İyi okumalar ❤️❤️❤️.
_______________________________________
(Andromeda anlatım)
Sonunda sarı saçlı kadını bulmuştuk.
Doğrusu o bizi buldu.Handler: Kendine yeni bir arkadaşmı buldun Andromeda?
Andromeda: Sen benim adımı nerden biliyosun .
Handler:Tahmin ettim tutu sanırım.
Andromeda: Neyse senin teklifin hala geçerli mi ?
Handler: Evet geçerli bu arada adım Handler.
Andromeda: O zaman Handler teklifini kabul ediyoruz.
Five: (fısıldayarak)daha işimizin ne olduğunu bilmiyoruz neden kabul ediyosun hemen.
Andromeda:Sanki başka yol varda.
Handler:Kabul ettiğinize göre birini sizi alması için yanınıza göndereceğim yanınıza eşyalarınızı almanıza gerek yok odanızda ihtiyacınız olan herşey hazır olacak.
Andromeda: Tamam en yakın zamanda bizi almaya gelebilirler.
Handler: Bide aynı odadamı kalacaksınız yoksa ayrı odalarmı ayarlıyım.
Andromeda: Ayrı ol-
Five: Aynı odada kalacağız.
Andromeda: Neden belki ben senle aynı odada kalmak istemiyorum.
Handler: Ayrı odalar mı ayarlıyım çabuk karar verin vaktim değerli.
Five :(Andromeda nın kolunu sıkarak)Aynı odada kalacağız.
Handler: Tamam o zaman ben gidiyorum.
Handler bı çantayı açıp ışınlanarak gider. Andromeda ise kızgın bı şekilde five a bakıyodur kolu kızarmıştır.
Andromeda: Sen ne yaptığını sanıyosun?
Five: Ayrı odalarda olsaydık birimize zarar verebilirdi aynı odada olalım ki güvende olalım .
Andromeda: Çok akıllısınız five bey ben nasıl düşünememişim.
Five: Dalga geçmeyi bırak ve birkaç silah al ve sakla bıçaklarınıda al .
Andromeda: Bize ihtiyacı var neden zarar versin ki.
Five: İnsanlaradan her şey beklenir biz hazırlıklı olalım.
Andromeda: Tamam be çok bilmiş bey.
Five: Seni duyamıyorum üzgünüm.
Five ile hazırlanırsınız bacağındaki kemerde bir silah ve ceketinin iç kısmına bıçaklarını saklardın. Gün batımına doğru Handlerin adamlarından sizi almaya gelir doğrusu ışınlanarak gelir.Sizi çağrır ve çantayı açar bı odaya ışınlanırsınız.
Handler: Hoşgeldiniz.
Five & Andromeda:Hoşbulmadık.
Handler: Bunun bı önemi yok size yeni geliştirdiğimiz bı aleti göstereceğim hafızanızı silebiliyo denemek ister misiniz birazdan sizin üzerinizde deneyeneğim.haberiniz olsun .
Bunu dediği anda oda silahlı adamlarla dolar .Bizde silahlarımızı çıkaramayız.
Handler: Buraya neden geldinizi biliyorum beni kandırıp kendi zamanıza gitmek senin ismini nereden biliyorum sandın tatlım.Sizin hafızanızı silip sizi kullanacağım görüşmek üzere.
Handler makinenin düğmesine basar ve yere yığılırsınız.
Handler: Bunları odalarına götürün birbirlerini görmesinler sonra bir şeyler falan hatırlarlar başımıza iş açmasınlar .
Adamlar five ve Andromeda yı farklı odalara taşırlar. Ertesi gün uyandığında başın çok ağrıyodur ve bir şey hatırlamıyorsundur uyandığını anlayan görevli içeri gelir ve seni Handler in odasına götürür.
Handler: Günaydın canım dün ki görevde başını vurmuşsun hafıza kaybın olabilirmiş iyimisin?
Andromeda: Başım ağrıyor ama siz kimsiniz ve burası neresi.
Handler: Burası bizim görevlilerimizin kaldığı ve çalıştıgı bir bina biz zamanda yolculuk yapıp zamanda bazı şeyleri düzeltiriz.Bende buranın müdürüyüm.
Andromeda: Peki benim bir ailem varmı?
Handler: Üzgünüm bunu bizde bilmiyoruz kıyamet oldu ve bütün insanlar öldü sadece biz ve bizim çalışanlarımız hayatta.
Andromeda: Peki neden kıyameti durdurmuyosunuz.
Handler: Üzgünüm denedik ve başaramadık.Kıyamet durdurulamaz.
Andromeda:Nası yani o kadar zamanda yolculuk yapabiliyorsanız sorunu bulup neden düzeltmiyosunuz ?
Handler:Denedik ama bulamadık bizde geçmişte yanlış olan şeyleri düzeltiyoruz.
Andromeda:Peki anladım ben Bir görevde hafızamı kaybettim.
Handler:Evet aynen öyle oldu yeteneklerini unutmuş olabilirsin onun için seni tekrar eğitime alacağız.
Andromeda:Peki o zaman ben odama gidiyorum.
Handler:tabi gidebilirsin haxırlan dolabında kıyafetler var birazdan götevli birini seni eğitmesi için yoluyacağım.
Andromeda:Tamam o zaman görüşürüz patron
Handler:bana patron deneme gerek yok ismimle hitap edebilirsin
Andromeda: görüşmek üzere handler.
Andromeda odasına gider ve rahat hareket etmesini sağlayan bir takım giyer.Ve kapı çalar .
Andromeda: merhaba eğitim için mi geldiniz .
Adam:evet bu arada adım ren.
Andromeda: tanıştığımıza memnun oldum ren.
Ren: o zaman antrenman salonuna gidelim .
Andromeda:olur .
Andromeda ve ren antrenman salonuna diğru gitmeye başlaralar.Gidetken yolda bir çocuk görür onla yaşıttır çocuk ona bir yerden tanıdık gelir ama umursamaz.
(Five anlatım)
Uyandığımda bir adam gelip beni handler adında birinin yanına götürdü kıyamet falan bir şeyler geveledi ona hiç güvenmiyorum burada bir şeyler dönüyo ama burada normal davranıp neler olduğunu anlamalıyım sonra bakarım çarersine_______________________________________
Evet sevgili okurlarım telefon yasağı yedim onun için Max haftada bir bölüm atabilirim bu bölümde biraz kötü olablir üzgünüm tek günde değil iki hafatada farklı zamanlarda yazdım onun için bazı kısımlar karışık yada anlatımda farklılık olabilir üzgünüm sizi seviyorum ❤️