Bahçede uzun uzun izledim etrafı.Babamın intikamını alma fikrimden anneme veya başka kimseye bahsetmedim.Periler Diyarı' nın huzurunu bozacağımı düşünür ve beni bu karardan alıkoymaya çalışırlardı.Ve o an aklıma bu plan için kendimi geliştirmem gerektiği geldi.Yaşadığım yer her ne kadar sihirli bir yer olsada savaşlarda kılıcın gücü kazanırdı. Bundan dolayı annemin yanında hazır Alexander ' da varken ondan kılıç eğitimi almak istediğimi söyleyecektim fakat bunu bir hobi zannedeceklerdi .Bu fikir her ne kadar riskli olsada kendimi geliştirecektim.Hemen saraya koştum,kapının yanında bulunan annemin odasına girmek için kapıyı tıklattım. İçerden bir ses " Gir." Dedi kapının ardında bulunan ve hâla içinde sihirle dolu olduğuna inandığım odaya girdim.Alexander gitmişti bundan dolayı ilk defa biraz üzülmüştüm ,annem yalnız başına koltuğunda kitap okuyordu.Bana griye kaçık gözleriyle bakınca neden geldiğimi ona söylemediğimi fark ettim."Anne senden bir isteğim olacaktı,ben kılıç eğitimi almak istiyorum.Biliyorsun babam bir savaşta öldü ve olası bir savaşta kendimi korumam ve başkalarına muhtaç kalmamam gerek." Annem söylediklerimi duyunca bir anlığına sanki burda değilmiş ve babamın ölümünü tekrar hatırlamış gibi baktı.Aramızda kısa bir süre sessizlik yaşandıktan sonra hiç beklemediğim bir cevap aldım." Haklısın, bunu daha önce düşünmeliydik." O an planıma fazlasıyla yaklaştığımı hissederek içimi bir mutluluk kapladı."Peki,ne zaman başlıyorum o halde." dedim ciddi bir tavırla fakat annem sadece gülmekle yetindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Periler Diyarı
FantasyBu kitap Peri Alis'in iyisiyle kötüsüyle yaşadığı hayatı anlatıyor 🌼