Dünyadan çok da uzak olmayan bir yerde, yaz kış demeden sadece tek bir gün için hazırlanan ve o güne Noel diyen onlarca yaratık vardı. Onların kendi aralarında kendilerine has isimleri olsa da dünyada onlara Elf denilirdi. Bir insana göre daha ufak tefek boyları ve boylarına göre oldukça iri kulakları vardı. Öyle ki ne zaman bir çocuk Noel Baba'ya inanmadığını söylese onlar bunu duyardı. Tek görevleri ise o büyük güne hazırlanmaktı.
Kuzey kutbunda hayat gayet sıradan olsa da bazı günler onlar için bile farklı şeyler olabiliyordu. İşte tam öyle bir gündü. O gün Noel Baba'nın doğum günüydü ve tüm Elfler bunun için sabahtan beri hazırlanıyordu. Fakat hiç tahmin dahi edemedikleri bir şey oldu. Noel Baba odaya girdi, elinde ise bir mektup vardı.
'Noel Baba ?' dedi Elayn soru sorarak yanına doğru ilerledi. O sırada herkes durmuş ve Noel Baba'ya bakıyordu. Elayn Noel Baba'nın sağ kolu sayılırdı. O da bir Elfti ama diğerlerinden boy olarak daha büyüktü, daha yaşlı ve bilgeydi.
'maalesef sizlere kötü bir haberim var!' dedi Noel Baba duraksadı ' elçimizi bu sabah kaybetmişiz.' Dedi mektubu göstererek. Söylediği yerden bile kim olduğunu anladı çoğu kişi.
'Tam olarak kimden bahsediyoruz?' dedi Noel anne emin olmak isteyerek.
'Thomas Backer' dedi Noel Baba. 'Uzun yıllardır onu görmüyordum.' Noel Anne adını duyunca Noel Baba'ya destek olmak amaçlı omzunu tuttu.' Onu gerçekten severdim.' Dedi Mektuba bakarak.
'bu durumda birinin orayı kontrol etmesi gerekir değil mi?' dedi Noel Anne sonra bana döndü . 'Eddie ve Elayn siz ikiniz-' derken Noel baba konuştu. 'gidecek kişi benim bir başkası değil.'
'Ama Noel'e sadece 10 gün kaldı. Buradan ayrılmamanız lazım.' Dedim.
'Noel ruhunu kaybedersek bu tüm dünyayı etkiler. Ben gider ve hızlıca dönerim. Bu arada siz Noel Anne'ye yardımcı olun. Unutmayın ki Noel yılda sadece bir kez gelir.' Dedi kendini gülmeye zorlayarak.
'emin misin?' dedi Noel Anne panikle.
'2 günden uzun sürmez, eski bir dosta bunu borçluyum.' Sonra Elayn'a döndü. 'kızağı hazırlayın hemen.' Elayn ve ben hızlıca oradan çıktık. İşte her şey o zaman oldu.
Noel Baba kızağa bindi. Comet geyiklerin başını çekenlerden biriydi. 'iki güne gelmiş oluruz.' dedi ve hemen ardından Noel Baba kuzey kutbunu terketti ve bir daha ondan haber alınamadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NOEL KABUSU
Ngẫu nhiênNoel ruhu etrafı sardığında, bir ses duyuldu uzaklarda... Noel baba öldü!