7.

17 3 2
                                    

Geldik yedinci bölüme ama hafta sonu saadece 4saat telefon bakma izim var muhtemelen iki hafatada bir bölüm falan gelir çünkü yazdığım gibi hikayede okuyorum neyse başlayalım sizi seviyorum ❤️
_______________________________________

(Andromeda ile Ren antrenman sahasında)

Ren:Becerilerini çabuk hatırlayacağını düşünüyorum.

Andromeda: Bilmiyorum umarım bir yerimi kırmam .(özel gücümüz olduğunu daha bilmiyoruz doğrusu hatırlamıyoruz)

Ren: Şurdan bir minder al .Madem bir yerini kırmak istemiyorsun.

Andromeda minderi çekmeye çalışır ancak agır olduğu için çekemez ona yardım etmek için ona yaklaşan Ren in üzerine düşer.

Andromeda: Özür dilerim Ren elim kaydı da çok ağır bu minder içine taşmı doldurdunuz arkadaş.

Ren: Hayır sadece geniş alan kapladığı için neyse bunun önemimi var sen iyimisin?

Andromeda: İyiyim sen

Ren :iyiyim .Bence önce biraz spor salonunda çalışalım sonra hareketleri öğretirim.

Andromeda: Olur hadi gidelim.

Andromeda ile Ren spor salonuna giderler ve biraz ağırlık çalışırlar.

(Five)

John(five ı eğitmesi için hörevlendirilen adam):Neden konuşmuyorsun ?

Five: Konuşmak yerine hemen becerilerini kazanıp göreve gitmek istiyorum.

John:zaten iyisin bari biraz konuş be ruhsuz musun arkadaş.

Five: Konuşmayı bırakıp teke tek dövüşmeye ne dersin.

John : olur derim canım sıkıldı zaten seni yenip biraz neşelenirim.

Five: sen öylesan.

Five ile John dövüşmeye başlarlar five johnu kısa bir sürede yener.

Five: tamam becerilerim geri geldi.Artık göreve çıkabilirim.

John: Vay anasını ben bu hareketleri bir yılda zor öğrendim çocuk beş dakkada söktü .

Five: Evet evet öyledir hadi beni handler in yanına götür.

John : Hadi gidelim o zaman .

(2 yıl sonra )
Handler: Bu görev zor olduğu için birini sana görev ortaği olarak seçtim bence çok iyi bir ikili olacaksınız.

Five: Ama ben görevleri tek başıma yaparım.

Handler: Ama ben bu görev için sana bir ortak seçtim tamamı patronun ben olduğuma göre beni dinliyeceksin .

Five Handlera kızgın bir bakış atar ve odanın kapısıdan Andromeda girer.

Andromeda: Patron beni çağırmışsınız birşey mi oldu ?

Handler: Tatlım bu yeni görev ortağın.

Five ile Andromeda: Neeeeee

Handler: Nesi falan yok ortaksınız

Andromeda: Ama Ren nolucak ben onla iyiydik yeni ortak i-s-t-e-m-i-y-o-r-u-m(burada tek tek bastırarak söylüyoruz ondan ayrı yazdım)

Five: Günüm daha kötü geçemezdi.

Andromeda: Asıl benim.

Five: Ben neden kendimden düşük kişilerle ortaklık yapıyorum pardon benden yükseği yok.

Andromeda: Seni gebertirim benden iyimi sanıyon kendini egolu şey seni

Five: Egolu şey öyle mi ben bunla ortaklık falan hayattta yapmam illa ortak olcaksan başkasını verin

Andromeda: Ben seni çok istiyorum zaten ya

Handler: Yeter artık ortaksınız o kadar hem ikinizde doğuştan özel güçlüsünüz tamamı .( Zaman geçtikçe özel güçlere sahip olduklarını hatırladılar)

Andromeda sinirle kapıyı çarpıp çıkar.Ve Ren ile olan odalarına gelir.

Ren: Noldu ne bu sinir?

Andromeda: Handler bana yeni ortak ayarlamış.

Ren: Neeeee

Andromeda: Hemde kimi biliyor musun o Egolu Five'ı.

Ren: Neeeee

Andromeda: öle neee detain işte hayatımın içine edildi şuan( der ve ağlamaya başlar)

Ren: Ben konuşurum Handlerle ağlama

Andromeda: Aynen konuşursun beni dinlemedi seni mi dinliyecek

Ren: doğru

(Five anlatım )

Five da Andromeda danın arakasından odadan çıkar .

Five: Hay edecem ben böyle işe .

John: Noldu neden sinirlisin sen zaten hep sinirlisin de(five ın konuştuğu tek arkadaşı)

Five: Bana ortak ayarlamış Handler

John:eee sen ne dedin

Five: itiraz ettim kabul etmedi bı de kimi biliyor musun Andromeda yı

John: Gerçekten mi sana iyi şanslar dostum.

_______________________________________
Bu bölüm bu kadar oldu sanki biraz garip oldu gibi geldi neden bilmiyorum yasaktan dolayı az bölüm atıyorum üzgünüm sizi cooook seviyorum ❤️❤️❤️


EVRENLER ARASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin