burda durmak istemiyorsanız planladığınız yere gidebilirsiniz"

"Sahiden mi Hyung?"

"Ben ciddiyim Seungmin derslerin şu an daha önemli ve sevgiliyseniz bile baş başa saçma sapan şeyler yapmayın. Özellikle Seungmin'in hayatını karartabilecek şeyler. Olur mu? Rica ediyorum sadece sizden bay Chan"

"Tamam tamam he he duydun mu bir tanecik hyungunu Seungmin? Hadi kalk matematik çalışmaya gidicez. Rezil notların var"

"Seungmin?"

"Hyung vallahi hepsi 50 geçme notu"

"Bunlar sence güzel notlar mı? Şimdi hocan ile çalışmaya gidiyor musun ne yapıyorsun bilmem o notlar düzelicek"

"Ben çok sevdum bu Rus'u Seungmin"

"Az önce sülalesine sokucam diyordun hocacım"

"Chan-"

"Yalan söylemek ayıptır Seungmin gerçekten yakıştıramadım sana. Kalk kütüphaneye gidiyoruz. Sessiz ortam sana iyi gelir. Di'mi bay Vernon?"

"Chan doğru söylüyor Seungmin ben idare ederim yemeği falan merak etme. Geç gelmeyin ama"

"Tamam merak etmeyin Vernon bey geç getirmem Seungmin'i. Anlayana kadar problem çözümleri yapıcaz"

"Ya benim kendi problemlerim bana yetiyor niye başıma problem çıkarıyorsun hocam ya"

"Seungmin yeter. Güldük eğlendik gevşeme fazla"

"İyide hocam-"

"Hocam falan yok notlar düzelecek dedi Vernon"

Chan Hyung beni zorla kapıya doğru kolumdan tutup götürdü. Kapı ardımızdan kapanınca arabaya doğru yürüdük.

"Hemende inandı enayi"

"Kim?"

"Yok bişey Seungmin bin öne"

"Geriyorsun insanı varya"

"Gerilme meleğim sanki dövdüm seni"

"Psikolojik ruhsal sorunların mı var kişilik bozukluğu mu yaşıyorsun sen! Daha az önce gülüp şakaya vururken bir anda nasıl böyle ciddi olabiliyorsun?"

"Çünkü ben Christopher Bang Chan"

"Çok komik yarram"

"Efendim duyamadım"

"Hiç hiç yeminle bişey demedim"

"Güzel kemerini tak polisin ceza yazmasını istemiyorum"

"Ha can güvenliğim yok yani?"

"O da var tabi ama ceza yani"

"Bir saniye benim sana daha soracaklarım var"

"Ne soracaksın bakalım?"

"Neden sevgiliyiz dedin? Sevgili değiliz"

"Spor salonunda-"

"Hop hop orayı karıştırma"

Chan nefesiyle gülüp yandan sırıtınca yutkundum. Çok çekici ya.

"Yol boyunca enerjini toplasan iyi edersin Kim"

"Neden?"

"Bu gece bayağı yoracağım seni"

"Alt tarafı soru çözücem ne var bunda"

"Aynen soru çözeceğiz, çarpma, bölme, toplama, sokma, çıkarma, karekök, parantezli sorular, havuz problemleri, boşalma, indirgeme, geometri, vücudunun yarı çapı, uzunluk, metre, 20 santim, kelepçe, yatak boyu, çarpanlarına ayırma, kosinüs, üçgenler, delik ve daha fazlası"

"Aa-a şey sanki bazılarını ilk defa duydum"

"Gidince anlatacağım ya uygulamalı ondan merak etme yani"

"Chan"

"Chan mi?"

"Rahatsız mı oldun?"

"Ha yok ne oldu Seungmin?"

"Seviyor musun?"

"Ne?"

Diyerek arabayı otobanın tam ortasında durdurdu. Bana dönerek gözlerimin içine derin bir şekilde bakıyordu.

"Ne oldu Chan?"

"Hiç... Boşver gidelim"

"Gidelim"

Yalan söylemek istemiyorum içimde bir şeyler yanmaya başlamıştı. Midemdeki bu garip hissi bir türlü çözemedim.

Chan hafif bir gülümseme ile yola bakıyordu. Eli bir anda bacağıma gidince irkildim. Ona döndüğümde gülümsemeye devam ediyordu.

_______________________________________________

Kosinüsü almalıyız, almazsak bize küser demi arkadaşlar 😊🫶🏻


Sexchool | SKZ-ATEEZ-ENHA-TXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin