Güzel bir güne gözlerimi açmıştım. Benim adım Enes, Enes Gündüz. Magazin programlarında bi yorumcuyum. Şimdi de hazırlanıp hemen evden çıkıp gitmem gerek. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üzerime bi pantolon bide tshirt geçirdikten sonra çıktım evden. Magazin kanalına doğru ilerledim. Evden orası yarım saat falan sürüyordu. Ben yinede yürümeyi tercih ediyodum. Kanala gelmiştim içeriye giriş yaptım. Baş sunucu Jasmin ordaydı.
Enes- Günaydın Jasmin.
Jasmin- Günaydın Enes. Hazırsa başlıyoruz programa.
Enes- Başlayalım.Jasmin programı açmıştı.
Jasmin- Selaamm Türkiye bugün ki Jasmin ile magazin programımıza hoşgeldiniz.
Enes- Hoşgeldiniz Günaydınlar Türkiye. Evet bugünki sohbetini edeceğimiz ünlü isim kimdir Jasmin.
Jasmin- Bugün Gece Su Akman'dan biraz söz edelim.
Enes- Gece Su Akman şu varlıklı aileden gelen kız mı?
Jasmin- Aynen öyle bugünlük Gece Su'dan bahsedeceğiz.
Enes- Evet arka plandada görmüş olduğunuz gibi Gece Su Akman'ın fotoğrafları yansıtılıyor.
Jasmin- Aynı zamanda Gece Su Akman dün paraya kıymış. 3. Arabasını almış ne düşünüyorsunuz.
Enes- Bence şöyle bi durumda var ailesinin zengin olması onada yarıyor ama kendiside çok başarılı bi fenomen dans yeteneğide çok gelişmiş kendi emeğide var tabiki ama 3 tane araba biraz abartı gibi geldi bana bence çok aögözlülük gibi.
Jasmin- Niye canım 10 tane araba alan insanlar var 3 taneden nolucak.
Enes- Tamamda bu 3 araba Gece Su'ya özel dimi kendisinin.
Jasmin- Aynen ailesinin arabaları ayrı.
Enes- İşte anlatmak istediğim de bu, gözü doymaz bi aile bence. Aynı zamanda korumalarının da arabaları var sadece arabaları değil birçok araçlarıda var. Parayı buldu yiyor valla.
Jasmin- Bence Gece Su diğer kızlar kadar parayı buldum, zenginim havalarına giren bi kız değil çok kibar, tatlı ve samimi bir kız tabiki senin görüşlerin farklı olabilir.
Enes- Ben tam tersini düşünüyorum. Gece Su biraz havalandı gibi özellikle son zamanlarda.
Jasmin- Ya tabi bizde parayı bulsak havalara girerdik ama kız yinede samimiyetini bozmuyor.(Gece Su Akman'ın ağzından)
Ohhh meyve tabağımıda hazırladım, kahvemide aldım salona geçtim. Bugün Jasmin ile magazinde benim hakkımda magazin yapılacaktı bi televizyonu açıp izlesem fena olmaz. Televizyondan programı açmıştım. Ancak şu adam her kimse benim havalandığımı şımarık olduğumu düşünüyordu kimdi bu adam. Neyse ona gönderme yapma amaçlı snapchate girdim ve bir video çekmeye başladım.
Gece Su- Selammmm hepinize Günaydın canlarım öncelikle aranızda bazı kişiler fazla kudurmuş ben kudurtmuşum çünkü benim paramla hava attığımı, şımardığımı düşünen gerizekalılar var. Bu düşünce çok yanlış bence tanımadan etmeden böyle denmesi ben yanlış buluyorum. Ama yapacak birşey yok. Bugün Jasmin ile magazinde benim hakkımda konuşulucak izlemeyi unutmayın seviyorum hepinizi.
Çektiğim videoyu instagramda storyde yayınladıktan sonra kahvemi yudumlayıp programı izlemeye devam ettim.
Enes- Gece Su benim için şımarık bi ünlü isim. Gerçi çoğu ünlü isimler öyle. Bu şımarıklık duygusu ise aileleri tarafından kazanılıyor bence, benim fikrim.
Jasmin- Tabiki çok katılıyorum aileden çocuklara aktarılıyo zaten atıyorum şımarıklık, havalı olmak veya iyi niyet, kötü niyet genelde aileden çocuklara aktarılıyor. Aileden gördükleri gibi ilerliyorlar ki zaten Gece Su özel okulda büyümüş buda babasının zengin olmasınsan kaynaklanıyor.
Enes- Aynen katılıyorum durumu olmayan bi aile zaten kızını veya oğlunu özele gönderemez tabi özel okuldada herkes zengin olunca oda o ortamda havalanmıştır işte ama aileden kaynaklanıyor.
Jasmin- Ama Gece Su'nun niyeti kötü değil içi, kalbi temiz bir kız gibi.
Enes- Ben önceden çok yakından takipçisiydim ama o beni geri takip yapmayınca bende çıkardım.
Jasmin- Ya kız seni niye takip etsin kız ünlü ailesini arkadaşlarını falan onları takiptedir.
Enes- Oda doğru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAGAZİN TUTKUSU💃
RomanceMagazin üzerinden hayranlıkla başlayan bir aşk hikayesidir.😻🩵