Bugün o gündü.Çıldırmamak için kendimi zor tuttuğuma emindim. Ama iyi yanından düşünürsek intikam için çalışmalara başlama fırsatım oluşmuştu. Heyecanlı ve bir o kadar da garip bir hissiyatla kalktım yatağımdan.İlk önce sarayın bahçesine bakan perdemi araladım bahçede bir telaş olduğu kesindi ama sebebini bilmiyordum. O kalabalığın içinden kral Alexander' ı gördüm. Anladığım kadarıyla onlar benim odamdan çıkmamı bekliyorlardı. Hızlıca dolabımı açtım. Bugün beyaz giyinecektim kanatlarım ve saçlarımın rengini ortaya çıkarıyordu. Kat kat eteklerden oluşan,arkasında da kocaman bir kurdale bulununan bir elbiseydi. Aynanın karşısına geçtim.Gerçekten hoş görünüyordum.Koşar adımlarla odamdan çıktım etraf bugün aydınlıktı. Tüm perdeler sonuna kadar açılmıştı. Aşağı indiğimde annem ve Alexander' ın konuştuklarını gördüm. Ama gözüme biri daha çarptı. Bu kralın oğlu olmalıydı. Kumral saçlarından bir tutam gözlerinin önüne düşmüştü onları geriye çekerken göz göze geldik. Yeşile kaçık gözleriyle beni süzdükten sonra dudağının kenarı kıvrıldı.Gözlerini üstümden çekmeye niyeti olmadığını anlayınca benim bir harakette bulunmam gerektiğini anladım."Herkese günaydın" dedim fakat günün ilk sözcüklerini söylediğim için sesim çatallı çıkmıştı.Sesimi düzelterek bir cevap bekledim. Fakat kimseden ses çıkmadı.Bende hâlâ gözleri üzerimde olan ve yüksek ihtimalle Gahiwelle olduğunu düşündüğüm çocuğun yanına geçtim. Daha yakından bakınca benden sadece birkaç yaş büyük olduğunu anladım.Tatlı bir gülümsemesi vardı. O an kalp atışlarımın hızlandığını fark edince hemen kendime geldim. O sırada annem bir açıklama yapma gereğinde hissetmiş olacak ki sesini düzelterek " Sevgili kızım seni Alexander ' ın oğlu Gahiwelle ile tanıştırmak isterim" dedi. Evet tahminlerim boşa çıkmamıştı. Gahiwelle hemen " tanıştığıma sevindim " dedi gülümseyerek. Bu çocukla anlaşamayacağımı iliklerime kadar hissetim. Sadece başımı sallamakla yetinince suratı düştü. Annem hemen araya girdi." Önceden de konuştuğumuz gibi sana kılıç eğitimi verecek " Daha iş yakınken vazgeçmeyi düşünüyordum ki annem anlamış gibi başını salladı. Bu sefer kurtluşum olmadığını anlayınca hiç uğraşmamaya karar verdim. " Harika o zaman öğlen çalışmalara başlayalım ." Dedim gereksiz bir sırıtmayla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Periler Diyarı
FantasyBu kitap Peri Alis'in iyisiyle kötüsüyle yaşadığı hayatı anlatıyor 🌼