2 Yıl Sonra
Seonghwa
Uzun uğraşlar sonucu girdiğim bir seçmeyi kazandım 1 yıl önce. Bu 1 yılda da stajyerliğimi yaptım ve şimdi grubumuz kurulmuştu. Üyelerle tanışmak için pratik odasından çıktım ve CEO'nun odasına ilerlemeye başladım. İçeri de 2 kişi vardı.
"Hoş geldin Seonghwa. Geç, otur."
CEO'nun söylediğinden sonra boş bir yere geçip oturdum. Diğer üyelerle bakışıyorduk. Hiçbirimiz CEO'nun yanında konuşmuyorduk.
Bir süre sonra 1 kişi dışında herkes buradaydı. CEO 8 kişi olacağımızı söylemişti. Benim merak ettiğim soruyu başkası sordu.
"Efendim son üye nerede?"
"Geliyor. Şimdi burada olur."
Dedikten bir kaç dakika sonra kapı çalınmış, daha sonra CEO'nun izniyle açılmıştı ama ben başım eğik olduğu için görmemiştim. Gelen kişi de oturduktan sonra CEO tekrar konuşmaya başladı.
"Kendini tanıt. Daha sonra sırayla devam edin."
Dedikten sonra birisi konuşmaya başladı.
"Ben Kim Hongjoong. 20 yaşındayım. Anyang'da doğdum. İyi geçinelim."
Kim Hongjoong'tan sonrasını duymamıştım. Konuşmasını bitirdikten sonra yavaşça kafamı kaldırmaya başlamıştım. O karşımda oturuyordu. Şaşkınlıkla ona bakıyordum. O da aynı şekildeydi. Kimin aklına gelirdi ki eski sevgilimle aynı grupta olacağım. Diğerleri anlamasın diye bakışlarımı normale çevirdim.
"Ben Choi San. 19 yaşındayım. Namhae'de doğdum. İyi geçinelim."
"Ben Song Mingi. 19 yaşındayım. Incheon'da doğdum. İyi geçinelim."
"Ben Kang Yeosang. 19 yaşındayım. Pohang'da doğdum. İyi geçinelim."
"Ben Choi Jongho. 18 yaşındayım. Ilsan'da doğdum. İyi geçinelim."
"Ben Jeong Yunho. 19 yaşındayım. Gwangju'da doğdum. İyi geçinelim."
"Ben Jung Wooyoung 19 yaşındayım. Ilsan'da doğdum. İyi geçinelim."
Sıra bana gelmişti.
"Ben Park Seonghwa. 20 yaşındayım. Jinju'da doğdum. İyi geçinelim."
Hepimiz kısaca kendimizi tanıttıktan sonra kısa bir an Hongjoong'a bakıp tekrar önüme döndüm. Ondan uzak durmak istiyordum ama bir o kadar da yakın olmak istiyordum. O beni terk etmiş olsa da hala içimde ona karşı bir şeyler var gibiydi. Yine de o benden özür dilese bile hemen affedemem. Zaten onunla konuşmak da istemiyorum.
"Menajeriniz daha ayrıntılı bilgi verecek. Şimdilik çıkabilirsiniz."
Hepimiz sırayla odadan çıktıktan sonra kapının önünde bekleyen menajer bize dönmüştü.
"Merhaba. Ben Lee Kyung. Menajerinizim. Hadi pratik odasına geçelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Did You Never Believe Me? | Seongjoong
Teen Fiction2 yıl. tam 2 yıl olmuştu onu görmeyeli. kendisini terk edeli. onunla aynı grupta olmasına sevinmeli miydi bilemiyordu. ona yine güvenebilir miydi bilemiyordu. tek bildiği ona karşı hala duygular beslediğiydi. (idol au)