5.

15 4 1
                                    

Evet beşinci bölüm iyi okumalar❤️❤️
_______________________________________

Andromeda: Five konserve de toplamamız gerekiyo bı kaç tane kaldı yarın aç kalırız .

Five: Tamam konserve de toplarız.

Five ve Andromeda kendilerine silah alırlar ve evden çıkarlar .

Andromeda:İlerde bı zincir market enkazı var orda konserve vardır.

Five: Tamam önce oraya gidelim zaten kadını nasıl bulacağımızı bilmiyoruz.

Andromeda: Tamam madem.

Andromeda ışınlanır ardındanda five
ışınlanır.

Andromeda: bak burda mısır konservesi var ben onları alıyım sende ton balığı, fasulye falan ara.

Five:Tamam bu durumda mı düşücektim ben .

Andromeda: Ne dedin five duyamadım.

Five: Birşey demedim sana öyle gelmiş.

Konserveleri toplayıp eve dönerler çünkü kadının nerde yaşadığını veya nerden geldiğini bilmiyorlardı.Eve vardıklarında Andromeda konserveleri yerleştirirken Five içerideki odaya gitmişti.

Five: Ahhhhhh canım acıdı

Andromeda: Noldu yine

Andromeda odaya girince kanepenin yaylarının çıktığını görür.

Andromeda:(gülerek) eee kanepe eskiydi .

Five: Çok komik canım acıyo diyom sen ne diyosun

Andromeda: Dur ben ilk yardım çantasını getireyim .

Yay five ın bacağına batmıştı bacağındaki şortu çekti bende batan yerini temizledim ve bandajla kapattım .

Five: Teşekkür ederim.

Andromeda: Birşey değil çok derine batmadığı için şanslısın.Neyse hadi gel bişeyler yiyelim.

Five : Geliyorum sen git.

Five gitmeden önce şortunu düzeltir ve mutfağa girer.

Five: eeee bugün ne yicez .

Andromeda: Ton balığı vebulduğumuz turşulardan yiyebiliriz.

Five: Olur.

Yiyeceğiniz şeyleri alarak masaya koyarsın yersiniz ve ortalığı toplarsın .

Andromeda:Five ben yıkanmak için ilerde bir nehir var oraya gidicem .
(Evler yıkıldıgı için banyo falan yok mutfak dediğimde yerde küçük bir tüp masa falan var evde çok yıkılmamiş bir ev)

Five:Peki şu kadın geri gelir umarım yoksa onu bulamayacağız.

Andromeda:Gelir bence sende yeni geldin ya iş teklif etmek için gelecektir.

Five : haklısın görüşürüz.

Andromeda yıkanmak için nehire gider.(Boşuna beklemeyin Five onu izlemeye gitmeyecek çünkü daha sevdiğini bilmiyo) Andromeda geldiğinde Five yere bir şeyler yazıyordu.

Andromeda: Ne yapıyorsun five

Five: Geldini mı şey denklem çözüyodum.

Andromeda:Ben yatıcam ama kanepe artık kullanamayacak durumda napıcaz.

Five: Aynı yatakta yatıcaz yapcak birşey yok merak etme sana yaklaşmam.

Andromeda: Tamam o zaman ben yatıyorum.

Andromeda yatağa gider ve yatağın ortasına yastık döşer.(ikiye bölmek için çizgi yani)Ve uyur.Five uyumak için yatağa gidince yastıklara güler ve Andromeda yı uyandırmadan yatağa yatar.(Bide Herbert artık gelmiyo çünkü kendine sevgili bulmuş ölü ama seveni var onun için gelmiyo)
Sabah olunca Andromeda gözlerini aralar kalmak için hareket ettiğinde birşey onu belinden arkaya doğru çeker .Arkasını döndüğünde yastıkların yerde olduğunu ve Five ın ona sarıldığını görür. Oda şaşırır ama five ı uyandırmamak için five ın kolları arasında sıyrılır ve kendi yerine five ın sarılması için bı yastı koyar.

Andromeda: Bilerek sarılmamıştır ya
Fark etmeden olmuştur.

Mutfağa ışınlanır.Ve kahvaltı için bı şeyler hazırlar.Five ı iyandırmak için odaya ışınlanır .Ama five çoktan uyanmıştır ve five ile çarpışır give onu belinde yakalar ve düşmesini engeller.

Andromeda: Ahh kafam sen iyimisin

Five: iyiyim iyiki bı adım önde değilmişim içime girecekmişsin

Andromeda: Evet ama artık beni bıraksan .

Five : Pardon fark etmemişim.

O sırada kapıdan sarı saçlı kadın girer
_______________________________________
Sizi seviyorum ❤️❤️❤️

EVRENLER ARASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin