¹꧑ᥲ᥉kᥱd ᥴᥲt✆

43 8 10
                                    

(5 gün önce)

Marinette yine sıradan bir güne gözlerini açmıştı ancak bu sefer sıradan bir sabah değildi.

Marinette yuvarlak penceresine iki saniyeliğine baktığında siyah bir şey görmüştü ama anlam veremedi. Muhtemelen göz yanılsamasıydı.

"Marinette tatlım!" Marinette annesinin uyarısıyla hazırlanıp aşağıya, kahvaltı için, indi.

"Son sınavın artık dinlenme vakti" dedi Sabine, Marinette sıkkınıkla başını salladı.

Son bir kaç gündür gölgeler mi görüyordu yoksa psikolojisi mi bozuldu diye düşünüyordu.

"Anne sana bir şey sorabilir miyim?" Annesi endişe içinde kızına döndü. "Gölgeler görüyorum sanki..." annesi korkuyla eline telefonu aldı.

"Psikolog çözer bunu değil mi?" Hemen yakın arkadaşı Emily'i aradı. Netice de oğlu psikolog olmuştu. Tabii hala daha model.

"Bugün üniversite çıkışı oraya gidiyorsun" Marinette istemsizce kabul etti.

Aslında annesinin ilgili tavrına minnettardı.

"Selam Nathaniel!" Marinette animasyon bölümünde olan arkadaşına selam çakıp yanından geçti.

Geldiğinde sınıfında yeni bir kız vardı. Çok güzeldi ama birisine benziyordu ama kime?

Marinette kızın yanına gidip elini uzattı. "Selam ben Marinette" kız sımsıcak bir gülümsemeyle elini sıktı onun. "Ben Fayette" gerçekten peri gibiydi.

"Memnun oldum Fayette" dedi Marinette, "bende" dedi Fayette.

Bugün derslerine Gabriel Agreste katılacaktı. Oğlu gibi pek soğuk değildi Marinette'e göre.

Gabriel derslerine girdiğinde gözü ilk Fayette'e kaymıştı. Gülümsedi ona karşı.

"Fayette gelir misin?" Fayette memnuniyetle Bay Agreste'in yanına geçti. "Fayette Agrest, yeni öğrenci" Marinette o an da onu kime benzettiğini fark etti. O Adiren'a benziyordu. Onun gibi sarı ve parlak saçları vardı ama o kadar bencil olmadığına emindi.

Demek ki Fayette yıllardır Londra'da annesiyle yaşıyormuş.

Bir an da onu umursamayan bütün erkekler ona hayran dolu gözlerle bakmaya başladı.

Marinette ders bitiminde sınıftan çıkmadan önce eşyalarını toplamaya başlamıştı ki içeriye Nathaniel girmişti.

"Selam Mari" dedi hoş bir sesle, Marinette dönüp ona gülümsedi. "Selam Nath! N'oldu?" Nathaniel gülümseyip ona tabletinde bir resim göstericekti ki araya Fayette dahil oldu.

"Merhaba!" Nathaniel ona karşı ilgisiz davranıp tabletini kapattı. Bir çok erkek Fayette'e bakıyordu ve bir tanesi onu çağırdı.

"Biliyor musun?" Marinette şaşkın şaşkın bakıp neyi bilmediğini duymak için bekledi. "Daha iyisin" tabletini açıp resmi gösterdi.

"Nathaniel teşekkür ederim ancak az önce ne demek istedin?" Nathaniel affalladığını belli etmemeye çalıştı. "Şey yeteneklisin ve sadece ünlü birinin kızısın diye gözde değilsin. Eminim onun dibinde biten kız ve erkekler yalakalık yapmak için oradalar. Bir de ikimiz konuşurken araya girecek kadar görgü ve nezaketten yoksun" Marinette ona inanmak isteyip tablette ki resmi ona atmasını istedi.

"Teşekkürler, bunu paylaşacağım!" Marinette ona el sallayıp onun gidişini izledi.

"Hey Marinette o çocuk kimdi?" Fayette'e döndü Marinette. "Arkadaşım" diyip geçiştirdi. Detay vermek istemiyordu henüz tanıdığı birisine.

Okul çıkışı telefonuna gelen bildirime baktı Marinette.

Nath: Seni bekliyorum bir şey için sana danışmam gerekli

Marinette: Pek zamanım yok parkta buluşalım

Nath: oki

Marinette koşarak parka gidiyordu. Kısa yol için sessiz bir ara sokağa daldı ancak orada koşarken simsiyah giyinmiş iri bir bedene çarptı.

"Yavaş ol" Marinette geri çekildi bir kaç adım. "Ben özür dilerim" çarptığı maskeli adam ona baktı bir süre. "Burdan geçme" diyip arkadan gelen seslere odaklandı. "Pardon? Maskeli partiniz umrumda değil" dedi Marinette ve yola devam ederken Maskeli kedi onu tutup o aradan çıkarttı. "Parti mi? Gerçek dünyaya odaklan ufaklık burası parti alanı değil" Marinette onun yüzünü de göremiyordu. Tüm yüzü kaplanmıştı siyahlıkla.

"Şapkanı açmaya ne dersin zevksiz? Yoluma engel olma" Karşılaştığı kişi ismini bile duyurmamış kahraman kara kediydi ancak Marinette bunu bilmiyordu çünkü çok iyi gizleniyordu.

Kara kedi umursamasızca karanlık ara sokağa girdiği sırada Marinette öfkeyle onun pelerininin şapkasını tutup çekti.

Çekti ama karşısında olan kişinin herkesin dilinde olan kahraman olduğuna emindi. "Vaktimi çok çaldın" dedi Kara Kedi ve yerde duran pelerinini geri giydi.

"Birine bir şey deme cesaretin de bulunma bile" Diyerek ortadan kayboldu.

Marinette o yol yerine başka bir yoldan parka gitti.

My secret cat loverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin