Evet geldik dördüncü bölüme şu anda hikayemi bir kişi gördü ve beni motive etti.Onun için devam.Bu arada çok sık atamayabilirim babam biraz katı boş olduğum zaman karda mutlaka atarım yani hafta da 4,5 kez atabilirim.
_______________________________________
1 YIL SONRA
(Andromeda anlatım)
Bir yıldır kıyametteyim kimse yok yeni kardeşlerimin cesetlerini de gördüm. Zamanda yolculuk yapmaya çalıştım ama olmuyo a*ına k*oduğumun şeyi ama diğer güçlerimi geliştirdim ve bıçakta atabiliyomuşum yeni keşfettim artık rahat bı şekildede ışınlanabiliyorum amayok zamanda yolculuk olmuyo neyse en azından ölüleri görebiliyom kardeşlarimi çağırdım ama kimse gelmedi bı oğlan geldi onla arkadaş olduk en azından bı kişiyle konuşabiliyorum.(Five anlatım)
1 yıldır Andromeda yı arıyorum Jameson 6. ayın sonunda bizi çekemediğini ve Andromeda nın geri gelmeyeceğini söyleyerek ayrılmak istedi allison onun hafızasını sildi ve bende geri götürdüm.Her gün sabah Andromeda yı aramak için kalkıyorum akşam olunca geri dönüp uyuyorum. (akşam olduğunu telefonuna bakarak anlıyo ona göre)
Şimdiki Zaman
Five: Nerdesin Andromeda artık pes edicem.Işınlanır.
Five: Burada ne olmuş böyle .Diğerleri nerde herkez öldümü?
Koşmaya başlar .
Five : Hayır hayır ölemezler.
Biranda başına bıçak fırlatılır.
Five: Diego sen misin lütfen yaşıyo olun .
Andromeda: Sen kimsin geri çekil silahın varmı? Nerden geldin?
(Andromeda anlatım)
Oğlan kafadını kaldırıp bana baktı ve üstüme koşmaya başlado ona silahımı doğrulttum.Five: hey Andromeda benim Five silahını indirebilir misin?
Andromeda: Five senmisin Allah'a şükür birilerini buldum Herbert.
Five:Herbert ta kim ? Başkalarımı var.
Andromeda: Hayır arkadaşım ben ölüleri görebiliyorum ya hani .
Five: Doğru .Neden hiç geri gelmeyi denemedin.
Andromeda: Denedim ama olmadı. Herkez ölmüş .Sarı saçlı bir kadın gelip bana iş teklifi sundu ama onu gözüm tutmadığı için kabul etmedim .
Five:Tamam şimdi geri dönelim tut elimi.
Five dener ama ışınlanamayız .
Andromeda: Neden olmuyo?
Five: Beni engelleyen bı güç var sanırım o kadınla alakalı.
Andromeda: Aha sende bu zaman da takılı kaldın ne güzel ya. Herbert sen en son anlattığı olaya devam etsene .
Five: Andromeda gerçekten Herbet ile mi konuşacaksın
Andromeda: Evet
Five: Jameson anne olduğunu merak etmiyosun yani
Andromeda: Jameson mu noldu ona iyimi
Five : Bana iyimisin diye sorma zaten
Andromeda: Sus ve soruma cevap ver Five Hargreeves
Five: tamam tamam sakin anlatıyorum sen ışınlandıktan sonra geri yanıma geldi ve seni bulamadıgını söyledi ben de yanlışlıla zaman da yolculuk yaptığını söyledim .Ben seni aramaya çıktığım da evde diğerleriy dürekli kavga edip yaralanıyordu 6. ayın sonunda dayanamadı ve gitmek istedi hafızasını silip geri götürdüm artık kendi evreninde .
Ben ağlamaya başalmıştım onu bir daha görmeyecektim veya konuşamayacaktım.Five yanıma gelip bana sarıldı bende ona sarıldım.
Five: Üzülme o mutlu
Bende göz yaşlarımı silip kendimi topladım.
Five: Artık iyiysen o kadını bulmalıyız ama bugün dinlenelim senide buldum rahat rahat iyiyim .
Andromeda:gel sana kaldığım yeri gösteriyim.
Five a kaldığın yeri gösterirsin ve yemek yemesi için ona bı konserve fırlatırsın.
Five : Hayır ya şimdi burada kahvede yoktur .
Andromeda: Üzgünüm bende içemiyorum.
Gece olur .
Five:Sadece bir yatak var .
Andromeda:Sen şu kanepede yat.
Five: Hadi ama Andromeda.
Andromeda: O zaman yatakta sırayla yatıcaz ama ilk ben yatıcam .
Five: Bugün çok yorgunum lütfen yarın sen yatarsın.
Andromeda:Tamam tamam ama yarın. Ben yatarım .
Five: tamam
Sen ve five yatarsınız gece five ın yanında herbetla konuşmaya utanırsın herberta yarın konuşalım dersin ve uyursun.
(Andromeda anlatım)
Sabah gözlerimi açtığımda yanımda five yatıyodu ve yataktaydım.Andromeda : ben buraya nası geldim lan inş beni bu five getirmemiştir neyse o fark etmeden kalkıyım en iyisi (bunları Herbert söylüyosun)
Five: Yanımda yatmaya bu kadar meraklı olduğunu bilmiyodum
Andromeda: Sen uyumuyomuydun ya ben ben şey.....
Yanakların kızarır.
Five: Tamam olur uyku sersemliğine öyle şeyler utanma hemen .
Andromeda: Ben utanmadım bı kere
Five: Yanakların öyle söylemiyo ama .
Andromeda: Hadi kahvaltı yapalım.
Five :Sen hazırla ben geliyorum.
Five da elini yüzünü yıkayıp yanına gelir sen herbertle konuşurken bı anda five ın sesini duyunca ona bıçak fırlatırsın five ışınlanarak bıçakta kaçar
Andromeda: Şey üzgünüm alışkanlık
Five: sorun değil ama sen bıçak fırlata biliyomuydun?
Andromeda:Burda keşfettim çok eğlenceli .
Five: Dört özel güç baya iyi
Andromeda:Hadi bişeyler yede gidelim.
Five:Nereye?
Andromeda: Hani sarı saçlı kadını bulacaktık ya
Five :doğru hadi ben yedim gidelim.
_______________________________________
Bu bölümde bitti sizi seviyorum ❤️❤️❤️