Gözlerimi açtığımda saatin henüz kaç olduğunu bilmiyordum masada duran telefonumu açıp saate baktım. 14.23'dü ne yani bu kadar saat nasıl uyumuştum benn!!! Hemen kalktım yataktan lavaboya girdim elimi yüzümü yıkadım ve mutafağa geçip videoyu açtım.
" Vallahi günaydın mı desem, Tünaydın mı desem bilemedim çünkü benim için gün daha yeni ayıyor bu saate kadar uyumuşum cidden kalktığım gibi zaten elimi yüzümü falan yıkadım mutfağa geçtim kahvaltı hazırlarken de böyle sohbet gibi birşey olsun istedim yani gece çok geçte yatmadım ama kalkmadık işte yapcak birşey yok saatin 2'sinde kahvaltı etmekte varmış hadi ben kahvaltımı hazırlayıp geliyorum öptüm sizi."
Videoyu kapatıp instagrama story olarak paylaştıktan sonra buzdolabını açtım
Domates, peynir, zeytin çıkardım onları yiyip kalktım kahvaltıda canım pek fazla birşey istemiyordu ondan fazla yiyen birisi değildim zaten ama bu kahvaltı değil öğle yemeği gibi olduda neyse. Videoyu tekrardan açtım." Kahvaltımı edip geldiiimm şimdi Jasmin ile magazini izleyip hazırlanıp dışarı çıkıcam işlerim falan var Esila'yla falan da fotoğraf istemişsinizz bi ara buluşunca atcam size Esiloş sözümüz olsun dimii"
Videoyu story attıktan sonra kahvemi alıp salona geçtim ve bilgisayarımı alıp programı açtım.
Jasmin- Tünaydınlarr magazin programımıza hoşgeldiniz sayın izleyicilerimiz.
"Hoşbulduk. İzlerken yorum yapmayı çok seviyorum yaa."
Enes- Tünaydın herkese.
Jasmin- Bugün ki ilk mevzumuz yine Gece Su Akman'la ilgili olucak tabiki başka yerlerede değinicez ama merak ettiğim bazı sorular var.
Enes- Okey.
Jasmin- İddialara göre Gece Su Akman senle takipleşmiş hatta yazışmışsınız bile doğru mu?"Allah Kahretmesin herşey sosyal medyada duyulmuş bunlarında kulağına gitmiş."
Enes- Dün egolu olduğunu söylediğim için bir anlık sinirden muhtemel olarak takipleşmeyi kabul ettiğini düşünüyorum.
Jasmin- Peki yazışmanız doğru mu mesaj davetinizi kabul edip üstüne sana yazdı mı?
Enes- Yani şöyle ona karşı önyargılı davrandığımı düşününce programı izleyip izlemediğini sordum oda izlediğini söyleyince önyargılarımdan dolayı özür diledim ve tanışmak istedim biraz ters davransada anlaşmanın bir yolunu bulduğumuzu düşünüyorum.
Jasmin- Yaa ne güzel gerçekten Gece Su'nun seni farketmesi ve mesaj atıp takip etmesi harika bi duygu çünkü fanlarını bile takip etmiyor.
Enes- Anladım.
Jasmin- Bu arada bazı iddialar ise Gece Su Akman ile Muhammet Öztürk'le sevgili olduklarını ve bunu gizlediklerini söylüyorlar.
Enes- Bence ikisi asla uymaz Muhammet bence düzgün bi tiplerden değil Gece Su daha iyileri hakedicek gibi gözüküyor."Allah belanızı versin tüm sırlarım ortaya döküldü kim bunları iddia ediyordu bunlar niye, magazin niye varr!!! Dm'e bu konuyla ilgili bin bir türlü mesaj geliyordu. Bilgisarayımı sinirle kapadım ve videoyu açtım.
"Bildiğiniz üzere az önce Jasmin ile Magazin programını izleyeceğimi söylemiştim ve benim hakkımda bazı iddialar olduğunu söylerekten açıklamalarda bulundular. Evet Muhammet benim sevgilim saklamamızın sebebiyse uyumsuz bulacağınızı aşkoya keko gider mi diyeceğinizi düşünmüştük ama şunu eklemek istiyorum her kekonun bi aşko prensesi olur bizim sevgimizde aynen böyle bunu bildirmek istedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAGAZİN TUTKUSU💃
RomanceMagazin üzerinden hayranlıkla başlayan bir aşk hikayesidir.😻🩵