ESKSİ GİBİ BİR GÜN

20 4 0
                                    

Dün akşam kuzenlerimle harika vakit geçirdik ama bugün krallıkta ki işleri için gitmeleri gerekti. Halk içinde biraz huzursuzluk vardı ,sonsuz mutluluk olan Periler Diyarı bugünlerde sanki o sonsuz mutluluk elbet bir gün bitecek mesajı vermeye çalışıyordu.Uzun bir süredir pek dışarı çıkmadığımı fark edince odamın balkonuna çıktım ve neredeyse çocukluğumun uzun bir bölümünü orada geçirdiğim Sihirli Orman'ı gördüm. Kafamı dağıtabileceğimi düşünerek oraya doğru uçmaya başladım. Kanatlarımdan gelen sihirli peri tozu etrafımı sarmaya başlayınca gerçekten iyi hissetim.

Oraya vardığımda etraf elmalı çörek gibi kokuyordu ,her zaman böyleydi buranın kendine has kokusu fazlasıyla hoşuma gidiyordu. Etraf gökyüzüne kadar uzanan gür ve pamuğu andıracak kadar yumuşak görünen ağaçlarla doluydu. Hemen oldukça büyük bir taşın üstüne oturdum . Etrafıma bakındım ve yapmaktan en çok keyif aldığım "hayal kurma" aktivitesini yapmaya karar verdim . Düşündüm, babam evde ,annem ve teyzelerim beraber şöminenin başına oturmuş çocuklukları hakkında konuşuyorlar, bense kuzenlerimle beraber sadece saçma sapan konular konuşuyorum. Bir anlığına da olsa gerçekten kraliyette değilde normal bir peri ailesi evinde yaşamak istediğimi fark ettim.Burada biraz daha zaman geçirdikten sonra artık eve gitme zamanının geldiğine karar verdim .

Periler DiyarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin